اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقالهISI تفکر استراتژیک برای آینده بوردو شراب مصاحبه با برنارد Farges

اختصاصی از اس فایل دانلود مقالهISI تفکر استراتژیک برای آینده بوردو شراب مصاحبه با برنارد Farges دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی : تفکر استراتژیک برای آینده بوردو شراب مصاحبه با برنارد Farges

موضوع انگلیسی : Strategic thinking for the future of Bordeaux wines An interview with Bernard Farges

تعداد صفحه : 5

فرمت فایل :pdf

سال انتشار :2014

زبان مقاله : انگلیسی

مقدمه

برنارد Farges، یک تولید کننده در قلب بوردو
"terroir به"، از بزرگترین منطقه تولید شراب در جهان است،
من استقبال با:
"در اینجا ما در از من CE Fi هستند، اما فکر می کنم که در روزهای شنبه و
یکشنبه من در تراکتور من هستم! "

از او م Fi در شهر بوردو، برنارد Farges،
رئیس شورای Interprofessionnel پردازنده Vins د
بوردو (CIVB)، می بیند معروف اپرا و بسیاری دیگر از
ساختمان قرن هجدهم. بوردو یکی از خوبی است
پایتخت شراب شناخته شده در جهان است. نظر گرفته می شود "رئیس
از شراب بوردو، "برخی از تحلیلگران فکر می کنم که برنارد Farges
نه تنها یکی از بازیگران قدرتمند ترین در شهرستان بلکه
در منطقه است. او در نفوذ در صنعت شراب فرانسه است
مرتبط با این واقعیت است که CIVB بزرگترین سازمان است
در بخش شراب فرانسوی و شامل تولید کنندگان، chateaux به،
تعاونی، کارگزاران و بازرگانان (شکل 1).
چهل و نه ساله برنارد Farges یک تولید کننده که کار می کند
با برادر خود و صاحب املاک و مستغلات واقع در Mauriac را است،
یک روستا است که متعلق به terroir به انتر deux و مرس در ژیروند.
اندازه تاکستان خود را 145 هکتار است. بسیاری از تولید قرمز است
شراب تحت وجه تسمیه "بوردو بوردو SUPERIEUR".
بیست درصد از تولید شراب سفید است

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقالهISI تفکر استراتژیک برای آینده بوردو شراب مصاحبه با برنارد Farges
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.