اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله تحقیقی با موضوع کاربرد ریاضی در معماری.Doc

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله تحقیقی با موضوع کاربرد ریاضی در معماری.Doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تحقیقی با موضوع کاربرد ریاضی در معماری.Doc


دانلود مقاله تحقیقی با موضوع کاربرد ریاضی در معماری.Doc

دانلود مقاله تحقیقی با موضوع کاربرد ریاضی در معماری

نوع فایل Word دانلود انواع تحقیق

تعداد صفحات : 16

فهرست محتوا 

پیشگفتار

معماری
رئیس انجمن مفاخر معماری ایران: 5 درصد معماران در ساخت و ساز فعال هستند.بنابر آمارها، حدود 5 درصد معماران در بخش اجرایی و ساخت و ساز کشور فعال هستند. رئیس هیات مدیره انجمن مفاخر معماری ایران افزود: این آمارها همچنین نشان می‌دهند که معماران در طرح‌های عمرانی نقش چندانی ندارند. وی که به مناسبت روزمعمار و بزرگداشت شیح بهایی سخن می‌گفت، افزود: جامعه معماران ایران امیدوار است با توجه مسوولان به حرفه معماری و جایگاه آن، زمینه پیشرفت معماری ایران فراهم شود…
هندسه در معماری اسلامی
یافته های جدید در زمینه ریاضیات در کشورهای اسلامی
«آرتور پیتر لو »از دانشگاه هاروارد
ریاضیات در معماری پازل نانو چه نقشی خواهد داشت؟
• روشهای انتگرال گیری سریع و چند قطبی سریع:
• روشهای بهبود مش‌بندی تطبیق پذیر:
• روشهای پیگردی فصل مشترک:

منبع:

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تحقیقی با موضوع کاربرد ریاضی در معماری.Doc

مسکن در ایران

اختصاصی از اس فایل مسکن در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مسکن در ایران


مسکن در ایران

فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات18

امید به تملک مسکن در ایران
دنیای اقتصاد- یافته‌های مرکز مطالعات دانشگاه علم و صنعت نشان از آن دارد که شاخص دسترسی به مسکن (نسبت قیمت متوسط یک واحد مسکونی به متوسط درآمد سالانه خانوار) از عدد 12 گذشته است، در حالی که این شاخص نباید در شرایط استاندارد از عدد 5‌تجاوز کند. همچنین سهم هزینه مسکن در بودجه خانوار که باید حول و حوش 30درصد باشد، برای دهک‌های پایین درآمدی در کلان‌شهرها از 70درصد گذشته است.
آمار نگران‌کننده از هزینه مسکن در ایران
طول انتظار برای صاحبخانه شدن در ایران از 12 سال گذشته است. این شاخص در شرایط استاندارد نباید از عدد 5 تجاوز کند.
چنانچه دولت، مسکن 6 دهک اول جامعه را تامین کند در این صورت شرایط برای اجرای طرح تحول اقتصادی فراهم خواهد شد فرید قدیریتازه‌ترین تحقیقاتی که مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه علم و صنعت در حوزه مسکن انجام داده نشان می‌دهد شرایط حاکم بر بازار مسکن نه تنها هنوز برای صاحبخانه شدن دهک‌های میان‌درآمدی مناسب نیست بلکه روز به روز توان اقتصادی دهک‌های 4 و 5 و 6 در بازار برای تامین مسکن کاهش می‌یابد و عملا این دسته از تقاضا‌ها به دهک‌های پایین‌‌تر نزول می‌کنند.
این مرکز برای بهبود اوضاع مسکن در کشور راهکاری ارائه کرده که دولت را نه تنها در این مسیر بلکه در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها نیز کمک خواهد کرد. در راهکاری که نهاد تحقیقاتی دانشگاه علم و صنعت برای تامین مسکن محرومان به دولت پیشنهاد کرده توزیع مناسب و کم‌هزینه منابع زمین شهری، توزیع مناسب منابع اعتباری، منابع بانکی و منابع یارانه‌ای مورد اشاره قرار گرفته که عمل به آنها در میان مدت می‌تواند دغدغه مسکن در گروه‌های کم‌درآمد را مرتفع، سطح رفاه را افزایش و سبد هزینه خانوارها را کوچک کند.این نهاد پیش‌بینی کرده با تامین مسکن محرومان دولت می‌تواند یارانه‌ها را بدون اعمال فشار اقتصادی به خانوارها به صورت هدفمند در جامعه توزیع کند. متن کامل گزارش گروه سیاست‌گذاری مسکن مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه علم و صنعت در این باره را در زیر بخوانید:

سهم هزینه‌ مسکن در سبد خانوار
این شاخص جزء شاخص‌هایی است که ناظر به توانمندی خانوار در دستیابی به مسکن متناسب با نیاز است. طبق تعریف نسبت هزینه ماهیانه مسکن به درآمد ماهیانه خانوار به منزله شاخص «سهم هزینه مسکن در سبد هزینه خانوار» است. برای مثال اگر این شاخص معادل 30‌درصد باشد، به این معنا است که هر خانوار باید به‌طور متوسط ماهیانه 30‌درصد از درآمد خود را برای پرداخت هزینه‌‌های مسکن، اعم از پرداخت اجاره‌بها یا اقساط خرید بپردازد. این شاخص در کشور ایران به‌طور میانگین معادل
5/31‌درصد است اما در کلان‌شهرها در دهک‌های پایین درآمدی شاخص سهم هزینه مسکن در سبد هزینه خانوار به رقم بالای 70‌درصد نیز می‌رسد. این در حالی است که در کشورهای موفق در حل معضل مسکن شاخص سهم هزینه مسکن در سبد هزینه خانوار به کمتر از 20‌درصد رسیده است. به همین دلیل موفقیت بخش مسکن در افق چشم‌انداز 20 ساله نیازمند کاهش این شاخص به زیر 20‌درصد است.


دانلود با لینک مستقیم


مسکن در ایران

گزارش تخصصی چگونگی جلوگیری از رفتارهای نامتعارف دانش آموزان با استفاده از رفتارهای موثر و مثبت

اختصاصی از اس فایل گزارش تخصصی چگونگی جلوگیری از رفتارهای نامتعارف دانش آموزان با استفاده از رفتارهای موثر و مثبت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش تخصصی چگونگی جلوگیری از رفتارهای نامتعارف دانش آموزان با استفاده از رفتارهای موثر و مثبت


گزارش تخصصی چگونگی جلوگیری از رفتارهای نامتعارف دانش آموزان با استفاده از رفتارهای موثر و مثبت

دانلود گزارش تخصصی چگونگی جلوگیری از رفتارهای نامتعارف دانش آموزان با استفاده از رفتارهای موثر و مثبت بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 15

دانلود گزارش تخصصی معلمان,راهکارها,پیشنهادات,گزارش تخصصی فرهنگیان,

این گزارش تخصصی جهت ارائه برای ارزشیابی و کسب امتیاز کامل و همچنین جهت ارائه به عنوان تحقیق ارتقاء شغلی بسیار کامل میباشد

چکیده

کلاس درس محیطی است که دران برقراری ارتباط ومدیریت پیچیده است وگاهی حوادث غیرقابل پیش بینی اتفاق می افتدکه باانهاروبرو می شود.بنابراین توجه ویژه معلم به مسایلی که موجب قطع توجه وارتباط اموزش درکلاس می شود،لازم است. بدیهی است،دانش آموزان نیازهایی دارندکه معلمان بایدبه آنهاتوجه کنندولی ممکن است گستاخی یک دانش آموز وبی توجهی معلم به آن،باعث شودکه دانش آموزان دیگرفکرکنندکه معلم توانایی اداره کلاس راندارد،بخصوص اگراین بی توجهی ها تکرار شود،ممکن است به افزایش بروز رفتارهای نامطلوب دردانش آموزان کمک کند. بنابراین اگرمعلم احساس کندکه گرایشهای مختلف رفتاری درکلاس وجوددارد،بایدسعی کند ماهیت عمومی آنها رابشناسد. اوبایدبرای مواجهه بابعضی رفتارهای نامطلوب دانش آموزان وپیشگیری ازآنها آماده شود،درتغییررفتارونگرش آنها تلاش نمایدودرباره تاثیرتصمیم گیریهای درازمدت خود دوراندیشی کند.    

مقدمه

توانایی اداره وهدایت کلاس،بخش مهمی ازکار هرمعلم وکلاس ونیزبسترمناسبی برای یادگیری است.به نظر میرسدمعلم برای اداره مطلوب ومنظم کلاس درس به دومهارت احتیاج دارد:یکی،برقراری ارتباط موثرومثبت بادانش آموزان ودیگری،مدیریت کلاس. این مدیریت باعث تسهیل امراموزش وکاهش رفتارهای نامطلوب دردانش اموزان می شود.برای کمک به معلمان برای ایجادجوی آرام ومطلوب درکلاس،چهارراهبرد پیشنهادمیشود: الف)پیشگیری ازرفتارهای نامطلوب دانش آموزان درکلاس، ب)برقراری ارتباط موثرومثبت بادانش آموزان ، ج)استفاده ازروش یادگیری مشارکتی درکلاس  د)فراهم کردن جومثبت ومطلوب برای یادگیری وآموزش.  اهداف: 1. هدف عملی،که پیشگیری ازبروز رفتارنامطلوب بهتراز بروزواقدام به تغییر ان رفتار است. 2. هدف انسانی،معلم، دانش اموزان راافرادی که هم یادگیرنده اندوهم انسان می پذیرد،بنابراین،خودرامسول اصلاح وبرطرف کننده مشکلات انها می داند.به طور کلی ،پیشگیری بهتر ازدرمان است.  فرضیه های پژوهش: 1. دربعضی ازمواقع،رفتارهایی درکلاس نظم کلاس رابرهم می زند.دراین مواقع بایدباعوامل این بی نظمی به طورانفرادی ارتباط برقرارکردوازدلایل این بی نظمی مطلع شد. 2. رفتارهاوفعالیتهایی که موجب بی نظمی درکلاس می شوندرامشخص وقوانین ومقررات کلاس رامطرح ودانش آموزان راملزم به رعایت آن کنید،مثلالگدزدن به سطل آشغال،له کردن گچها،کثیف کردن دیوارهاوآزارواذیت همکلاسی هاراقدغن کنید. 3. منتظربعضی ازرفتارهای غیرقابل پیش بینی درکلاس باشیدوازآنهابرای بررسی میزان توانایی وانطباق خودبااین موارداستفاده کنید. 4. دانش آموزان بایدبدانندرفتارهای مطلوب وموردنظر معلم چیست.برای مثال معلم می تواندباگفتن اینکه : (دوست دارم هنگام صحبت کردن ،چهارم دست خودرابلندکنید)رفتارموردنظرخودرابه دانش آموزان معرفی کند. 5.اگرهمیشه به رفتارهای نامطلوب دانش آموزان بی توجهی شود،دانش آموزان شمارافردی ناکارآمددرنظرمی گیرند،بنابراین به رفتارهای نامطلوب آنان واکنش جدی نشان بدهید. دراین مورد،سعی کنیدبین رفتارهای مطلوب ونامطلوب تفاوت قایل شوید.  6.درشروع کار،قوانین وضوابط کلاس رامطرح کنیدونسبت به آن قوانین تعهدنشان دهید.بعضی ازمعلمان درشروع کار به چندین قانون اشاره می کنند.بایددانست تعددقوانین درموفقیت معلم درکلاس موثرنیست،بلکه آنچه اهمیت داردروشن وقابل اجرابودن قوانین ودستورات است. 7. شرط لازم برای اجرای قوانین کلاس،درک دانش آموزان ازآن ضوابط وقوانین است.مثلادرکلاسهای ابتدایی بایدقوانین چهارمیه کلاس مطرح شود،درحالی که برای سطوح بالاتر،این ضوابط وقوانین جاافتاده است.درعین حال،هنوزهم معلم بایدانتظارات خودراازدانش آموزان،به طورروشن ،مطرح کند.همچنین بهتراست نظردانش آموزان درموردضوابط پرسیده شود. 8.کلاس رادرآغازباجدیت شروع کنیدومتعاقب آن،آزادی بیشتری به دانش آموزان بدهید،چراکه دادن آزادی بیشتربه دانش آموزان آسان ولی کنترل آنهاپس ازدادن ازادی های بیش ازحد،مشکل است. 9.یادگیری رابااهمیت ومعنی دار کنیدوازاین طریق دانش آموزان رابه کلاس علاقه مندنمایید.دربسیاری ازموارد،بی نظمی دانش آموزان درکلاس به دلیل ملال آوربودن تکالیف درسی است .اگرمطالب درسی برای دانش آموزان بامعنی وبااهمیت باشد، دانش آموزان ازنظرشناختی درگیروبه یادگیری علاقه مندمی شوند.  


دانلود با لینک مستقیم


گزارش تخصصی چگونگی جلوگیری از رفتارهای نامتعارف دانش آموزان با استفاده از رفتارهای موثر و مثبت

نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی 95-96

اختصاصی از اس فایل نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی 95-96 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی 95-96


نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی 95-96

خواندن این نمونه سوالات را به همه شما که در مسیر دریافت گواهینامه می باشید توصیه می کنیم.

این مجموعه از منابع بسیار معتبر جمع آوری شده که در آزمون های سال ۹۵ برگزار شده لازم به ذکر است پاسخنامه تمامی سوالات صحیح می باشد.با خواندن این سوالات قبولی شما را در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی تضمین میکنیم.بسته نمونه سوالات آیین نامه شامل بیست و شش آزمون بوده و در هر آزمون ۳۰ سوال طراحی شده است.آزمون شماره یک تا سه این بسته را به صورت رایگان برای کابران عزیز قرار داده شده این سوالات به صورت تستی می باشد تمامی سوالات ایین نامه را می توانید در کمتر از دو ساعت مرور کنید.همان طور که میدانید در هر آزمونی مطالعه نمونه سوالات دوره های قبل آزمون و مطالعه ی جزوات آموزشی و خلاصه مطالب یکی از بهترین و مهمترین عوامل تسلط به موضوعات یاد گرفته شده و مرور سریع مطالب است .همانطور که مستحضر هستید بیشتر جرایم راهنمایی و رانندگی به علت اطلاع نداشتن از قوانین است بنابراین امروزه آزمون راهنمایی و رانندگی اهمیت بسیار زیادی یافته است .این سوالات به صورت جداگانه تایپ شده و تابلوها جمع آوری شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. پیشنهاد ما به شما خرید سوالات با قیمت ناچیز و کیفیت بالا می باشد.

به همراه نمونه سوالات کتابچه آیینا نامه راهتمایی و رانندگی هم تقدیم شما خریداران می شود.

با آرزوی قبولی برای کلیه داوطلبین


دانلود با لینک مستقیم


نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی 95-96

بررسی هویت زن در اسلام

اختصاصی از اس فایل بررسی هویت زن در اسلام دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی هویت زن در اسلام


بررسی هویت زن در اسلام

دانلود مقاله بررسی هویت زن در اسلام 17 ص با فرمت word 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

  • مقدمه 2
  • تساوی زن ومرد از نظر خلقت  6
  • زن در آیات قرآن       9
  • سرگذشت زن در تاریخ اسلام         13
  • بعضی روایات فراموش شده        19
  • چند مطلب از اینترنت    21

دانلود با لینک مستقیم


بررسی هویت زن در اسلام