اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش "بازدید از پتروشیمی مهاباد".

اختصاصی از اس فایل گزارش "بازدید از پتروشیمی مهاباد". دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش "بازدید از پتروشیمی مهاباد" آماده دانلود می باشد.

تعداد صفحات 16

فرمت: Word

مجتمع پتروشیمی مهاباد در 14 کیلومتری این شهر احداث می شود . این مجتمع یکی از بزرگترین واحدهای اقتصادی شمال غرب کشور محسوب می شود.پتروشیمی مهاباد عضو گروه پتروشیمی باختر به منظور توسعه محصولات پتروشیمی و ایجاد کار و اشتغال در منطقه غرب و هم چنین توسعه صادرات و استفاده بهینه از منابع گازی کشور و ایجاد ارزش افزوده با مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و سرمایه گذاری بخش خصوصی شکل گرفته است. فعالیت مقدماتی و مطالعاتی این طرح از سال 1383 و عملیات اجرایی آن از سال 1388 آغاز گردیده است .

در این مجتمع، سالیانه 324 هزار تن خوراک مورد نیاز آن نیز از طریق خط لوله اتیلن غرب کشور به طول یک هزار و 480 کیلومتر تامین خواهد شد ، این خط لوله، که تامین کننده اتیلن پتروشیمی مهاباد است، از عسلویه در استان بوشهر و محل اجرای طرح های توسعه پارس جنوبی شروع می شود و در مسیر خود از استان های فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کرمانشاه، همدان و کردستان می گذرد و به آذربایجان غربی و در نهایت مجتمع پتروشیمی مهاباد منتهی می شود.

واحد بوتن -١ این پتروشیمی ظرفیت تولید سالانه 30 هزار تن محصول را دارد، اما تولید این ماده به طور مستمر نخواهد بود و بخش عمده ای از 20 هزار تن بوتن -١ تولیدی آن در خود پتروشیمی مهاباد استفاده می شود. این مجتمع تحت لیسانس بازل و اکسن است و پیمانکاران مهندسی و تدارکات بخش فرآیند این مجتمع کنسرسیوم تکنی مونت و نارگان است .  قسمت پلیمر این پتروشیمی تحت لیسانس بازل آلمان می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش "بازدید از پتروشیمی مهاباد".
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.