اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طرح توجیهی تولید پلوپز برقی

اختصاصی از اس فایل طرح توجیهی تولید پلوپز برقی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح توجیهی تولید پلوپز برقی


طرح توجیهی تولید پلوپز برقی

خلاصه مطالعات امکان سنجی طرح
نام محصول : پلوپز برقی نیمه اتوماتیک
ظرفیت پیشنهادی طرح : ٢٠ هزار عدد معادل ٦٠ تن
موارد کاربرد : پخت آسان برنج
عمده مواد اولیه مصرفی : ورق کششی آهنی
اشتغال زایی (نفر) : ٢٥
زمین مورد نیاز (متر مربع) : ٢٠٠٠

واردات این محصول در سال ١٣٨٦ معادل ٦٥ هزار عدد بوده که با به بهره برداری رسیدن طرح های در مرحله اجرا از میزان این واردات به نحوی کاسته خواهد شد که کلیه تقاضای داخل پوشش داده شده و میزان صادرات نیز افزایش خواهد یافت لذا راه اندازی خطوط تولیدی این محصول توجیه پذیر نخواهد بود.

محصول تولیدی طرح پلوپز برقی نیمه اتوماتیک است. پلوپز وسیله ای است با ظرفیت های مختلف که به سبب افزایش سرعت پخت برنج از آن استفاده می گردد. همچنین به دلیل سهولت در آماده نمودن برنج سبب شده که در اکثر منازل، رستورانها، هتلها و ... مورد استفاده قرار گیرد.

از جمله کالاهای جایگزین این محصول مایکروفر و ظروف ساده آشپزخانه می باشد. به جهت مصرف انرژی و با توجه به اهمیت انرژی، ظروف ساده که بوسیله سوخت قابل کاربرد برای پخت می باشند مصرف آنها در اولویت اول و پلوپز و مایکروفر به ترتیب در اولویت های بعدی قرار می گیرند.

از لحاظ مقرون به صرفه بودن و مصرف، استفاده از ظروف ساده آشپزخانه در اولویت اول و پلوپز و مایکروفر به ترتیب در اولویت های بعدی قرار می گیرند. اما پلوپزها از لحاظ سهولت استفاده به دلیل مجهز بودن به سیستم الکتروترمیک تنظیم کننده درجه حرارت پخت و عدم نیاز به وسایل دیگر (مایکروفر به ظرف دیگری برای پخت نیازمند است) در اولویت اول و مایکروفر و پلوپز به ترتیب در اولویت های بعدی قرار می گیرند.

با توجه به بررسی های انجام گرفته در ارتباط با اهمیت استراتژیکی کالا محصول طرح در ایران دارای اهمیت استراتژیکی نمی باشد اما از قابلیت صادراتی کمی برخوردار می باشد که دلیل آن عدم توانایی شرکت های تولیدکننده داخلی در طراحی های متفاوت و مورد پسند مشتری می باشد که این مسئله مانع از برخورداری این صنعت از شاخص های رقابتی می باشد.

این محصول قابل تولید در اکثر کشورها بوده و در ضمن این کالا دارای موانع سیاسی، اجتماعی و... جهت ورود به بازار را ندراد. دانش فنی و مهارت های لازمه جهت تولید این محصول و تکنولوژی مربوط به آن در کشور وجود دارد.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


طرح توجیهی تولید پلوپز برقی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.