اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله توانبخشی مغزواعصاب

اختصاصی از اس فایل مقاله توانبخشی مغزواعصاب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله توانبخشی مغزواعصاب


مقاله توانبخشی مغزواعصاب

توانبخشی پس از ضربه مغزی (TBI)[1] یک پروسه چالشی و پیچیده برای شخص صدمه دیده، خانواده و تمام پرسنل توانبخشی که در این پروسه شرکت میکنند می باشد. در بلایای طبیعی و جنگ ها که احتمال وجود افرادی که دچار ضربه مغزی شده اند زیاد است، به یک رویکرد جامع جهت برخورد با توانائی های متعددی که هر فرد صدمه دیده تجربه میکند نیاز است، همچنین پرسنل توانبخشی در کشور های در حال توسعه در مورد کارشان به اطلاعاتی درباره رویکرد جامع برای کار با فردی که دچار ضربه مغزی شده است نیاز دارند.

این کتاب راهنما مسئول این نیازها میباشد. کتاب راهنما برای کار فرد هم در زمینه خدمات مراقبت سلامتی کلی و هم در زمینه سرویس های توانبخشی، هم در سرویس های اضطراری و هم در سرویس های روزانه اختصاص داده شده است.

این کتاب راهنما میتواند برای آموزش پرسنل و به عنوان یک راهنما در هنگام کار با فرد ضربه مغزی شده استفاده شود.

همچنین ممکن است پرسنل بخواهند این کتاب راهنما را به اعضای خانواده فردی که ضربه مغزی شده است بدهند به این منظور که به خانواده ها برای درک محدودیت های متعددی که در عملکرد فرد در اثر ضربه مغزی به وجود می آید کمک کنند، و به آنها راهنمایی های در مورد شیوه های کمک در پروسه توانبخشی بدهند.

ما از افرادی که نیازهای این کتاب راهنما را تشخیص داده اند و برای تهیه آن تلاش کرده اند بی نهایت تشکر می کنیم. آقای Amit Pandya، به عنوان سرپرست، اداره Humanitarian Assistance، سازمان دفاع ایالت متحده (در حال حاضر یکی از اعضای کارمندان طراح امنیتی، اداره امنیت ایالت، دولت ایالات متحده) حمایت های بی دریغی از طرف سازمان دفاع ایالت متحده برای برقراری امنیت بودجه تخصیص داده شده به این کتاب راهنما نموده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مقاله به صورت  ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 139صفحه  آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن  office2010  به بالا بازکنید

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله توانبخشی مغزواعصاب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.