اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارافرینی مشکلات به کارگیری روش‌های فعال تدریس

اختصاصی از اس فایل کارافرینی مشکلات به کارگیری روش‌های فعال تدریس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی مشکلات به کارگیری روش‌های فعال تدریس


مقاله مشکلات به کارگیری روش‌های فعال تدریس

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:43

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

  نوع دیگری از طرز تفکر این است که ذهن به عنوان منبعی فعال است و هر نقش، اطلاعات و معلومات را به همان شکل که از محیط می‌گیرد، در خود جای نمی‌دهد. ذهن موجودی فعال است، مطلب را می‌گیرد، تجزیه و تحلیل می‌کند و در واقع انبار ذخیره اطلاعات نیست (دان هیل، 1995).

  روش تدریس مورد تاًکید دو نوع طرز تفکر نیز، متفاوت است. روش تدریس مورد تاًکید در طرز تفکر نوع اول، روش تدریس منفعل است، دانش‌آموزان فقط به گوش کردن مطالب می‌پردازند یا مطلبی را حفظ می‌کند. روش تدریس مورد تاًکید در طرز تفکر دوم، می‌تواند فعال باشد، یعنی دانش‌اموزان در جریان آموزش، نقش فعالی خواهند داشت و کارشنان صرفاً حفظ کردن و یا به خاطر سپردن اطلاعات و معلومات نیست، بلکه از قدرت تجزیه و تحلیل برخوردار هستند (مشکلانی، 1376).

  در روند تعلیم و تربیت، روش‌های فعال تدریس به منزله ابزارهای کار معلمان تلقی می‌گردند، هر اندازه که با روش‌های متفاوت اشنا باشیم ابزارهای متعددی را در اختیار خواهیم داشت. توسط این ابزارهاست که می‌توان محتوا و مواد دلخواه را با توجه به عامل زمان و مکان در اختیار دانش‌آموزان قرار داد (قورچیان، 1379).

  روش‌های فعال تدریس جزو مهارت‌های حرفه‌ای معلمان محسوب می‌شود و هنز معلم در کیفیت انتخاب و اجرای آن‌هاست. از آنجا که اطلاعات و توانایی های افراد متفاوت است، نحوه یادگیری و چگونگی آموزش آنها نیز متفاوت خواهد بود. به این سبب، معلمان باید به روش‌های گوناگون تدریس مجهز باشند تا بتوانند بر اساس توانایی فراگیران خود، تدریس مطلوبی را ارائه دهند. امروزه روش‌های فعال تدریسی که بتواند فعالیت‌های دانش‌آموزان را تقویت و یادگیری را به یک جریان دو سویه تبدیل کند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. ولی متاسفانه امروزه اغلب فرآیندهای آموزشی، آثار و اهداف موردنظر یادگیری را به دست نمی‌آورند و کلاس محل تکثیر دانش‌ و اطلاعات می‌شود و معلم می‌کوشد کلیه مفاهیم را در ذهن دانش‌آموزان انبار کند و خلاقیت، نوآوری و رشد استعدادهای آنان را نادیه بگیرد که چنین یادگیری نیز پایدار نخواهد ماند (فضلی خانی، 1378).

 

 


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی مشکلات به کارگیری روش‌های فعال تدریس

پایان نامه بررسی و ارزیابی بازاریابی شبکه ای و مدل کسب و کار

اختصاصی از اس فایل پایان نامه بررسی و ارزیابی بازاریابی شبکه ای و مدل کسب و کار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه بررسی و ارزیابی بازاریابی شبکه ای و مدل کسب و کار


پایان نامه بررسی و ارزیابی بازاریابی شبکه ای و مدل کسب و کار

 

 

 

 

 

 

 

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 58 صفحه

 
تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای
آنچه در این شماره از خبرنامه ارائه می گردد، قرار است تاریخچه‌ی مختصری از مدل کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای (Network Marketing) یا بازاریابی چند سطحی (Multi-Level Marketing ) را که بسیاری از دوستانی که در سمینارهایم شرکت می‌کنند و یا عضو خبرنامه‌هایم هستند از من درباره آن می‌پرسند ارائه دهد. امیدوارم که مورد توجه واستفاده شما نیز قرار گیرد.

این حقیقتاً جالب است که اکثر افرادی که در ایران در زمینه بازاریابی شبکه‌ای کار می‌کنند، فکر می‌کنند که بازاریابی شبکه‌ای یعنی گلدکوئست و گلدکوئست یعنی بازاریابی شبکه‌ای، علت این موضوع، سابقه‌ی دیرینه دارد در فرهنگ شنیداری - و اکثراً بدون مطالعه و تحقیق - ما ایرانی‌ها، حتماً شما هم این را شنیده‌اید که در زمانهایی نه چندان دور، اکثر کالاهایی که توسط تجار برای اولین بار به کشور وارد می‌شدند و مورد استفاده عموم قرار می‌گرفتند، به نوعی نام تجاری خود را تا آن حد بین مردم جا می‌انداختند (هویتمند می‌کردند) که گویی تنها نوع کالای تولید شده از آن نوع، فقط همان «مارک یا علامت» تجاری بوده است و بس. یک زمانی اگر مردم می‌خواستند بگویند آبگرم‌کن یا بخاری جدیدی خریده‌اند، می‌گفتند یک «دئوترم» جدید گرفته‌اند، برای «دستمال کاغذی»، می‌گفتند «کلینکس»، مایع نرم‌کننده لباس را می‌گفتند و برخی هنوز هم می‌گویند «سوسافت»، یا وقتی می‌خواهند به مته و درل (دستگاهی برای سوراخ کردن در، دیوار یا سقف) اشاره کننده، می‌گویند «بلک‌انددکر» حال آنکه، اینها نام‌های تجاری هستند و این در حالی است که دهها مارک تجاری دیگر نیز دارند همان نوع کالا را عرضه می‌کنند. به همین ترتیب است بازاریابی شبکه‌ای که تاریخچه بوجود آمدن، تکامل تدریجی و توسعه آن باز میگردد به سالها پیش از بوجود آمدن شرکتهایی مثل گلدکوئست و امثالهم.
«بازاریابی شبکه‌ای» در حقیقت مدلی برای بیزنس یا کسب و کار است برای فروش مستقیم کالا یا خدماتی با ایجاد نوعی درآمد برای افرادی که وارد این شبکه توزیع شده اند که به آن Residual Income - یا درآمد رسوبی - گفته می‌شود و با توجه به دایره نفوذ افراد و تکیه بر یک تساعد هندسی گسترش و توسعه می‌یابد. تاکید ما برای ایجاد آگاهی در میان مردم این قسمت قضیه است که: «برای هر نوع کالای مصرفی یا خدمات، می‌توان از مدل بیزنس «بازاریابی شبکه‌ای» یا MLM استفاده کرد.» - اینترنت و دیگر استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی به عنوان ابزار یا خدماتی قوی می‌توانند به کمک «بازاریابی شبکه‌ای» آمده، گسترش و نفوذ آن را سرعت دهند.
تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای
حقیقت این است که هیچکس به درستی نمی‌داند که بازاریابی شبکه‌ای از کجا و چگونه آغاز شده است. داستانها و روایت های مختلفی در این زمینه نگارش شده است و صحت و سقم آن به درستی مشخص نیست چرا که این مدل کسب و کار یا Business Model به مرور زمان و به تدریج، طی گذشت سالها پیش از جنگ جهانی دوم تکامل یافته است. اصولاً مقوله بازاریابی علمی و حتی آکادمیک (به عنوان یک رشته تحصیلی) از اواسط قرن بیستم شکل گرفته است و به همین ترتیب است سایر اشکال بازاریابی. اما اکثر کارشناسان، فعالان و ناظران در این زمینه اتفاق نظر دارند کمپانی Nutrilite که در حال حاضر به عنوان بخش یا زیر مجموعه‌ای از Amway شناخته می‌شود اولین شرکتی بوده است که «بازاریابی شبکه‌ای» یا MLM را به صورت واقعی به کار برده است. از دید ناظران، این شرکت علاوه بر اینکه بنیان‌گذار بازاریابی شبکه‌ای است، در حقیقت، بنیان‌گذار صنایع مکمل‌های غذایی و ویتامینهای خوراکی نیز بوده است که فعالیت‌شان در این زمینه باز می‌گردد به سالهای ۱۹۲۰. عده‌ای بازاریابی شبکه‌ای را محصول قرن بیستم می‌دانند با یک تاریخچه‌ی یکصد ساله، عده‌ای آن را مقوله‌ای هفتاد هشتاد ساله می‌دانند با توجه به فعالیت‌های کمپانی Nutrilite در زمینه صنایع غذایی و برخی دیگر از فعالان و کارشناسان، با توجه به فراگیر شدن آن، تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای را حدود چهل پنجاه سال می‌دانند، تقریباً از زمانی که قوانینی برای کنترل آن (در امریکا) وضع گردید. اما آنچه که در مورد تاریخچه بازاریابی شبکه‌ای جالب و غیر قابل انکار است، ارتباطی است که MLM با صنایع غذایی داشته است و بدون شک پیشرفت و توسعه صنایع غذایی امریکا، موفقیت چشمگیر خود را مدیون شرکتهایی است که از بازاریابی شبکه‌ای استفاده کرده‌اند.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی و ارزیابی بازاریابی شبکه ای و مدل کسب و کار

تحقیق توسعه اقتصادی چیست؟

اختصاصی از اس فایل تحقیق توسعه اقتصادی چیست؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق توسعه اقتصادی چیست؟


تحقیق توسعه اقتصادی چیست؟

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:29

 

  

 فهرست مطالب

  مقدمه توسعه اقتصادی چیست؟

شاخص‌های توسعه اقتصادی

الف. شاخص درآمد سرانه

ب. شاخص برابری قدرت خرید (PPP):

ج. شاخص درآمد پایدار (GNA, SSI):

د. شاخص‌های ترکیبی توسعه:

و. شاخص توسعه انسانی (HDI):

مکاتب مختلف توسعه اقتصادی

  1. نظریه آدام اسمیت (1790-1723):
  2. نظریه مالتوس (1823-1766):

3. نظریه ریکاردو (1823-1772):

  1. مدل رشد کلاسیک:
  1. نظریه کارل مارکس (1883-1818):
  2. مدل رشد اقتصادی سرمایه‌داری مارکس:
  3. نظریه شومپیتر (1950-1870):
  4. مدل توسعه لوئیس-فِی-رانیس (L-F-R):
  5. استراتژی پولی
  6. استراتژی اقتصاد باز
  7. استراتژی صنعتی‌شدن

استراتژی‌های مختلف توسعه اقتصادی

4. استراتژی انقلاب سبز

5. استراتژی توزیع مجدد

6. استراتژی سوسیالیستی توسعه

مراجع و منابع

 

 

 

 

مقدمه

از سالیان بسیار دور, با افزایش سطح دانش و فهم بشر, کیفیت و وضعیت زندگی او همواره در حال بهبود و ارتقا بوده است. بعد از انقلاب فرهنگی-اجتماعی اروپا (رنسانس) و متعاقب آن انقلاب صنعتی, موج پیشرفت‌های شتابان کشورهای غربی آغاز گردید. تنها کشور آسیایی که تا حدی با جریان رشد قرن‌های  نوزده و اوایل قرن بیستم میلادی غرب همراه گردید کشور ژاپن بود. بعد از رنسانس که انقلابی فکری در اروپا رخ داد, پتانسیل‌های فراوان این ملل, شکوفا و متجلی گردید اما متاسفانه در همین دوران, کشورهای شرقی روند روبه‌رشدی را تجربه نکرده و بعضاً سیری نزولی طی نمودند. البته بعضاً حرکت‌های مقطعی و موردی در این کشورها صورت گرفت اما از آنجاییکه با کلیت جامعه و فرهنگ عمومی تناسب کافی را نداشت و مورد حمایت واقع نگردید, به سرعت مزمحل گردید. محمدتقی‌خان امیرکبیر در ایران, نمونه‌ای از این دست است.

مباحث توسعه اقتصادی از قرن هفدهم و هجدهم میلادی در کشورهای اروپایی مطرح گردید. فشار صنعتی‌شدن و رشد فناوری در این کشورها توام با تصاحب بازار کشورهای ضعیف مستعمراتی باعث شد تا در زمانی کوتاه, شکاف بین دو قطب پیشرفته و عقب‌مانده عمیق شده و دو طیف از کشورها در جهان شکل گیرد: کشورهای پیشرفته (یا توسعه‌یافته) و کشورهای عقب‌مانده (یا توسعه‌نیافته).

با خاموش‌شدن آتش جنگ جهانی دوم و شکل‌گیری نظمی عمومی در جهان (در کنار به استقلال رسیدن بسیاری از کشورهای مستعمره‌ای), این شکاف به‌خوبی نمایان شد و ملل مختلف جهان را با این سوال اساسی مواجه ساخت که ”چرا بعضی از مردم جهان در فقر و گرسنگی مطلق به سر می‌برند و بعضی در رفاه کامل؟“. از همین دوران اندیشه‌ها و نظریه‌های توسعه در جهان شکل گرفت. پس در واقع نظریات ”توسعه“ بعد از نظریات ”توسعه اقتصادی“ متولد گردید.

در این دوران, بسیاری از مردم و اندیشمندان, چه در کشورهای پیشرفته و چه در کشورهای جهان سوم, تقصیر را به گردن کشورهای قدرتمند و استعمارگر انداختند. بعضی نیز مدرن‌نشدن (حاکم نشدن تفکر مدرنیته بر تمامی ارکان زندگی جوامع سنتی) را علت اصلی می‌دانستند و ”مدرن‌شدن به سبک غرب“ را تنها راهکار می‌دانستند. بعضی دیگر نیز وجود حکومت‌های فاسد و دیکتاتوری در کشورهای توسعه‌نیافته و ضعف‌های فرهنگی و اجتماعی این ملل را مسبب اصلی معرفی می‌نمودند. عده‌ای هم ”دین“ یا حتی ”ثروت‌های ملی“‌ را علت رخوت و عدم‌حرکت مثبت این ملل تلقی می‌نمودند.

به هر تقدیر این که کدام (یا کدامین) علت (یا علت‌ها) اصلی و یا اولیه بوده است ویا اینکه در هر نقطه از جهان, کدامین علت حاکم بوده است از حوصله این بحث خارج است. آنچه در اینجا برای ما اهمیت دارد درک مفهوم توسعه, شناخت مکاتب و اندیشه‌های مختلف, و ارتباط آن‌ها با مقوله توسعه اقتصادی و توسعه روستایی است. دانستن این اندیشه‌های جهانی, ما را در انتخاب یا خلق رویکرد مناسب برای کشور خودمان یاری خواهد نمود.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق توسعه اقتصادی چیست؟

کارافرینی گرانروی

اختصاصی از اس فایل کارافرینی گرانروی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی گرانروی


مقاله گرانروی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:15

فهرست و توضیحات:

مقدمه

گرانروی

انواع گرانروی

گرانروی پویا

چگالی ماده شناور در مایع

دید کلی

آیا تا به حال ، جرم مواد را با هم مقایسه کرده‌اید؟

  • آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که شیر سنگینتر است یا آب؟

مردم گاهی می‌گویند سرب سنگیتر از پَر است. اما یک گونی بزرگ پُر از پَر ، سنیگتر از یک ساچمه سربی است. واژه سنگینی سه مفهوم متفاوت دارد. مثلا در عبارت «یک سنگ خیلی سنگین است و نمی‌شود حرکت داد.» ، منظور وزن سنگ است. در چنین مفهومی هیچ جوابی برای پرسش «شیر سنگینتر است یا آب؟» وجود ندارد. سوالات اخیر مربوط به یک ویژگی عام از کلیه مواد می‌باشد. این ویژگی چگالی یا جرم حجمی نام دارد که از مشخصه‌های فیزیکی مواد به حساب می‌آید که این ویژگی مواد مستقل از ابعاد نمونه می‌باشد. بنابراین برای بیان دقیق ، باید بگوییم چگالی سرب بیشتر از چگالی پر است و در مورد شیر و آب نیز این امر صادق است.


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی گرانروی

پروژه و تحقیق در مورد مدار یک منبع تغذیه متغیر و تثبیت شده...مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس

اختصاصی از اس فایل پروژه و تحقیق در مورد مدار یک منبع تغذیه متغیر و تثبیت شده...مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مدار یک منبع تغذیه متغیر و تثبیت شده

 

مقدمه کلی

طبق بررسیهای زیادی که شد متوجه شدیم که بهترین موضوعی می‌توانیم انتخاب کنیم مدار یک منبع تغذیه متغیر و تثبیت شده است که کاربرد فراوانی نیز نسبت به سایر مدارها دارد. خلاصه‌ای از کل مدار به شرح زیر می‌باشد:

این مدار به طورکلی از چهاربلوک تشکیل می‌شود:

1-ترانسفورماتور  2-دوبرابر کننده ولتاژ  3-یکسوسازی 4-رگولاتور

در بلوک اول ولتاژ220 ولت (برق شهر) تضعیف شده و به 12 ولت رسیده است بلوک دوم این ولتاژ را دوبرابر می‌کند و بنابراین به حدود 24 ولت می‌رسد و سپس توسط مداریکسوسازی پل جهت جریان یکطرفه شده و ضربان آن توسط خازن صافی گرفته می‌شود تا یک موج DC کاملا صاف داشته باشیم. این سیگنال را به ورودی رگولاتور اعمال می‌کنیم رگولاتور به کار رفته طوری است که با قراردادن یک پتانسیومتر می‌توان خروجی با ولتاژ متغیر داشت که توضیحات کامل دراین مورد در قسمتهای بعدی داده خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه و تحقیق در مورد مدار یک منبع تغذیه متغیر و تثبیت شده...مناسب برای ارایه ب دانشگاه و مدارس