اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم

اختصاصی از اس فایل دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع:  چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم

چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم

فرمت فایل word

تعداد صفحات28

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

چکیده

همه ی معلمان و همکاران من که پایه دوم را تدریس می کنند،  اذعان می کنند که در درس ریاضی مبحث ساعت ،محور، اعدادزوج وفرد و.... برای دانش آموزان ونحوه ی آموزش این کاربرای آنها بحثی بسیارمهم است .همه ی همکارانی که دراین پایه تدریس داشته اندمعتقدبودندکه این مباحث تاسالهای بعدی نیزبدرددانش آموزان می خورندوبرخی تجربه های عملی مفیدی داشتند.نظرات آنها رایادداشت نمودم سپس به مطالعه چندکتاب واستفاده ازمطالب یکی دو سایت آموزشی اینترنتی پرداختم.ازبچه ها نیزنظرسنجی کردم که تدریس درمحیط کلاس بهتراست یا حیاط مدرسه سپس با مدیرمدرسه هماهنگی کردم که کدام زنگ ورزش ندارند .تا تدریس رادرحیاط انجام دهم.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع: چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.