اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

لاغری بدون رژیم

اختصاصی از اس فایل لاغری بدون رژیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لاغری بدون رژیم


لاغری بدون رژیم

رژیم گرفتن را فراموش کنید. کاهش چند کیلو گرم ناقابل از وزن بدن نیاز به این همه دردسر ندارد . شما می توانید با خوابیدن ، خاموش کردن چراغ ها و واکسن زدن هم وزن خود را کم کنید .

تعطیلات زمان زیاده روی است . خوردن ، نوشیدن و تفریح کردن؛ رژیم غذایی هم میتواند بعد از تعطیلات برگردد، شاید هم نه ! بدبختانه، ما آنقدر که لازم است اراده و انگیزه برای نخوردن کیک و کلوچه و ورزش کردن نداریم. اما خیلی هم لازم نیست خودتان را ناراحت کنید، شاید راه های دیگری هم برای آب کردن چربی ها و داشتن اندام متناسب وجود داشته باشد.

بیایید با هم رو راست باشیم ، اگر هر کدام از ما زیاد غذا بخوریم و از جایمان هم تکان نخوریم ، دچار اضافه وزن می شویم. ولی شواهد حاکی از این است که عوامل دیگری هم در چاقی بیش از حد دخیل هستند .

دیوید آلیسون از دانشگاه آلاباما در بیرمنگهام هنگامی که دریافت انسانها تنها موجوداتی نیستند که چاق می شوند، این مسئله را نیز مورد توجه قرار داد . او جانوران وحشی، حیوانات آزمایشگاهی و حتی حیواناتی را که به مدت چندین دهه تحت یک رژیم غذایی به شدت کنترل شده قرار داشتند ، بررسی کرد و دریافت که همه آنها در حال افزایش وزن هستند . آلیسون چنین نتیجه گرفت که همان عاملی که سبب چاق شدن جانوران اطراف ما شده هر چیزی که هست، می تواند دلیل برای همه گیر شدن چاقی در بین انسانها نیز باشد.

به گزارش نیوساینتیست، با نظر گرفتن این موضوع، تعیین این عوامل می تواند راه های جدیدی برای مقابله با افزایش دور شکم در اختیار ما قرار دهد.

خبر خوب این است که پژوهشگران سراسر جهان هم کم کم به همین سو می روند . هنوز معلوم نیست که هر عامل تا چه حد بر چاقی تاثیر دارد ، ولی به هر حال ما می توانیم راه هایی برای اجتناب از آنها ارائه کنیم ; ضمن اینکه بعضی از این راه حلها خیلی ساده تر و بی دردسر تر از رژیم گرفتن و پیاده روی طولانی هستند .

با رژیم گرفتن خداحافظی کنید

رژیم را فراموش کنید. در حقیقت شما باید کلمات رژیم و رژیم گرفتن را از ذهنتان پاک کنید، زیرا مانعی بر سر راه شما هستند . آنها جلوی کاهش وزن شما را می گیرند .

هر موقع این کلمات را می شنوید ، به خوردن مشتاق تر می گردید و نتیجه آن نیز چیزی نخواهد بود جز مشکل اضافه وزن شما که بد تر و بدتر  میشود .

دیده اید بعضی ها هرچه غذا میخورند ، چاق نمی شوند و به اصطلاح متابولیسم بدنشان بالاست؟! این افراد همیشه باعث می شوند کسانی که به قول خودشان (( با آب نوشیدن )) هم چاق می شوند، حسابی حسرت به دل شده و آرزو کنند کاش متابولیسم آنها هم بالا بود و اینقدر راحت چاق نمی شدند! اینکه متابولیسم بدن بالا یا پایین باشد تا حد زیادی به ژنتیک و البته سبک زندگی فرد بستگی دارد. با این حال می توان با ایجاد تغییراتی در زندگی، سرعت متابولیسم بدن را افزایش داد که در این نرم افزار 100 تضمینی، شما را با روش های بسیار راحت و موثر افزایش متابولیسم آشنا خواهیم کرد .

اگر تاکنون از روش های گران، خطرناک، متفاوت و سخت دیگری جهت لاغر شدن استفاده کرده و نتیجه نگرفته اید این مجموعه 100 % سالم، آسان و تست شده را استفاده نمایید .

 

این مجموعه ارزشمند بصورت نرم افزار اندروید ویژه موبایل می باشد

 


دانلود با لینک مستقیم


لاغری بدون رژیم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.