اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارافرنی آزمایش‌های دود Dop

اختصاصی از اس فایل کارافرنی آزمایش‌های دود Dop دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرنی آزمایش‌های دود Dop


مقاله آزمایش‌های  دود Dop

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:59

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

آزمایش‌های نفوذ دود .

5-کثیف شدن فیلتر و راندمان :

بکار بردن توجهاتDop

اندازه‌گیری کاراییتجمع ذرات بالای 98% روش نفوذ دود Dop یا phthalate dioctyl خوانده می‌شوند . آن‌ها بطور نمونه به انجام آزمایش فیلترهای HEPA عادت داشتند. در این روش ، یک آئروسل از Dop با یک ذره همسانی که قطر آن 3/0 میکرومتر بود در حداقل اندازه تجمع کارایی برای بیشتر فیلترهای HEPA تولید شده است.

ذرات Dop که از میان فیلتر عبود یا نفوذ می‌کند اطراف درزهای فیلتر چسبنده به منظور تعیین نورسنجی در پائین رودخانه ، پراکندگی نور را اندازه‌ می‌گیرد.غلظتشان دراندازه‌گیری از فیلتر بالای رودخانه مقایسه شده است. نفوذدر فیلتر توسط معادله ذیل محاسبه می‌شود.

فرمول صفحه 3

 

 

 

(شکل 11/12 نسبت بین بار فیلتر و تجمع کارایی )

زیرا فیلترهای HEPA راندمانی نزدیک 100% دارند راندمان نفوذ بطور نمونه گزارش شدهاست. نفوذ به درصد کارایی توسط استفاده نمودن از معادله ذیل تبدیل می‌شود.

E=100-P که E درصد راندمان می‌باشد .

 

همانطوری که یک فیلتر کثیف می‌شود و گیر کردن درهم ذرات تجمع‌یافته‌ای است که بعنوان یک مجموعه متعادل بوه همانطوری که کارایی مجموعه با افزایش زندگی مفید افزایش می‌یابد.

مقادیر arrestance و کارایی نقطه گرد وغبار در هر دو افزایش می‌یابد که عملکرد فرآیند گرد وغبار در شکل 11/12 را می‌توان دید. درنتیجه فلترهای کثیف یک افزایش وابستگی درکارایی تمیزکاری دارند.اخطار ،بهر حال مقاومت جریان هوا در شکل 12/.12 با افزایش باهرای گرد وغبار فیلتر ، اثر معنی‌دار پیدا می‌کند.

D :

تمیزکننده‌های هوا ذرات منتقله هوای کنترل‌شده را در یک تنوع مناسب تنظیم می‌کنند. در این روش ساختمان‌ها بطور مکانیکی تهویه می‌شوند. و فیلترها گرد وغبار را درراندمان پائین متوقف می‌کنند. Media را نوکردند، فیلترها به محافظت از تجهیزات مکانیکی عادت داشتند.

به طور فزاینده یک سطح بالاتری از تمیز‌کننده‌های ذرات که انجام آن یک طراحی بوه و برای فضاهای تمیز‌کننده داخلی و ساختمان‌هایی که بطور مکانیکی تهویه و نگهداری می‌شوند کاربرد دارند.

کارایی متعادل فیلترهای extended-surface یا فیلترهای کیسه‌ای ، بطور معمول توسط مهندسان مکانیکی مشخص و نصب شده‌اند و اجرای ساختمان آن نیز توسط خو  مهندسان صورت گرفته است.

در مسکونی‌ترین محیط‌های اطراف ،تمیزکننده‌های هوا محدود شده است به توقف گرد و غبار فیلتر شده‌ای که کاربرد آن‌ها محافظت تجهیزات مکانیکی سیستم‌های گرمایش و سرمایش می‌باشد. در دهه 1980 هدف مهم بازار تمیز‌کننده‌های هوا،توسعه میانگین مصرف‌کننده‌ها بود.


دانلود با لینک مستقیم


کارافرنی آزمایش‌های دود Dop
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.