اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایان نامه بررسی مسائل ایمنی در شرکت پلاستیک سازی امواج

اختصاصی از اس فایل دانلود پایان نامه بررسی مسائل ایمنی در شرکت پلاستیک سازی امواج دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word

 

دانشگاه آز اد اسلامی

واحد دهاقان

:

بررسی مسائل ایمنی در شرکت پلاستیک سازی امواج

استاد راهنما

جناب آقای مهندس سترگ

 تهیه و تنظیم :

مهدی یار کریمی کناری

تاریخچه و موقعیت جغرافیایی :

کارخانه پلاستیک سازی امواج در مرکز استان مازندران و در کیلومتر 1 جاده بابلسر به فریدون‌کنار با مساحت کل 1500 متر قرار گرفته است. از شمال به جاده اصلی بابلسر- فریدون‌کنار، از جنوب به زمین‌های زراعی و از شرق به کارخانه نیشکر گل سرخ و از غرب به شرکت پلاستیک کسری ارتباط دارد.

مساحت سالن تزریق پلاستیک 300 متر

مساحت سالن قالب سازی 100 متر

مساحت انبار مواد اولیه 200 متر

مساحت انبار محصول 150 متر

مساحت انبار ضایعات 60 متر

مساحت بخش‌های اداری 70 متر

تعداد پرسنل :

مهندسان 4 نفر

تکنسین 8 نفر

اپراتور 24 نفر

تعداد اداری 8 نفر

شرکت همچنین دارای رختکن – استراحت‌گاه و سالن غذاخوری می‌باشد.

قانون کار در این شرکت بصورت 12 ساعته و در 2 شیف و در تمام روزهای هفته به غیر از جمعه‌ها می‌باشد.

دستورالعمل کنترل فرآیند

شرح

کنترل فرایند به منظور حصول اطمینان از مطابقت فرایند و مشخصات محصول با مشخصات تعیین شده در طرح کیفیت و خواسته‌های مشتری صورت می‌گیرد و شامل کلیه مراحل تولید، قطعات و محصولات شرکت می‌باشد.

مدیر تولید و مدیر تضمین کیفیت مسئولیت اجرای این دستورالعمل را به عهده دارند.

 شرح دستورالعمل :

به منظور کسب اطمینان از مطابقت مشخصات و ویژگی‌های محصول با خواسته‌های مشتریان و مدارک فنی، فرایند تولید قطعات به شرح زیر تحت نظارت و کنترل قرار می‌گیرد.

 الف- کنترل فرایند، مرحله آغاز تولید

  • در هر بار شروع تولید، سرپرست تولید نسبت به وجود و معتبر بودن برگه‌های فرایند تولید، بازرسی اطمینان حاصل می‌نماید. برگه‌های مربوط به فرایند کنترل هر مرحله که در برگه‌های فرایند گنجانده شده است باید در هر یک از ایستگاه‌های کاری نصب شود.
  • باتوجه به برگه‌های فرایند تولید و بازرسی و راهبری ماشین‌آلات، سرپرست خط به کمک اپراتورها تجهیزات مورد نیاز در هر ایستگاه شامل قالب و فیکسچرها، ابزار و سایر ملزومات را بر روی ماشین‌ و یا ایستگاه کاری نصب می‌نماید. همچنین کلیه لوازم اندازه‌گیری ضروری باید در ایستگاه کاری مهیا گردد.
  • اپراتور باید از صحت لوازم کار و کالیبره بودن تجهیزات اندازه‌گیری اطمینان حاصل نماید. اپراتورها باید آموزش لازم در رابطه با موارد زیر را دیده و نسبت به آنها احاطه کامل داشته باشند.
  • در صورت وجود هرگونه اشکال در قالب، فیکسچر و سایر ملزومات تولید، موضوع باید به اطلاع مدیر تولید رسیده و اقدام مناسب جهت رفع اشکال بعمل آید.
  • اپراتور به کمک سرپرست تولید، نسبت به تنظیم ماشین‌ها در ایستگاه‌های کاری اقدام می‌نماید. مشخصه‌های مربوطه به دمای سیلندر، زمان تزریق، فشار تزریق، دمای قالب مطابق برگه‌های داده‌های تزریق (در صورت وجود) تنظیم می‌گردد. در هنگام تنظیم راه‌اندازی ماشین‌آلات، اپراتور باید توجه خاص نسبت به مسائل ایمنی مبذول نماید.
  • پس از انجام تنظیمات، نخستین قطعات هر مرحله تولید می‌شود. اپراتور به همراه سرپرست خط و بازرسین تضمین کیفیت قطعه تولید شده را کنترل و در صورت مطابقت مشخصات، تولید آغاز می‌گردد. حداقل قطعات کنترل شده توسط واحد تضمین کیفیت 2 ضرب می‌باشد.
  • در صورت عدم مطابقت مشخصات اندازه‌گیری شده با الزامات نقشه و فرایند، اپراتور به کمک مدیر تولید نسبت به تصحیح ایستگاه کاری اقدام می‌نماید. ادامه تولید و آغاز مرحله تولید انبوه تنها در صورت تشخیص مطابقت کامل نمونه‌های اولیه با الزامات طرح کیفیت توسط مدیر بازرسین تضمین کیفیت مجاز می‌باشد.
  • بازرسین کنترل کیفیت صحت نمونه‌های اولیه را در قسمت توضیحات فرم setup ثبت می‌نماید. تنها در صورت تائید مدیر تضمین کیفیت (در صورت نبود وی بازرس کنترل کفیت) شروع تولید مجاز و برگه‌های گزارش روزانه به اپراتورها تسلیم می‌گردد.

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به طور نمونه)

ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه

همراه با تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه بررسی مسائل ایمنی در شرکت پلاستیک سازی امواج
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.