اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طرح توجیهی سشوار دستی

اختصاصی از اس فایل طرح توجیهی سشوار دستی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح توجیهی سشوار دستی


طرح توجیهی سشوار دستی

خلاصه مطالعات امکان سنجی طرح
نام محصول : سشوار دستی
ظرفیت پیشنهادی طرح : ١١٠ هزار عدد در سال معادل ١١٠ تن
موارد کاربرد : خشک کننده و حالت دهنده موی سر
عمده مواد اولیه مصرفی : الکتروموتور
اشتغال زایی (نفر) : ١٨
زمین مورد نیاز (متر مربع) : ٢٠٠٠

واردات این محصول در سال ١٣٨٦ معادل ٩٦٢ هزار عدد بوده و طبق پیش بینی انجام شده این میزان به ١٣٥٠ هزار عدد در سال ١٣٩١ افزایش خواهد یافت لذا با فرض اجرای این طرح میزان واردات در این سال ١٢٤٠ هزار عدد کاهش خواهد یافت.

محصول تولیدی طرح سشوار دستی می باشد که این دستگاه برای خشک کردن و حالت دادن مو به کار رفته و دارای طرح ها و مدل های مختلف می باشد.

این محصول جهت خشک کردن و حالت دهندگی مو مورد استفاده قرار می گیرد و بدین دلیل مورد استفاده بسیار آرایشگاه و منازل می باشد. از اینرو می توان اذعان نمود که تولید و مصرف آن در بسیاری از کشورهای جهان عمومیت دارد. لیکن در کشورهای صنعتی تولید و مصرف آن از حجم بالایی به نسبت سایر کشورهای جهان برخوردار میباشد.

کشورهای آمریکا، چین، هند، آلمان، تایوان و فرانسه کشورهای عمده تولید کننده این محصول می باشند.

دستگاه اتو مو (موصاف کن) به مانند سشوار قابلیت حال دهندگی مو را دارد اما به دلیل تک کاره بودن و صرفا صاف کردن مو جایگزین مناسبی جهت سشوار به حساب نیامده و در واقع محصول طرح به دلیل کاربری ویژه (خشک کردن و حال دهندگی مو) آن دارای جایگزینی نمی باشد.

با توجه به بررسی های انجام گرفته در ارتباط با اهمیت استراتژیکی کالا، محصول طرح در ایران دارای اهمیت استراتژیکی نمی باشد.
دانش فنی و مهارت های لازمه برای تولید این محصول و تکنولوژی مربوط به آن در کشور وجود دارد اما عدم توانایی در طراحی این محصول در کشور به عدم توانایی در صادرات منجر شده است. این محصول قابل تولید در اکثر کشورها بوده و در ضمن این کالا دارای هیچ گونه موانع سیاسی، اجتماعی و... برای ورود به بازار نمی باشد.


دانلود با لینک مستقیم


طرح توجیهی سشوار دستی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.