اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه حجاب

اختصاصی از اس فایل دانلود پروژه حجاب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه حجاب


دانلود پروژه حجاب

مقدمه:

یکی از عمده ترین مسایل کشورهای در حال گذار، دگرگونی معانی، ارزش ها و عقاید مشترک حاکم بر این جوامع است.نتیجه تغییر این عقاید مشترک که کارکرد انسجام را در نظام اجتماعی بر عهده دارند ایجاد نوعی چند گونگی و تکثر در لایه های زیرین و درون ذهنی افراد است. اگرچه تکثر به خودی خود امری نامطلوب محسوب نمی گردد اما مسئله از آنجایی آغاز می شود که این چند گونگی در باورها و عقاید و لایه های درون ذهنی افراد صورت پذیرد و دیگر هیچ اصل و تعریف واحدی وجود نداشته باشد که این باورهای مختلف حول آن نظام یابند. در این هنگام است که جامعه عرصه بروز نگرش‌ها و کنش‌های مختلف و متفاوت و حتی گاه متناقض گشته و انسجام و یگانگی نظام اجتماعی دست خوش چالش های جدی و مهمی می گردد.

اصل «حجاب» برای زنان که در جوامع اسلامی مطرح است از جمله همین ارزش‌ها و عقایدی است که از دیرباز در جامعه ما وجود داشته و در دوره‌های مختلف تاریخی به صورت‌های مختلفی بروز و ظهور کرده است.

 

فهرست مطالب

 

 

فصل اول. 1

کـلیـات... 1

مقدمه: 2

بیان مسئله: 3

اهمیت مسئله: 3

اهداف تحقیق: 4

تعریف مفاهیم: 5

فصل دوم 6

پیشینه تحقیق.. 6

فعالیت‌های مذهبی: 10

نتیجه گیری: 11

فصل سوم 13

چهارچوب نظری.. 13

الگوی گلاک و استارک: 19

  1. بعد اعتقادی (ideological) 19
  2. بعد مناسکی یا عمل دینی (ritvalistic) 20
  3. بعد تجربی یا عواطف دینی (experiment) 20
  4. بعد فکری یا دانش دینی (intellectval) 20
  5. بعد پیامدی یا آثار دینی (conseqvential) 20

نظریه عمومی کنش پارسونز:...... نظریه رونالد اینگلهارت... 21

فصل چهارم23

بررسی اسنادی تعریف حجاب... 23

استثناء وجه وکفین: 27

منظور از «نسائهن» چیست؟ 27

حجاب اسلامی: 35

کیفیت پوشش: 39

نتیجه گیری: 46

فصل پنجم. 48

روش تحقیق.. 48

روش تحقیق: 49

جامعه آماری: 49

روش نمونه‌گیری: 49

روش جمع‌آوری اطلاعات: 49

فصل ششم. 53

تحلیل یک متغیری.. 53

فصل هفتم. 73

تحلیل دو متغیری.. 73

نتیجه‌گیری: 83

فهرست منابع: 86


 

این فایل به صورت word  و در 90 صفحه می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه حجاب

سیستم حقوق ودستمزد پارک علم وفناوری خراسان

اختصاصی از اس فایل سیستم حقوق ودستمزد پارک علم وفناوری خراسان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سیستم حقوق ودستمزد پارک علم وفناوری خراسان


سیستم حقوق ودستمزد پارک علم وفناوری خراسان

فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات32

مقدمه
از دیرباز اطلاعات در فرایند تصمیم گیری آگاهانه و هدفمند انسان اهمیت زیادی داشته است .با پیشرفت جوامع اهمیت اطلاعات در تصمیم گیری ها بیشتر شده است امروزه اطلاعات با عنوان یکی از شاخص های مهم قدرت جوامع و توسعه پایدار آنها محسوب می شود.
حسابداری فرایندی است که اطلاعات مالی را ایجاد می کند و در کلیه واحد های اقتصادی تصمیم گیری ها بر اساس همین اطلاعات اخذ می شود. در حال حاضر دانش حسابداری به عنوان یک دانش فراگیر درآمده که بسیاری خود را نیازمند دانستن آن احساس می کنند .
افراد هر جامعه به منظور استفاده بهتر از منابع برای رفع احتیاجات و خواسته های مادی و معنوی خود نیاز به تصمیم گیری های صحیح اقتصادی و مالی دارند و برای انجام تصمیمات خود وجود اطلاعات اقتصادی و مالی مناسب و صحیح از ضرورت های اجتناب نا پذیر است . حسابداری حوزه ای از فعالیت های خدماتی است که می تواند اطلاعات اقتصادی و مالی را در قالب گزارش های مالی فراهم سازد.
هدف اصلی این پروژه آشنایی فراگیران با مبنای سیستم حسابداری حقوق و دستمزد می باشد که این اطلاعاتی را در زمینه سیستم حقوق و دستمزد پارک علم و فناوری خراسان به ما می دهد و ما را در جهت استفاده از سیستم حقوق و دستمزد راهنمایی می کند .
مقدمه سازمان
اهمیت توسعه ی فناوری به عنوان یکی از مولفه های اصلی توسعه علمی و نقش انکار ناپذیر آن در توسعه ی اقتصاد اقتصاد مبتنی بر دانایی ضرورت توجه بیش از پیش به این مهم را ایجاد می نماید خوشبختانه روح حاکم بر برنامه چهارم توسعه کشور مبتنی بر اقتصاد دانایی محروم است که خود بر سه پایه پژوهش و فناوری منابع انسانی و زیر ساخت اطلاعاتی و ارتباطاتی پیشرفته استوار است .
با توجه به ضرورت ارتقاء بهره وری آموزش عالی و برقراری ارتباط مستمر و نظام مند میان بخش های اقتصادی جامعه و مراکز علمی و پژوهشی در کشورهای مختلف جهانی تلاش های بسیاری برای ایجاد ساختارهای نوین ماموریت گرا پارک های علم و فناوری به عنوان یکی از نهاد های اجتماعی موثر در فرایند توسه ی فناوری به تبع آن حمایت از ایجاد اشتغال مولد صورت گرفته است .
پارک های علم و فناوری با ایجاد مراکز رشد فناوری به عنوان محیط های مناسب برای استقرار و حضور حرفه ای شرکت های کوچک و متوسط متکی بر دانش واحد های تحقیق و توسعه صنایع و هسته های تحقیقاتی امکان تجمیع و تعاون سازنده با سایر مراکز تحقیقاتی حرفه ای و دانشگاهی مستقر در پارک ها را فراهم را می سازند . هدف نهایی این تجمیع بهره گیری از شرایط هم افزایی و پیش گیری فرایندهای اصلی توسعه فناوری شمال موارد ذیل است:
1- تحقیقات کاربردی و ایجاد فناوری
2- انتقال فناوری
3- جذب و بومی سازی فناوری
4- اشاعه فناوری
5- مستند سازی فناوری

معرفی پارک
سازمان پژوهش های علمی و صنعتی خراسان یکی از مراکز تحقیقاتی است که از سال 1359 جهت توسعه اهداف سازمان شروع به فعالیت کرد این سازمان در سال 1382 همزمان با تغییر مکان و تغییر ساختار وزارت علوم و به استناد مصوبه شورای گسترش نام خود را از سازمان پژوهش های علمی صنعتی به پارک علم و فناوری خراسان تغییر داد.
پارک علم و فناوری خراسان سازمانی است که به وسیله متخصصین حرفه ای مدیریت می شود و هدف اصلی آن افزایش ثروت در جامعه از تریق ارتقاع فرهنگ نوآوری و رقابت سازنده میان شرکت های مستقر در پارک و موسسه های متکی بر علم و دانش است . برای دستیابی به این هدف جریا ن دانش و فناوری را در میان دانشگاها موسسه های تحقیق و توسعه شریک های خصوصی و بازارهای مدیریت می کند و رشد شرکتهای متکی بر نوآوری را از طرق مراکز رشد و فرایندهای زایشی تسهیل می کند . همچنین خدمات مناسب دیگری به همراه فضاهای کاری و تسهیلات با کیفیت با لا فراهم می نماید .این پارک بر اساس اساسنامه خود و و در چارچوب قوانین مصوب و با اهداف ذیل فعالیت می نماید.

 کمک به افزایش ثروت در جامعه از طریق توسعه اقتصاد دانش محور
 تجاری سازی نتایج تحقیقات و تحقق ارتباط بخش های تحقیقاتی و تولیدی و خدماتی جامعه
 افزایش قدرت رقابت و رشد شرکتهای متکی بر دانش
 کمک به جذب دانش فنی و سرمایه های بین المللی و داخلی
 افزایش حضور و مشارت تخصصی شرکتهای فناور داخلی در سطح بین المللی
 حمایت از ایجاد و توسعه شرکتهای کوچک و متوسط فناوری و حمایت از موسسه ها و شرکتهای تحقیقاتی و مهندسی نوآور با هدف توسعه فناوری و کارآفرینی.


دانلود با لینک مستقیم


سیستم حقوق ودستمزد پارک علم وفناوری خراسان

گزارش تخصصی چگونگی کاهش دادن مشکل تند خویی و عدم سازش محمد طه در کلاس با استفاده از روش های نوین

اختصاصی از اس فایل گزارش تخصصی چگونگی کاهش دادن مشکل تند خویی و عدم سازش محمد طه در کلاس با استفاده از روش های نوین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش تخصصی چگونگی کاهش دادن مشکل تند خویی و عدم سازش محمد طه در کلاس با استفاده از روش های نوین


گزارش تخصصی چگونگی کاهش دادن مشکل تند خویی و عدم سازش محمد طه در کلاس با استفاده از روش های نوین

دانلود گزارش تخصصی چگونگی کاهش دادن مشکل تند خویی و عدم سازش محمد طه در کلاس با استفاده از روش های نوین بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 24

دانلود گزارش تخصصی معلمان,راهکارها,پیشنهادات,گزارش تخصصی فرهنگیان,

این گزارش تخصصی جهت ارائه برای ارزشیابی و کسب امتیاز کامل و همچنین جهت ارائه به عنوان تحقیق ارتقاء شغلی بسیار کامل میباشد

مقدمه : 

تند خویی عبارت است از رفتاری که هدف آن صدمه زدن به خود و نه دیگری می باشد. در این تعریف قصد ونیت فرد مهم است یعنی رفتاری تند خویی محسوب می شود که از روی قصد و عمد برای صدمه زدن به دیگری یا به خود انجام گرفته باشد.( کریمی 1378) اعمال پرخاشگرانه شامل رفتارهای جسمی و کلامی تند خویی نظیر تهدید کردن ،مشاجره ی لفظی و...... همچنین ویرانی دارایی است.( براهنی 1367) رفتارهای تهاجمی یا پرخاشگرانه از شایعترین اختلالات رفتاری انسان است . براساس بررسیهای انجام شده در صد زیادی از مشکلات رفتاری دانش آموزان تحت عناوین مختلف به تند خویی مربوط می شود .وجود نظریات متنوع در این مورد حاکی از پیچیدگی موضوع است .از نظر علمی باید گفت تند خویی یک کشش ویا یک گرایش در فرد است که به صورت زدن، کشتن و ویران کردن خود را نشان می دهد. امری که فرد به عنوان عکس العمل از خود بروز می دهد به گونه ای است که باید گفت مناسب عمل و یا رفتار طرف مقابل نیست. ظاهر این امر نشان دهنده یک شورش و انقلابی در درون فرد و حاکی از وجود احساساتی است که فرد گویی از بازگو کردن آن وحشت دارد.رنجی در درون او وجود دارد که قادر به رفع و جبران آن نیست و ناگزیر تلافی آن را سر دیگران در می آورد.اگر چه در مواردی این زجر دادن متوجه خودش نیز می شود.فروید معتقد است تند خویی امری غریزی و فطری بوده و انسان از هنگام تولد این نیرو را با خود به دنیا می آورد.می دانیم که امروزه یکی ازشرایط لازم برای کسب موفقیت های تحصیلی داشتن روان سالم درفراگیران است. زیراافرادی که سالم نباشندبه عنوان بیمارمحسوب می شوند واین افراددرحوزه های مختلف زندگی وازجمله تحصیلی عملکردمطلوب ندارندویکی ازمشکلات که مستقیما برعملکرد تحصیلی افرادتاثیر گذاشته  است ( مشکلات اخلاقی ) می باشد داشتن چنین مشکلی به عوامل مختلفی بستگی دارد اما چگونگی شکل گیری این مشکل درافرادمختلف یکسان نمی باشدیکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل ، اختلالات رفتاری می باشد . دبیران در برابر اختلالات رفتاری ، به شکل های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می دهند . برخی از دبیران آنان را به شدّت سرکوب می کنند . بعضی از دبیران ، در مقابل آنان کو تاه می آ یند ؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می کنند . امّا  واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد به نظر می رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می آید ؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس  آن مشکل به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد . بعد از آن راه حل هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مشکل رفع گردد دراین پژوهش اینجانب باتوجه به اهمیت مسا له قصددارد درخصوص مشکل اخلاقی دانش آموزم  محمد طه .ح  ....  مطالعه خودراازطریق گزارش تخصصی  به حل مشکل دانش آموز کمک نماید    بیان مسئله : رفتار نامطلوب و پرخاشگری نوعی هیجان و واکنش روانی است که طی آن فرد به طور ناخود آگاه فشار های ناشی از محرومیت ها و ناکامی های خود را به صورت واکنش های حمله، تجاوز، رفتارهای کینه توزانه و پرخاشگرانه نشان می دهد. پرخاشگری به عنوان مشکل بهداشت عمومی مطرح است و شناخت عوامل موثر بر آن نقش مهمی در پیشگیری و حل آن دارد. اما در هر حال جدای از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی دیگری که خشونت برای او به همراه می‌آورد، اغلب تند خویی باعث حذف آنها از جمع می‌شود که این امر نیز مسائل اجتماعی دیگری نیز به دنبال خواهد داشت. خشونت دانش آموز بستگی به عوامل زیادی دارد و صرفا نمی‌توان تقصیر اصلی این مشکل را متوجه یک عامل کرد. عوامل ارثی، محیطی و زیست شناختی و نیز عوامل هورمونی تاثیرات پیچیده‌ای دارند که هر کدام می‌توانند منجر به بروز رفتارهای پرخاشگرانه شوند. اما در این میان خانواده می‌تواند با نقش موثر خود، موجبات آرامش و کنترل خشم و یا تشدید خشونت دانش آموز شود. یکی از عوامل مهم بروز خشونت در دانش آموزان الگو سازی است. دانش آموزان تمایل دارند از افرادی که دوستشان دارند الگوبرداری رفتاری کنند. به همین علت از پدر یا مادر و در سنین بالاتر از هنرپیشه‌های تلویزیون و یا امثال آنها الگو می‌گیرند و طبیعی است که الگوهای خشن،  او را به تقلید خشونت دعوت می‌کند.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش تخصصی چگونگی کاهش دادن مشکل تند خویی و عدم سازش محمد طه در کلاس با استفاده از روش های نوین

گزارش تخصصی چگونگی پرورش دادن دانش آموزانی شاداب و بشاش با شاداب سازی محیط آموزشگاه

اختصاصی از اس فایل گزارش تخصصی چگونگی پرورش دادن دانش آموزانی شاداب و بشاش با شاداب سازی محیط آموزشگاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش تخصصی چگونگی پرورش دادن دانش آموزانی شاداب و بشاش با شاداب سازی محیط آموزشگاه


گزارش تخصصی چگونگی پرورش دادن دانش آموزانی شاداب و بشاش با شاداب سازی محیط آموزشگاه

دانلود گزارش تخصصی چگونگی پرورش دادن دانش آموزانی شاداب و بشاش با شاداب سازی محیط آموزشگاه بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 24

دانلود گزارش تخصصی معلمان,راهکارها,پیشنهادات,گزارش تخصصی فرهنگیان,

این گزارش تخصصی جهت ارائه برای ارزشیابی و کسب امتیاز کامل و همچنین جهت ارائه به عنوان تحقیق ارتقاء شغلی بسیار کامل میباشد

چکیده

در نگرش جدید، فضاهای آموزشی نیز یکی از عناصر برنامه‌های درسی به شمار می‌رود. به عبارت بهتر فضای یادگیری و یاددهی نیز مانند کتاب درسی، نحوه تدریس و شیوه‌های یاددهی در نظام ارزشیابی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در روش‌های سنتی یاددهی و یادگیری، آموزش عمدتا بر مبنای سخنرانی بود، در نتیجه نیمکت‌ها، فضای کلاس و جایگاه معلم طوری بود که وی به عنوان سخنران بر گروه به عنوان شنونده تسلط داشته باشد. کارها نیز قرار بود انفرادی و با گوش دادن و نوشتن انجام شود. نیمکت‌ها سه نفره یا دو نفره شیب‌دار بود.  در حالی‌که در فضاهای آموزشی منعطف، صندلی‌ها تک‌نفره است تا فضا برای بحث گروهی آماده باشد و افراد بتوانند به گروه‌های دونفره و سه‌نفره تقسیم شوند و باهم همکاری کنند. براى این که سلامت جسمانى و روانى دانش آموزان، دانش‌آموزان، اطرافیان و خودمان حفظ شود، باید سعى کنیم با شناسایى عوامل مؤثر بر شادى، موجبات تقویت عوامل مثبت و تقلیل عوامل منفى مؤثر بر شادى را فراهم کنیم.از آن جا که شادى بزرگترها عامل مؤثر در شادى و نشاط دانش آموزان است و اولیا و مربیان غمگین نمى توانند فرزندان و دانش‌آموزانى شاد تربیت کنند، با ارائه نظام اعتقادى درست براى دستیابى به شادى، مى توان به افزایش شادى در میان افراد جامعه کمک کرد. به این ترتیب مردم مى توانند تغییرى مثبت در زندگى خود به وجود آورند، احساس پیشرفت و لذت در زندگى داشته باشند و به شادى دائمى دست یابند و فقط در این صورت است که مى توانند شادى را در وجود فرزندانشان نیز پرورش دهند. سیراب نشدن فرزندان از محبت و عاطفه کافی، بی تعادلی روحی و روانی را به‌دنبال دارد. ناآشنایی خانواده‌ها با روش‌های مؤثر تعلیم و تربیت را می‌توان با آموزش احساس مسئولیت در برابر خود، خانواده، واقع بینی همراه با نگرش مثبت، تقویت روحیه همکاری و کار گروهی، آموزش مهارت‌های زندگی، تقویت مهارت ادراکی و..... به کمک تمامی دست‌اندرکاران محیط آموزش تا حدود زیادی حل کرد تا در نهایت محیطی شاداب و البته قانونمند ایجاد شود و فرزندانی مفید، هدفمند و کاربردی پرورش یابند.‏ 

مقدمه

دانش‌آموزان دوست دارند مدرسه‌شان به قدری زیبا باشد که بتوانند به تحصیل در آن افتخار کنند. تمیزی، رنگ‌های زیبا، وجود فضای سبز یا وجود امکانات برای بازی و ورزش می‌تواند در دانش‌آموزان این حس دوست داشتن را برانگیزد. علوم روان‌شناسی و جامعه‌شناسی جدید نیز می‌خواهد که فضاهای آموزشی حالتی شاد پیدا کند. در چنین شرایطی می‌توان با شاد کردن فضای مدارس و ایجاد امکانات برای ورزش، بازی و استفاده از فضای سبز یا رنگ‌های شاد فضای مدرسه را تغییر داد. به همین دلیل مدتی است آموزش و پرورش هم به اهمیت رنگ‌ها پی برده و سعی می‌کند با رنگ‌آمیزی و استفاده از رنگ‌های متنوع و به‌کارگیری برخی نقاشی‌ها این فضا را شاداب‌تر کند. شاد زیستن برای دانش آموز به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد. زیرا سلامت روحی، روانی و جسمانی او را تامین می‌کند.میزان شادی و خنده در مدارس ما بسیار پایین است. در مدرسه خالی از شادی، سخن‌گفتن از شادی قدری مشکل خواهد بود. یکی از مشکلات هر جامعه، غفلت از شادی و نشاط و در نتیجه افزایش بیماری‌های مختلف روانی از قبیل اضطراب و افسردگی است. زندگی با شادی و نشاط معنا پیدا می‌کند و در پرتو آن دانش‌آموزان به ویژه در دوران نوجوانی و جوانی می‌توانند پله‌های ترقی را بپیمایند. جامعه زنده و پویا جامعه‌ای است که عناصر شادی‌آفرین در آن فراوان باشد.‏در گذشته به‌نظر می‌رسید که وظیفه آموزش و پرورش، تولید عده‌ای فارغ التحصیل است که فقط بتوانند امرار معاش کنند، اما چنین می‌نماید که در قرن جدید نظام‌های آموزش و پرورش این مرحله را پشت سر گذاشته‌اند و سرلوحه تعلیم و تربیت در یک جمله خلاصه شده است: «شوق زندگی کردن را به دانش‌آموزان بیاموزیم». پس باید معتقد باشیم که درحقیقت رشد پایدار ما در گرو شادی پایدار است.‏در آموزش و پرورش مدرن، افزون بر مهارت‌های خواندن، حساب کردن و نوشتن، نیازهای جدیدی در قالب کسب مهارت زیستن و حل مسأله و چگونگی رویارویی با چالش‌های هزاره سوم مطرح شده است. هرگونه ارتباط و تعلیمی که بدون روح تحرک، پویایی و شادی باشد، به شکست منتهی می‌شود.  بیان مسئله  امروزه در همه جوامع مدرسه در حکم مهم ترین نهاد تعلیم و تربیت جایگاه  ویژه ای دارد و در کنار خانواده وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را به دوش می کشد و انسان امروز به شدت به تربیت رسمی و مدرسه نیاز دارد. زیرا مدرسه محل تجربه و راهنمای زندگی انسان است و بخش مهمی از زندگی دانش آموران مدرسه است زندگی و تربیت برای انسان دو مفهوم لازم و ملزومند.انسان تا وقتی زنده است به تربیت نیاز دارد و او را تربیت می کنند تا بتواند زندگی کند.تحصیل علم و کسب دانش، چگونه زیستن و تجربه اندوختن از اهداف والای آموزش و پرورش می باشد. اما مدارس امروز به دلیل مختلف خواسته ها و نیازهای اغلب نوجوانان را برآورده نمی کنند و نمی توانند در آنان ایجاد انگیزه نمایند.به عبارتی دیگر تک بعدی شده اند و فقط به جنبه های آموزشی به طور مطلق اهمیت می دهند و نیازهای عاطفی و احساسی و روحی و روانی آنان را در مراتب پایین تر قرار می دهند.برای ایجاد فرآیند یادگیری در محیط های آموزشی، ابتدا باید بستری مناسب فراهم باشد یعنی اینکه دانش آموز ابتدا به مدرسه و مسئولین علاقمند باشد و با روحیه ای شاد و با نشاط وارد این محیط بشود و در فضای آموزشی موجود احساس آرامش و امنیت و شادابی داشته باشد. یادگیری در محیطی توام با تهدید و ترس و ارعاب به سهولت انجام نمی گیرد.در چنین محیط هایی به جای برقرار فرآیند یادگیری متفکرانه هیجانات منفی و واکنش های نامطلوب شکل می گیرد.شادی و نشاط یکی از نیازهای روحی و روانی انسان است که در بسیاری از جنبه های حیاتی نقش موثری ایفا می کند و از نگاه صاحب نظران پیش نیاز اساسی و بستر لازم برای یک نظام تعلیم و تربیت پویا است. به عبارت دیگر نشاط به زندگی انسان معنا و مفهوم خاص می بخشد و حتی عواطف منفی ای مانند: ناکامی، ترس، نگرانی و ناامیدی را کاهش می دهد.یکی از عوامل موثر و مهم برای ایجاد نشاط و شاد بودن لبخند است چهره های متبسم و خوش رویی افراد عامل موثری است که به فضای آموزشی نشاط بیشتری می بخشد و با آفرینش لبخند می توان به محیط شادابی داد.شاید برای معدودی از دانش آموزان «مدرسه» تنها مکانی است که در آن جا غم ها و مشکلاتشان را فراموش می کنند و تصور می نمایند که ساعاتی که در مدرسه سپری می کنند از غصه هایشان کاسته می شود و این تغییر روحیه عامل موثری در شادابی آنان می باشد.همکاران محترم فرهنگی لطفا به این احساس زیبا و خوشایند آنها توجه لازم را داشته باشیم و آنان را درک نماییم.استفاده از دو عنصر محبت و عاطفه، لبخند و شادی بزرگ ترین سرمایه موجود در مدارس می تواند تاثیرات بسزایی داشته باشد و هم چنین اگر روابط حاکم بر دانش آموز لذت بخش و صمیمی توام با محبت و احترام باشد و برنامه های آموزشی متعالی باشند این محیط برای آنان بسیار دوست داشتنی و لذت بخش می باشد.پس می توان چنین گفت: که یکی از مهم ترین کارکردهای نظام آموزشی تربیت انسان هایی است که بتوانند با حضوری فعال پویا و با نشاط در نظام اجتماعی موثر و شاداب زندگی کنند و در عبور از فراز و فرودهای زندگی و یافتن راه درست از خطا موفق باشند.به امید این که این مهم در آینده ای نه چندان دور تحقق یابد.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش تخصصی چگونگی پرورش دادن دانش آموزانی شاداب و بشاش با شاداب سازی محیط آموزشگاه

حل مشکل خاموشی و ارور 4032 در گوشی Y520-U22

اختصاصی از اس فایل حل مشکل خاموشی و ارور 4032 در گوشی Y520-U22 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
حل مشکل خاموشی و ارور 4032 در گوشی Y520-U22

حل مشکل خاموشی و ارور 4032 در گوشی Y520-U22 :

 

حتما برای شما هم پیش آمده است که بعد از فلش این مدل گوشی دجار خاموشی شده اید و هنگام فلش با فایل جدید دچار ارور 4032 مواجه شده اید. رامی را که در اختیار شما قرار می دهیم مشکل خاموشی و ارور 4032 را برطرف می کند (البته به شرطی که گوشی با فلش خاموش شده باشد نه در اثر ضربه یا آب ...) و دارای زبان فارسی می باشد.

 

این فایل کاملا سالم بوده و تست شده است.

این رام قابل رایت توسط فلش تول می باشد.

 


دانلود با لینک مستقیم


حل مشکل خاموشی و ارور 4032 در گوشی Y520-U22