اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت خانه مالاپارت

اختصاصی از اس فایل پاورپوینت خانه مالاپارت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت خانه مالاپارت


پاورپوینت خانه مالاپارت

 خانه مالاپارت 

دانلود پاورپوینت خانه مالاپارت 17 اسلاید شامل تحلیل بنا و نقشه های مربوطه 

žکورزیو مالاپارت آشیانه ی تنهای خود واقع در دماغه ی صخره ای جزیره ی کاپای را چنین توصیف کرد : خانه ای شبیه خودم . از قرار معلوم او خود را تندیسی اسطوره ای شاعر یا پادشاه تصور کرده است . در حقیقت وی یک روزنامه نگار و یک فعال سیاسی بود و آنقدر مهم بود که توسط فاشیست ها قبل از جنگ جهانی دوم و توسط ضد فاشیست ها پس از جنگ زندانی شد ...........

خانه مالاپارت، پاورپوینت، پلان، پروژه


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت خانه مالاپارت

پروژه ساختمانی واقع در کرج

اختصاصی از اس فایل پروژه ساختمانی واقع در کرج دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه ساختمانی واقع در کرج ، برای رشته معماری ، با فرمت ورد 61 صفحه دارای فهرست

فهرست مطالب :

مقدمه 

فصل اول: کلیات پروژه 

وضعیت فیزیکی پروژه 7

موقعیت ساختمان در سایت    7         

کروکی سایت     7

پیشرفت کار در روش کار پیمانکار              9

انواع قراردادهای پیمانکاری 9

انواع مناقصه             9

مراحل اجرای طرح و انجام عملیات پیمانکاری 10

اصول طرح کارگاه و ساختمان 10

جدول مصالح مصرفی در انبار          10

نحوة انجام گزارش کارگاه در مورد مسئولیتها 11

گزارش روزانه 11

فصل دوم: عملیات ساختمانی

  • بازدید شناسایی زمین 11
  • طبقه بندی زمین از نظر خاک و مقاومت آن 12
  • آزمایش خاک 12
  • طبقه بندی زمین ها (بر حسب نوع مصالح، وضعیت طبیعی) 13
  • زمینهای خاکریزی شده یا زمینهای مصنوعی 14
  • زمینهای طبیعی و انواع آن 14
  • زمینهای غیر قابل تراکم 16
  • زمینها با تراکم کم 17
  • تخریب 17
  • خاکبرداری 18
  • گودبرداری (پی کنی) 18
  • گودبرداری و پی کنی در زمینهای آبدار 19
  • روش پایین بردن سطح آب 19
  • ابعاد پی و پی سازی 21
  • شمع بندی 23
  • ترازکردن کف پی 23
  • شفته ریزی  24
  • قالب بندی پیها 24
  • آرماتوربندی 25
  • کلافبندی افقی 26
  • کلافبندی قائم 27
  • بتن پی 27

فصل سوم: ساختمان

  • عملیات ساختمانهای بتنی 28
  • مزایای ساختمانهای بتنی 28
  • ابعاد پی 28
  • بتن مگر 29
  • میلگردهای کف پی 29
  • قالبندی 29
  • داربست 30
  • قالبندی پیها 30
  • آرماتوربندی 30
  • شناژ 31
  • ساختمانهای بتنی 32
  • دانه بندی 32
  • سیمان 32
  • بردن بتن تا محل مورد نیاز 32
  • ریختن بتن 33
  • عمل آوردن بتن                    33
  • حفظ کردن بتن 33
  • ستون 34
  • تیرها 35
  • اتصال اسکلت بتنی 36
  • باز کردن قالبها 36
  • وصله کردن آرماتور 37

فصل چهار: سقفهای تیرچه بلوک

  • تیرچه 40
  • بلوک 40
  • میلگردهای ممان منفی 42
  • میلگرد حرارتی 42
  • کلاف عرضی 42
  • بتون ریزی 43
  • بامهای تخت یا مسلح 43
  • عکس از مراحل اجرای سقف تیرچه بلوک 45
  • پوشش بامهای تخت یا مسلح 46
  • دیوار جان پناه 47

فصل پنج : مصالح وجزئیات

  • گچ 48
  • اجرای کاشی کاری 49
  • کارگذاری پنجره ها در نما 51
  • کف سازی 51
  • سقف کاذب 51
  • میلگردهای عمودی 52
  • میلگردهای افقی چپ و راست 52         
  • رابیتس 53
  • کچ کاری روی رابیتس 53
  • عایق کاری 53
  • پله 54
  • فنداسیون 56
  • آزمایشگاه بتن 56
  • نحوه اجرای سرویسها 56
  • محوطه سازی 57
  • اجرای آسانسور 57
  • عکس از مراحل اجرایی آسانسور و چاله آسانسور 58
  • سقف کاذب 59
  • پارکینگ 59
  • تأسیسات 60
  • اجرای فاضلاب 61

 

مقدمه:

بنام خدا

دورة کارآموزی را که زیرنظر شرکت ساختمان «ساربتون» که مجری ساخت یک ساختمان مسکونی واقع در عظیمیه کرج است می گذرانم.

درطی این مدت عکسهایی از مراحل پیشرفت و ساخت این ساختمان گرفتم که در فواصل گزارشها و مطالب جایگزین شده است. اما عملاً شرکت ساختمانی ساربتون که خود کارفرمایان و سهامداران این شرکت می باشند دورة کارآموزی من را برعهده گرفته اند.

توضیح اینکه جناب آقای مهندس واحدی و مهندس آذرتاش که خود مؤسس شرکت ساربتون می باشند درواقع کارفرمای اصلی شرکت بوده و همچنین پیمانکارانی نیز بعنوان پیمانکار اصلی پروژه می باشند.

پروژه ساختمانی مسکونیA تحت نظر شرکت ساختمانی ساربتون بوده که من طی مراحل پیشرفت کار را بررسی کرده و تا به اینجا رسانده ام.


وضعیت فیزیکی پروژه:

  • وضعیت فیزیکی ساختمان: این ساختمان شامل 4 طبقه مسکونی به همراه یک طبقه پیلوت و یک طبقه زیرزمین( سونا، جکوزی، انباری ها) در آن پارکینگ تعبیه شده است که مراحل فونداسیون را گذرانده و سقف اول و دوم را تمام کرده در حال اجرای مراحل بعدی است.

 

موقعیت ساختمان در سایت:

  • ساختمان در عظیمیه کرج، بوستان 5 بالای میدان مهران – انتهای خیابان – ساختمان جنوبی- پلاک 71 واقع شده است.

 

کروکی سایت: « ساختمان مسکونی A » *

1- انبار وسایل

2- کانکس( محل اقامت ناظر)

3- آشپزخانه کارکنان

4- اتاق کارکنان

5- حصار چوبی کارگاه

6- محوطة ساختمان

7- چاه آب( جهت آب های مصرفی مصالح ساختمانی)

 

پیشرفت کار در روش کار پیمانکار:

کار ساختمان عظیمیه از مهر 1385 شروع شده و پیمانکار معتقد است تا شهریور 1386 کار را به پایان برساند.

  • در شروع کار پیمانکار برنامة زمانبندی و مالی دقیقی تعیین کرده و تسلیم کارفرما   نموده است. که پیشروی کار طبق این برنامه، کارفرما متعهد به پرداخت هزینه های ماهیانه می باشد. صورت وضعیت های تهیه شده توسط سرپرست کارگاه درابتدای هرماه در اختیار کارفرما قرار می گیرد وطی جلسه ای بررسی دقیقی توسط کارفرمایان و پیمانکار روی صورت وضعیت ها انجام می شود و پس از اطمینان از صحت آن مبلغ موردنظر توسط کافرمایان پرداخت می شود.

در این پروژه برای انجام هر یک از فعالیتها اعم از فونداسیون، بتن ریزی، تیغه چینی، لوله کشی، نازک کاری و ..... و همچنین برای هر یک از مصالح سرپرست کارگاه استعلام قیمتی از اشخاص مختلف می گیرد و پس از مشورت با شرکت یکی از آنها را انتخاب و با وی قراردادی تهیه کرده و مشغول بکار می شوند.

البته دراین انتخاب تنها هزینه مطرح نیست بلکه نوع جنس و نوع انجام کار هم حائز اهمیت می باشد. که در تمامی مراحل کار موارد ذکرشده بررسی و سپس انتخاب صورت می گیرد.

 

انواع قراردادهای پیمانکاری:

قرارداد قیمت مقطوع بهای کل پیمان مقطوع

امانی بهای خدمات پیمانکار محاسبه می شود.

انواع مناقصه:

عمومی درج آگهی با توجه به مشخصات و شرایط مشارکت

محدود ارسال دعوتنامه به شرکت ها

ترک مناقصه  ترک تشریفات صلاح وصرف نباشد مستقیماً انتخاب می شوند.

قرارداد پیمانکاری شرکت به صورت قرارداد مقطوع می باشد که با شرکه بهای پیمان به صورت مقطوع بین پیمانکار و کارفرما منعقد شده است.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه ساختمانی واقع در کرج

گزارش کارآموزی در شبدیز زرین سیستمهای هیدرولیک

اختصاصی از اس فایل گزارش کارآموزی در شبدیز زرین سیستمهای هیدرولیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی در شبدیز زرین سیستمهای هیدرولیک ، با فرمت ورد 63 صفحه

فهرست مطالب :     

انواع پمپ های هیدرولیک    1

عیب یابی پمپ ها    9

عیب یابی و تعمیر نگهداری    14

تشخیص خرابی - علل اثرات نقص فنی     15

عیب یابی سیستم های پنوماتیک  18

مشکلات سیستم های هیدرولیک  19

نقص فنی در اثر آلودگی                  22

مراقبت از سیستمهای پنوماتیکی   15

نقش هئیت اجرایی بهداشت و ایمنی     26

وظایف کارفرمایان    27

وظایف کارکنان    28

جنبه های آئین نامه ها      29

انواع پرسها    34

پرسهای مکانیکی و طبقه بندی آنها      38

وسایل فرمان و حرکت    40

کلاج ها   41

تنظیم ارتفاع ضربه زن   43

بالشتکهای الاستیک  44

حفاظت کننده ها      45

پرسهای هیدرولیک و طرز کار انها    46

برشکاری به وسیله پرس    48

انواع مختلف قالبها یا ابزار های برش    48

فرم دادن به وسیله پرس    52

ابزارهای فرمکاری   55

ابزارهای مورد استفاده برای جمع کردن    59

ابزارهای مرکب برش و فرم کاری با ورق گیر         60

 

 

انواع پمپ های هیدرولیکی

پمپ هایی که در هیدرولیک روغنی کاربرد دارند به 3 گروه اصلی زیر تقسیم  می شوند :

  • پمپ های چرخ دنده ای
  • پمپ های پره ای
  • پمپ های پیستونی

پمپ های چرخ دنده ای شامل دو چرخ دنده می باشند . این چرخ دنده ها با همدیگر جفت شده و زمانی که یکی از آنها توسط عاملی به گردش در   می آید ، دیگری را نیز می گرداند . این پمپ از نوع جابجایی مثبت بوده و میزان دبی آنها را می توان با تغییر سرعت گردش محور محرک تغییر داد . دبی یا بازدهی این پمپ ها عمدتاً به دقت و تماس مناسب سطوح دنده های درگیر (آب بندی سطوح دنده ها) بستگی دارد .

پمپ های دنده ای را می توان به انواع مختلف تقسیم کرد .

الف : پمپ های چرخ دنده ای ساده

فشار تئوریک در پمپ های چرخ دنده ای ثابت در نظر گرفته می شود . منظور از فشار تئوریک این است که در عمل در اکثر پمپ های چرخ دنده ای امکان بروز نشت داخلی روغن و لغزش سطوح دنده ها وجود داشته که این خود موجب کاهش فشار می گردد . بدین ترتیب بازده این قبیل پمپ ها می تواند تا 5 در صد کاهش یابد . متداول ترین این پمپ ها متشکل از یک چرخ دنده است که مطابق شکل (1 )درون یک محفظه جاوی دریچه ورود و خروج روغن قرار می گیرند . یکی از چرخ دنده ها متصل به شافت محرک می باشد . با چرخش چرخ دنده اول در جهتی که در شکل مشخص شده است حرکت چرخ دنده دوم در خلاف جهت آن امکان پذیر می گردد . محفظه مکش به مخزن روغن متصل است . چرخش چرخ دنده ها باعث ایجاد خلاء شده و فشار منفی حاصل و نیز فشار اتمسفر بر سطح روغن در مخزن سبب جریان روغن از مخزن به بیرون می شود . عمل مکش روغن از طریق دریچه ورودی به اجراء در آمده و پس از عبور از محیط هر چرخ دنده ما بین فضای بین هر دندانه ها و پوسته مستقر می گردد . بدین ترتیب روغن با فشار از دریچه خروجی جریان پیدا می یابد .

مجدداً دنده ها در گیر شده و روغن را از خانه های چرخ دنده جابجا   می کنند . دنده های در گیر مانع جریان روغن از محفظه پر فشار به طرف محفظه مکش می گردند . دنده ها قبل از خالی شدن کامل خانه ها ، راه آنها را می بندند . بدین ترتیب فشار زیادی در خانه ها ایجاد می شود که موجب شدت و ضربان کار می گردد . فضای آزاد ما بین سر دنده ها و پوسته باید در حداقل ممکن باشد . دقت در ساخت و پرداخت صحیح دندانه موجب آب بندی مطلوب پمپ شده و از بازگشت روغن به دریچه ورودی جلوگیری می کند . چنانچه روغن حاوی ذرات خارجی باشد موجب وقوع خوردگی در چرخ دنده ها و پوسته شده و در نتیجه راندمان پمپ کاهش می یابد . عمل تصفیه روغن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با به حداقل رسانیدن مقدار ذرات خارجی در مدار هیدرولیکی می توان طول عمر دستگاه هیدرولیکی را افزایش داد . پمپ های استاندارد دنده ای برای کار در فشارهای بیش از 80 bar و فشار ماکزیمم در حدود 100-120bar مورد استفاده قرار می گیرند .

نموه دیگری از پمپ های چرخ دنده ای نوع دندانه داخلی آن است . این قبیل پمپ ها تا فشار 100 bar را به سهولت تامین می کنند . فضای باز ما بین دو چرخ دنده داخلی و خارجی (حد فاصل دریچه های ورودی و خروجی) توسط زائده ای ثابت مطابق شکل آب بندی می شود تا فشار مورد نظر تامین گردد . مکش روغن از طریق دریچه ورودی به مرحله اجراء در آمده و پس از عبور از فضای بین چرخ دنده ها از دریچه خروجی جریان می یابد .

ب) پمپ های چرخ دنده ای حلزونی

در شکل (3 )نمونه ای از یک پمپ چرخ دنده مارپیچی (حلزونی) نشان داده شده است . پمپ های دنده ای مارپیچی دارای دو و یا همانگونه که در شکل مشاده می شود حاوی سه دنده مارپیچی (حلزونی ) می باشند که یکی از دنده ها چپ گرد و بقیه راست گرد هستند . با طراحی مناسب گام دندانه های حلزونی یکدیگر و بدنه محفظه را پوشش می دهند . دنده حلزون مرکزی توسط یک محور به حرکت در می آید و این حرکت دورانی را به سایر دنده های حلزونی منتقل می کند . دو دنده حلزونی خارجی به همراه بدنه محفظه و دنده حلزون محرک مجموعاً محفظه ای بسته ای را تشکیل می دهند . محفظه مزبور به طور پیوسته در جهت محوری از طرف مکش به طرف دریچه پر فشار انتقال می یابد .

 

نتیجه این دوران ایجاد جریانی یکنواخت و بدون سر و صدا در پمپ   می باشد . بدین ترتیب پمپ های دنده حلزونی در مواردی که ایجاد حرکت یکنواخت توسط سایر پمپ ها در اثر وجود ضربه تولید اشکال می نمایند بکار می روند .

ج ) پمپ های پره ای


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی در شبدیز زرین سیستمهای هیدرولیک

گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا شهر مبارکه

اختصاصی از اس فایل گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا شهر مبارکه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا شهر مبارکه ، با فرمت ورد 45 صفحه

فهرست مطالب :

نمایندگی مجاز سایپا مبارکه         2

نمودار سازمانی تشکیلات    3

سیستم سوخت رسانی بنزینی       8

علائم سوختگی واشر سر سیلندر       9

علائم تاب برداشتن سر سیلندر            9

دلایل کمپرس در قسمتهای موتور  10

میل لنگ  11

قطعات میل سوپاپ  12

نقطه تایمینگ  12

انواع سوپاپ   13

علت فیلر گیری سوپاپ ها           14

موتور دیزل  16

دلایل دل زدن کلاچ  19

صدای غیر عادی در گیربکس            20

قطعات اصلی گاردان  21

سیستم جرقه الکتریکی 21

کویل         22

دلکو  23

استارت   25

دینام   26

آفتامات 27

سیستم سوخت رسانی بنزینی        27

علائم مخلوط شدن روغن و بنزین          28

کاربراتور   29

سیستم خنک کننده و روغن کاری  30

سیستم روغنکاری 33

سیستم ترمز – فرمان و تعلیق              34

تاریخچه سیستم ترمز ABS          36

سیستم ABS  چیست ؟        37

اصول کارکرد ABS        39

سنسورهای سرعت چرخ  42

 

نمایندگی مجاز سایپا مبارکه

نمایندگی مجاز سایپا مبارکه یکی از نمایندگی مجاز سایپا است که در شهر مبارکه بلوار نیکبخت واقع شده است این نمایندگی در سال 1379 بوسیله شخصی به نام اعظم پناه تاسیس شد و دارای 1050متر مربع مساحت و با سرمایه ای اولیه حدود 200 میلیون تومان (که البته هم اکنون برای تاسیس نمایندگی مجاز سایپا باید سرمایه ای حدود 300 میلیون تومان شخصص موسس داشته باشد )تاسس شد . این مرکز در بدو تاسیس با 10 نفر پرسنل شروع به کار کرده است و بنا به گفته موسس آن هدف از تاسیس این مرکز اولا ً خدمت به مردم و ثانیاً نبود نمایندگی مجاز سایپا در این شهر بوده است این مرکز در روز حدوداً 8 ساعت باز بوده (جز موارد استثنا) و در روزهای تعطیل رسمی هم این مرکز تعطیل می باشد .

نمودار سازمانی تشکیلات

این نمایندگی دارای بخشهای مختلفی است که در زیر به صورت اجمالی توضیحاتی درباره آنها می دهیم.

بخش اداری : در این بخش کارهای حسابداری مربوط به خرید و فروش خودرو و سند زدن برای ماشینها و گرفتن اجرت از مشتریان است در این بخش تمام بخشنامه هایی که از طرف سایپا ارسال می شود به صورت فکس و یا تلفنی یا نامه ای ابلاغ می شود گرفته و در اختیار مدیر عامل و مدیر نمایندگی قرار می گیرد و مسئول این بخش آقای اعظم پناه است که کار سند زدن و گرفتن اجرت و گارانتی با ایشان می باشد و مسئول کارگاه تعمیرات آقای اصغر قلعه ای می باشد.

بخش فنی : مسئول این بخش که همان کارشناس فنی است آقای بهرام تقی پور است که مسئول این بخش باید حداقل دارای مدرک فوق دیپلم فنی خودرو و یا صنایع اتومبیل باشد در این بخش کارهای فنی خودرو عیب و ایرادهای خودرو را بر طرف می کنند و این بخش دارای یک سالن برای تعمیر ماشینها و یک اتاق برای پذیرش ماشین و یک اتاق هم به عنوان رختکن و استراحتگاه استفاده می شود سالن تعمیر دارای 3 چاله سرویس و سه جک بزرگ هیدرولیکی و چند جک کوچک برای بلند کردن ماشین و دستگاه بالانس و دستگاه تنظیم فرمان و دستگاه تنظیم موتور و سوخت ماشین است . از مشخصات بارز این نمایندگی وجود کلینیک اتومبیل که شامل انواع دستگاههای پیش رفته از جمله دیاگ و بالانس لاستیک ها می باشد . این واحد از چند بخش مکانیکی و برق خودرو آهنگری و اتاق رنگ می باشد به اضافه آچار ها ودیگرلوازم مورد نیاز تعمیر ماشین است . در اتاق پذیرش یک منشی وجود دارد که ماشینها را پذیرش و به استاد کار مربوطه تحویل می هد و برای ماشین یک کارت صادر می کند که در این کارت نوع خودرو مدل (شماره شهربانی ، نام و نام خانودگی صاحب ماشین ، شماره موتور ، مقدار کار کرد ماشین ، آدرس و تلفن ، شماره شاسی ، تاریخ تحویل از کارخانه و تاریخ پذیرش درج شده است) البته یادآور شوم که اگر مدت گارانتی آن تمام نشده باشد (برای پراید 20000 کیلومتر ) و زانتیاو سمند 2 تا 3 سال تمام کارهای که برای ماشین انجام می دهند مجانی است . و یک سالن استراحتگاه و رختکن هم وجود دارد شاگردان و استادکاران وسایل خود را آنجا گذاشته و لباسهایشان را عوض می کنند و هم افرادی که در این بخش کار می کنند باید استاد کاران حداقل باید تجربه و سابقه کافی داشته باشند و برای شاگردان حداقل داشتن دیپلم فنی الزامی است .

بخش خدماتی : که در این بخش ثبت نامها برای ماشین انجام می شود و دارای یک نمایشگاه کوچک از محصولات سایپا است و یک قسمت آن هم بخش فروش آن هم بخش فروش لوازم یدکی خودرو است و برای اینکه مشتری دیگر سرگردان نشود این بخش را تاسیس کرده اند و بخش فنی و این بخش در کنار هم هستند و اگر مشتری وسیله ای نیاز داشته باشد در هنگام تعمیر کارت نوشته شده برای ماشین برده و جنس را تحویل می گیرد و در آخر قیمت آن در تصویه حساب لحاظ می شود . در این بخش هم دو نفر کار می کنند و یک عدد کامپیوتر است که کالاهای فروخته شده را در داخل آن ثبت کرده و بعداً حسابرسی می کنند .

بخش مدیریتی : که مسئول این بخش همان مدیر عامل شرکت است که آقای فرهاد ترابی   است و به همه قسمتها نظارت کرده و کارها را زیر نظر دارد و به کار بخش داخلی شرکت نیز به عهده خود ایشان است که بر کارهای فنی انجام شده روی ماشینها نیز نظارت دارند . و مدیر عامل همکاری های نظارتی دارند و هم در جلسه هایی که از طرف سایپا و کلاسهای مدیریتی که برگزار می شود شرکت
می کنند .

در آخر باید خاطر نشان کنم که شرکت سایپا برای استادکاران و تکنسینهای خود کلاسهای آموزشی هم برقرار می کند و درهر نوبت نمایندگیها استادکاران و تکنسینهای خود را برای گذراندن این دوره های می فرستد و به تجربه و تخصص آنها می افزایند و با امتحانی که در آخر هر دوره از انها می یگرند مدرک درجه 1و 2و یا سه به انها می دهند حال اگر مدرک درجه 1و 2 بگیرند هزینه آن کلاسها بر عهده نمایندگی است که باید بپردازدو اگر مدرک درجه 3 بگیرند باید خود استادکارن و یا تکنسینها بپردازند .

نوع محصولات تولیدی و خدماتی : در نمایندگی سایپای مبارکه تعمیر محصولات سایپا از قبیل پراید انواع پژوها RD,405, 206 ، پرشیا و پارس و خودروهای سمند انجام می شود و ثبت نام برای انواع محصولات سایپا انجام می شود و از خدمات دیگری که این مرکز ارائه می دهد فروش لوازم یدکی و یک نمایشگاه اتومبیل که همان محصولات سایپا است . بنا به گفته مدیر عامل شرکت سیاستهای شرکت به سیاستهای شرکت سایپا است . و اگر در آینده بخوهد شرکت را توسعه دهند قسمت فنی آن را بیشتر توسعه خواهند داد و با اضافه کردن وسایل و تجهیزات افزایش نیروی کار خواهند بود.

ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته عملی کار آموز : در واحد فنی نمایندگی بیشتر کارهایی تعمیراتی انجام می شد بیشترمطالبی که در دانشگاه به طور تئوری خوانده بودم و کمی هم به طور عملی کار کرده بودم در انجا بیشتر به طور عملی کار کردم و باز و بسته کردن قطعات و آشنایی بیشتر با انها پیدا کردم و از نظر عملی مهارت بیشتری پیدا کردم . بنده در این نمایندگی بیشتر وقت خود را در قسمت فنی گذرانده ام و در کنار استادکاران مختلف به افزایش تجربه خود کوشش کردم و چیزهایی هم بلد نبوده ام از استاد کاران سئوال کردم و نکات کلیدی کار انها را در حد توان و وقت یاد گرفته ام و بعد از یکی دو هفته با آشنایی کامل با ان محیط زیر دست اندرکاران کار کرده و خودم به تنهایی اقدام به باز و بسته کردن وسائل کرده ام در این نمایندگی بنده با وسایل که در دانشگاه موجود نبود است آشنا شدم (دستگاه تنظیم موتور به طور کامپیوتری یا دیاگ و تنظیم سوخت و دستگاه تنظیم فرمان و دستگاه چهار گاز ) و با مراحل تعمیر ماشین و نکات ایمنی و اخلاقی آنجا آشنا شده ام و تجربه داشتن رفتار و برخورد مناسب با مشتریان را یاد گرفته ام . در قسمت خدماتی و جایی که لوازم یدکی ماشینها در آنها به فروش می رسید من بیشتر با قطعات آشنا شده ام و در بخش فنی با طرز کار آنها جا گذاشتن آنها در ماشین و باز و بسته کردن آنها در روی ماشین آشنا شده ام .

سیستم سوخت رسانی بنزینی


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا شهر مبارکه

معاهده هواپیمایی کشوری بین‌المللی معروف به کنوانسیون شیکاگو مربوط به هوانوردی و حقوق هوایی

اختصاصی از اس فایل معاهده هواپیمایی کشوری بین‌المللی معروف به کنوانسیون شیکاگو مربوط به هوانوردی و حقوق هوایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

معاهده هواپیمایی کشوری بین‌المللی معروف به کنوانسیون شیکاگو مربوط به هوانوردی و حقوق هوایی


 معاهده هواپیمایی کشوری بین‌المللی معروف به کنوانسیون شیکاگو  مربوط به هوانوردی و حقوق هوایی

 

فرمت :Word

تعداد صفحات : 131

 

معاهده هواپیمایی کشوری بین‌المللی (به انگلیسی: Convention on International Civil Aviation) که به کنوانسیون شیکاگو نیز معرف است، مهمترین معاهده مربوط به هوانوردی و حقوق هوایی است که اجرای آن از ۴ آوریل ۱۹۴۷ آغاز شد.

این کنوانسیون در کنفرانسی به تصویب رسید که از ۱ نوامبر تا ۷ دسامبر ۱۹۴۴ با حضور بیش از پنجاه کشور که به دعوت دولت ایالات متحده گرد هم آمده بودند، معاهده شیکاگو به تأسیس سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری انجامید و اساسنامه آن نیز به شمار می‌رود.

با امضای قرارداد شیکاگو معاهدات همگی نسخ شدند.

ایران

ایران نیز یکی از کشورهای مؤسس ایکائو و از اولین امضاکنندگان معاهده بود. قانون اجازه الحاق دولت ا یران به این کنوانسیون در ۳۰ تیر ۱۳۲۸ به تصویب مجلس شورای ملی رسید.

ساختار

این کنوانسیون در ۹۶ ماده در ۲۲ فصل و یک شیوه‌نامه امضا در ۷ دسامبر ۱۹۴۴ در شیکاگو به زبان انگلیسی نوشته شده و متن‌های انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی آن ارزش برابر می‌دارند.

هر سه متن توسط کشورهای متعاهد امضا شده و پس از آن به بایگانی دولت ایالات متحده بازگشته و رونوشت گواهی شده آن‌ها نیز به آن کشور و کشورهایی که قصد امضای ان را دارند، تحویل می‌گردد.

 ‌قانون اجازه تصویب مقررات فنی و قواعد مربوط به کنوانسیون هواپیمایی کشوری بین‌المللی (‌کنوانسیون شیکاگو)

 مصوب 1356.4.8 

‌ماده واحده - هیأت وزیران می‌تواند بنا به پیشنهاد سازمان هواپیمایی کشوری و تأیید وزارت امور خارجه توصیه‌نامه‌ها و قطعنامه‌ها و تصمیمات و‌جداول و قواعد و مقررات فنی و اصلاحیه‌ها و الحاقات و ضمائم و استانداردهای موضوع کنوانسیون هواپیمایی کشوری بین‌المللی (‌کنوانسیون‌شیکاگو 1944) را که از طرف سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری (‌ایکائو) و یا دستگاههای تابع و وابسته آن پذیرفته شده و یا می‌شود در صورتی که‌مغایر با اصول کلی کنوانسیون نباشد تصویب و اقدام برای اجرای آنها معمول دارد.
‌قانون فوق مشتمل بر یک ماده پس از تصویب مجلس شورای ملی در جلسه روز سه‌شنبه 25 آبان ماه 2535.، در جلسه فوق‌العاده روز چهارشنبه هشتم‌تیر ماه دو هزار و پانصد و سی و شش شاهنشاهی به تصویب مجلس سنا رسید.


دانلود با لینک مستقیم


معاهده هواپیمایی کشوری بین‌المللی معروف به کنوانسیون شیکاگو مربوط به هوانوردی و حقوق هوایی