اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات کالاها و خدمات به منظور کسب مزیت رقابتی

اختصاصی از اس فایل بررسی نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات کالاها و خدمات به منظور کسب مزیت رقابتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان بررسی نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات کالاها و خدمات به منظور کسب مزیت رقابتی که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

چکیده

پیشرفت روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات، علی الخصوص اینترنت، رقابت تجاری بین سازمانها در جذب، نگهداری و حفظ مشتریان که منبع اصلی مزیت رقابتی برای سازمانها محسوب می شوند را به شدت افزایش داده است. در این راستا یکی از استراتژی های اصلی سازمانها در جهت بقا در بازار رقابتی و پویای امروزی روی آوردن آنها به سوی تجارت الکترونیک است. به طوری کلی خرید و فروش از طریق ابزارهای الکترونیکی که مهم ترین آنها اینترنت است را تجارت الکترونیکی می نامند. از طرف دیگر در جهان رقابتی امروز شاهد تحولات عمیق و بنیادین در سطح کسب و کار و تغییر در آرایش قدرتهای اقتصادی هستیم. بخش زیادی از این تحولات مربوط به شناخت مزیت رقابتی توسط این کشورهای پیشرو است که با بکارگیری آن مزایای رقابتی توانسته اند به سهم بسیار بالایی در این بازار پر تحول دست یابند. در این مقاله به بررسی جایگاه تجارت الکترونیک و لزوم گسترش آن جهت توسعه صادرات غیر نفتی صادرات کالاها و خدمات پرداخته می شود. در اینجا ابتدا به بررسی ادبیات تحقیق در حوزه‌های تجارت الکترونیک و توسعه صادرات کالاها و خدمات پرداخته شده، در ادامه با بررسی پژوهش‌های صورت گرفته در ایران و سایر کشورها، مدل نهایی تحقیق را که به تبیین جایگاه تجارت الکترونیک در کسب مزیت رقابتی جهت توسعه صادرات کالاها و خدمات می پردازد، را ارائه می نماییم. در پایان مقاله با توجه به یافته‌های تحقیق، توصیه‌ها و پیشنهادات کاربردی ارائه خواهد گردید.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات کالاها و خدمات به منظور کسب مزیت رقابتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.