اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت گزارشگری دارایی های سرمایه ای بخش عمومی - 30 اسلاید

اختصاصی از اس فایل دانلود پاورپوینت گزارشگری دارایی های سرمایه ای بخش عمومی - 30 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت گزارشگری دارایی های سرمایه ای بخش عمومی - 30 اسلاید


دانلود پاورپوینت گزارشگری دارایی های سرمایه ای بخش عمومی - 30 اسلاید

 

 

 

 

دارایـی های سرمـایـه ای به دلیل جایگـاهی که در فرآیند  خدمت رسانی  عمومـی به خود اختصاص می دهند  همواره  مورد  توجه مقامات اجرایـی و نظارتی بخش عمومی قرار داشته اند ، علاوه بر این به دلیل منابع مالی فراوانی که از محل وجوه عمومی برای خرید ، احداث و یا تحصیل آنها سرمایه گذاری می شود ، مشمول مسئولیت پاسخگویی مالی و عملیاتی می گردند

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت گزارشگری دارایی های سرمایه ای بخش عمومی - 30 اسلاید

پاورپوینت قانون تجارت

اختصاصی از اس فایل پاورپوینت قانون تجارت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت قانون تجارت


پاورپوینت قانون تجارت

این فایل حاوی مطالعه قانون تجارت می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 96 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

 

فهرست
مفاهیم کلی حقوق
شاخه های علم حقوق
شعبه های حقوق خصوصی
بخش های قانون تجارت
شاخه های حقوق تجارت
قانون تجارت
اوصاف حقوق تجارت
مفهوم حقوق تجارت
منابع حقوق تجارت
اعمال تجارتی
فوائد شناسایی اعمال تجارتی
شرکتهای تجارتی
تعریف شرکت دولتی
گروه های فعالیتهای اقتصادی دولت
اقسام شرکتهای تجارتی
مجامع عمومی
مقررات انتخاب هیات مدیره
و...

 

تصویر محیط برنامه


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت قانون تجارت

پاورپوینت زمین شناسی مهندسی لرزه ای

اختصاصی از اس فایل پاورپوینت زمین شناسی مهندسی لرزه ای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت زمین شناسی مهندسی لرزه ای


پاورپوینت زمین شناسی مهندسی لرزه ای

این فایل حاوی مطالعه زمین شناسی مهندسی لرزه ای می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 34 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

 

فهرست
منشا زلزله
مطالعه گسل
بررسی های زمین شناسی
علل وقوع زلزله
زلزله های زمین ساختی
جمع آوری آمار و اطلاعات لرزه ای
جمع آوری اطلاعات کوتاه مدت لرزه شناسی

 

تصویر محیط برنامه


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت زمین شناسی مهندسی لرزه ای

دانلود پاورپوینت رشته زمین شناسی با عنوان دشت لوت گندم بریان و چاله مرکزی لوت

اختصاصی از اس فایل دانلود پاورپوینت رشته زمین شناسی با عنوان دشت لوت گندم بریان و چاله مرکزی لوت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت رشته زمین شناسی با عنوان دشت لوت گندم بریان و چاله مرکزی لوت


دانلود پاورپوینت رشته زمین شناسی با عنوان دشت لوت  گندم بریان و چاله مرکزی لوت

دانلود پاورپوینت رشته زمین شناسی با عنوان دشت لوت  گندم بریان و چاله مرکزی لوت

دشت لوت، گندم بریان و چاله مرکزی لوت

 

 

دشت لوت با مساحتی  برابر  175000 کیلومتر مربع (شش برابر بلژیک یا یک و نیم برابر یونان)، بیش از یک دهم مساحت ایران را در بر میگیرد. ارتفاع متوسط منطقه از سطح دریا بین منهای 56 تا 200 متر است.

دشت ریگ سوخته یا تل "گندم بریان " از جاذبه های زیبا و دیدنی کویر لوت به شمار می رود. تل "گندم بریان„ با مساحت 480 کیلومترمربع در شرق رود شور و در ۸۰ کیلومتری شمال شهر شهداد قرار دارد و سطح آن از گدازه های آتشفشانی سیاهرنگ پوشیده شده. رنگ تیره این دشت با جذب حرارت خورشید، موجب افزایش گرمای موجود می شود. در تابستان دمای هوا در این نقطه در سایه 55  درجه بالای صفر و در آفتاب در روی خاک تیره به بیش از 100 درجه سانتیگراد می رسد.  شهداد با 24 هزار کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین و باستانی ترین بخش کرمان در حاشیه غربی لوت و در تقریبا 100 کیلومتری شمال  کرمان قرار گرفته است. پتانسیل تبخیری این منطقه برابر است با 5000 میلیمتر باران در سال.

این تپه از سوی دکتر پرویز کردوانی به عنوان یکی از گرمترین نقاط کرهٔ زمین معرفی شده است. به گفته کردوانی گرم ترین نقطه کره زمین ”چاله مرکزی لوت“ در 70 کیلومتری شرق گندم بریان قرار دارد و رکورد حرارت که  از طریق ماهواره اندازه گیری شده برابر بوده با 70,7 درجه سانتی گراد در سایه. در ”چاله مرکزی لوت“  حیات، حتی از نوع میکروسکپی هم،  وجود ندارد.

و...
در 43 اسلاید
قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت رشته زمین شناسی با عنوان دشت لوت گندم بریان و چاله مرکزی لوت

دانلود مقاله آموزش علوم ابتدایی در دوره ابتدایی

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله آموزش علوم ابتدایی در دوره ابتدایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آموزش علوم ابتدایی در دوره ابتدایی


دانلود مقاله آموزش علوم ابتدایی در دوره ابتدایی

- نام درس :   علوم تجربی

2-عنوان مبحث  جلسه معین : صدا

3- مدرس و یا تهیه کننده :

4-گروه هدف : پایه هدف  

5-واضح زمانی:  45 دقیقه

6-برنامه زمان بندی:  10- 9

7-تعداد شرکت کنندگان: 15 نفر

8-فضای مورد نیاز :  حیاط مدرسه  - کلاس

9-امکانات و تجهیزات مورد نیاز :   خط کش بلند- کش- مداد- کتاب – طبل کوچک – 6 استکان – آب – نخ  2 لیوان کاغذی  -  میخ – 2 عدد گیره  - یک بطری  - سیم-  نخ نایلونی محکم  -  چکش  - صفحه تخته ای  -  برنج   کتاب

10- روش یا شیوه تدریس :  تفحص گروهی

11-هدف کلی : آشنایی فراگیران با مفهوم صدا

12-هدف های رفتاری از سطوح (شناختی  -  مهارتی  -  نگرشی  )

1-از کلیه فراگیران انتظار می رود پس از تدریس  بتواند با استفاده از توضیحات معلم و از  یک کش و یک کتاب و چند  مداداز طریق آزمایش به ترتیب صدای کلفت ونازک تولید  کنند  ( مهارتی)

2 -از کلیه فراگیران انتظار می رود پس از تدریس  بتواند با استفاده ازراهنمایی معلم  و وسائلی که در اختیار دارد آزمایش طبل و دانه ها را انجام دهد ( مهارتی )

3- از کلیه فراگیران انتظار می رود پس از تدریس  بتواند با استفاده از توضیحات معلم و آزمایش های که انجام داده بیان کند که صدا بر اثر چه چیزی تولید می شود ( شناختی )

4- از کلیه فراگیران انتظار می رود پس از تدریس  بتواند با استفاده از توضیحات معلم دست خودش را روی گلویش بگذارد و صحبت کند و احساسی که دارد را بیان کند  ( عاطفی)

5- از کلیه فراگیران انتظار می رود پس از تدریس  بتواند با استفاده از توضیحات معلم و تجربیات قبلی خود تفاوت میان صدای بزرگسالان و کودکان را بیان کند( شناختی )

6- از کلیه فراگیران انتظار می رود پس از تدریس  بتواند با استفاده از و راهنمای  معلم و با استفاده از وسایلی که در اختیار دارد مانند ص 57 کتاب در ان آب بریزد و ازمایش های مربوط به آن را انجام دهد

7- از کلیه فراگیران انتظار می رود پس از تدریس  بتواند با استفاده از توضیحات معلم و با استفاده از 2 لیوان کاغذی  و 4 متر نخ  و یک میخ و 2 عدد گیره یک تلفن ساده بسازد  ( مهارتی)

8- از کلیه فراگیران انتظار می رود پس از تدریس  بتواند با استفاده از راهنمایی معلم  با استفاده از سیم و نخ  نایلونی محکم  چند عدد  میخ یک صفحه ای تخته ای و یک عدد چکش یک ساز بسازد ( مهارتی )

9- از کلیه فراگیران انتظار می رود پس از تدریس  بتواند با استفاده از راهنمایی معلم یک صدای بلند را نام ببرد  ( شناختی )

10-- از کلیه فراگیران انتظار می رود پس از تدریس  بتواند با استفاده از راهنمایی معلم یک صدای بلند و نازک را نام ببرند  ( شناختی )

11- از کلیه فراگیران انتظار می رود پس از تدریس  بتواند با استفاده از توضیحات معلم  به حیاط مدرسه بروند و با دقت صداهای اطراف را گوش کنند و بیان کنند کدام صدا ازار دهنده و کدام مفید است

12- از کلیه فراگیران انتظار می رود پس از تدریس  بتواند با استفاده از توضیحات معلم  ازمایش طبل و  دانه های برنج را انجام دهد

1- پیش نیازها :

1-صداهای حیوانات مختلف را نام ببرید                                                                                    

2- صدای زنگ را در بیاورید

 3- سوت بزنید

4-دست بزنید

13-تعیین رفتارهای ورودی :

2- هدف های نهایی  :

1-تفاوت میان صدای بم و زیر را بگویید

2- چه چیزی باعث تولید  صدا می شود

3- بعد از گذاشتن دست خود روی گلویتان چه احساسی دارید توضیح دهید

4-فرق بین صدای بزرگسالان و کودکان در چیست ؟

5- آیا می توانید  یک تلفن ساده  بسازید 

6-یک صدای بلند را نام ببرید

14- ارزشیابی تشخیصی :

  1-تفاوت میان صدای بم و زیر را بگویید

  2- چه چیزی باعث تولید  صدا می شود

  3- بعد از گذاشتن دست خود روی گلویتان چه احساسی دارید توضیح دهید

   4-فرق بین صدای بزرگسالان و کودکان در چیست ؟

    5- آیا می توانید  یک تلفن ساده  بسازید 

    6-یک صدای بلند را نام ببرید

حضور و غیاب :

قبل از شروع درس  زمانی که وارد کلاس شدیم اول حضور و غیاب می کنیم و بعد از آن بررسی تکالیفی که از قبل داده شده بوده را بررسی می کنیم  

سرهای برشمرده:

در این مرحله بچه های کلاس را به 5 گروه 3 نفره تقسیم می کنیم  و برای هر گروه یک اسم انتخاب می کنیم گروه اول گل یاس گروه دوم گل مریم  گروه سوم گل  نسرتن  گروه چهارم گل محمدی  گروه ششم گروه  گل لاله   بعد از آن به اعضای هر گروه یک شماره اختصاص می دهیم  به عنوان مثال گروه  اول  گل یا س   مریم شماره 1 فاطمه شماره 2  سارا شماره 3 معلم می گوید زمانی که من از شما سوال بپرسم و یا آزمایش های را که به شما می دهم را انجام دادید بخواهم نتیجه آن را بدانم  اگر گفتم  شماره 2 هر گروه افرادی که آن شماره به او تعلق دارد باید دستش را بالا ببرد و جواب سوال من را بدهد

15- ایجاد انگیزه :

باری بچه ها چند تا صدا می گذاریم  بعد از بچه ها می خواهیم که با دقت گوش کنند  که از چه صدای خوششان  می آید و از چه صدای بد شان می آید

16- ارائه درس:

نقش معلم در مرحله 1  ایجاد موقعیت مبهم:

معلم: بچه ها زمانی که شما دست می زنید یا  داد می کشید  و یا صدای بوقی را می شنوید  صدا چگونه تولید می شود  

بچه ها:  سکوت می کنند  و نمی توانند به سوال معلم پاسخ دهند

نقش معلم مسئله گشایی :

معلم : گروه اول  به فاطمه  می گوید بلند شو و به من بگو دقیقا منظور من  از این سوال چیست ؟

دانش آموز :  فاطمه می گوید من منظور شمارا نفهمیدم

دانش آموز: گروه بعدی دستش را بالا می برد و می گوید  خانم معلم منظور شما  این است که وقتی هر صدای تولید می شود چه اتفاقی می افتد که این صدا به وجود می اید

شامل 13 صفحه فایل WORD قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آموزش علوم ابتدایی در دوره ابتدایی