اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود کارآموزی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گنبد ( واحد حفظ نباتات )

اختصاصی از اس فایل دانلود کارآموزی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گنبد ( واحد حفظ نباتات ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کارآموزی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گنبد ( واحد حفظ نباتات )


دانلود کارآموزی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گنبد ( واحد حفظ نباتات )

حمد وسپاس ایزد منان راکه باالطاف بیکران خودقدرت بیان و نوشتن رابه من آموخت .
کارآموزی ، همانطور که از نامش پیداست ، یعنی کارآموختن وهنری یادگرفتن .معمولاً دانشجویان در پایان تحصیلات دانشگاهی خود واحدی را با نام  کارآموزی می گذرانند که مطابق با رشته دانشگاهی خوددریک واحد صنعتی یا اداری مشغول بکارمی شوند و بصورت عملی تمامی دروسی که بصورت تئوری گذرانده اند درآن واحدبصورت عملی کارمیکنند .ودر پایان کارملزم هستند گزارشی از فعالیت خود درآن واحد را ارائه دهند .
اینجانب نیز بعنوان یک  دانشجوی سال آخر رشته  کشاورزی ملزم به گذراندن این واحد دانشگاهی بودم.فعالیت کاری من بمدت 45 روز درمدیریت جهادکشاورزی شهرستان گنبدکاوس(واحدحفظ نباتات ) بودوفعالیت کاری این واحد دررابطه با مبارزه شیمیایی و بیولوژیکی باآفات وبیماریهاوعلفهای هرز مزارع بود که نکات بسیارقابل توجه ومفیدی رادربازدیدهای مختلف از مزارع به من آموخت که سعی میکنم خلاصه ای از این بازدیدها را بیان کنم . و در اینجا برخود تکلیف و لازم می دانم که  مراتب سپاس خود را نسبت به استاد گرامی مهندس علی فرساد  و بخصوص  دوستان و عزیزانم  در واحد حفظ نباتات شهرستان گنبد کاوس مهندس کامران نظری ،مهندس محمدارمشی ومهندس افشارشادی که دراین مد ت از هرگونه  کمک  و راهنمائی به من و تهیه این گزارش حقیر را یاری فرمودند کمال سپاس و تشکر را داشته باشم .


مقدمه وتشکر 1
مبارزه بیولوژیک 2
مبارزه با کنه درمزارع سویا 4
طرح مبارزه با مگس زیتون  4 
مبارزه با آفت کرم قوزه پنبه 5
 مبارزه با آفات وبیماریهای برنج در منطقه 5
 مبارزه بابیماری خطرناک بلاست 6
مبارزه باتریپس پنبه 6
مبارزه برعلیه بلایت باکتریایی 8
علائم بیماری  8
مدیریت بیماری  10
گزارش روزانه کارآموزی 11

 

شامل 22 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کارآموزی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گنبد ( واحد حفظ نباتات )
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.