اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه در درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم .

اختصاصی از اس فایل دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه در درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم . دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه در درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم .


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه در درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم .

چگونه در درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم .

فرمت فایل word

تعداد صفحات16

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

«چکیده»

ضعف وکم کاری که دانش آموزان درساعت انشا ونگارش ازخود نشان می دادند مرابرآنداشت که این مسئله رابه صورت موشکافانه ای ،مورد کنکاش و وبررسی قرار دهم واین کلاس ها رااز یک نواختی خارج سازم.

همین امر باعث شده دست به تحقیق وتنحص دامنه داری بزنم به همین خاطر برای شروع به صاحبان اصلی  این درس که همان فراگیران می باشند ؛رجوع نمودم که با جوابهای خود کلید خیلی ازسوالهای من شدند،سعی کردم که ازنظرات دیگر همکارانم نیز بهره بگیرم.که بامساعدت مدیرآموزشگاه مقدور شد.

همچنین طرح خودرا درانجمن اولیا ومربیان آموزشگاه ودرگروههای آموزشی منطقه نیز مطرح نمودم.که درآن جا چندتن ازهمکاران همراه وهم گام من شدند وقبول نمودند که مرایاریدهند تاشیوه های مختلف تدریس انشا رابه اجرا درآوردیم.

نتایج حاصله بسیار مطلوب وحتی دربرخی موارد فراتر ازانتظار من بود وبعداز اجرا تاثیر شگرفی درکلاس های انشا به جا گذاشت.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه در درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.