اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارافرینی معلم

اختصاصی از اس فایل کارافرینی معلم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی معلم


مقاله معلم

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:28

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

ویژگی‌های یک معلم در دوره‌ی آموزشی ابتدایی

ارتباط مؤثر با دانش‌آموزان

اطلاعات به روز

      جدول برنامه درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران

  • اگر فرض را بر این بگذاریم که هر تصویر هر سال می تواند بهتر باشد و منجر به رشد و تعالی کتاب های درسی شود. ضرورت بازنگری مشخص می شود.

***

  • یک تصویر نباید حتی از حیطه ظاهری و کارآرایی های خود عدول کرده و جلوتر از متن پیش برود. زیرا باعث درو شدن مفهوم آموزشی متن برای مخاطب می شود.

***

  • گاهی باید تصاویر یک کتاب را تغییر داد. اگر این تغییر بدلیل نداشتن کارکرد باشد و تصویر از عیوب مختلف رنج ببرد. این تغییر نشان از عیب آن کار دارد.

***

  • 450 ساعت وقت برای گفت و گو با تصویرگران کردم، تا در آن ها نسبت به کاری که انجام می دهندایجاد علاقه نمائیم. می خواستم باور کنند کارشان از چه جایگاه و اهمیتی برخوردار است وبعد مشغول شوند.

***

چندی قبل کتاب های سال های اول و دوم دبستان را جهت تصویرگری در قالب یک پروژه به او سفارش دادند. مدیریت هنری کار را هم برعهده اش گذاشتند تا از سال ها تجربه اش و آموخته هایش در این عرصه بهره جوید و محصولی ارزشمند را ارائه دهد. این حرکت با اولین جشنواره تصویرسازی کتاب های درسی در ایران همزمان شد. او می دانست که این جشنواره دستاوردهای متعددی دارد. یکی از محاسن جشنواره معرفی تصویرگران جوان به جامعه است. بر آن شد تا از این منابع انسانی در پروژه ای بهره جوید. ابتدا با 50 تصویرگر شروع کرد. مدت چهارماه تست های کارشناسی را انجام داد و افراد را از لحاظ سبک وسیاق کار و موضوعی که توان اجرا در آن دارند به محک تجربه آزمود. حدود 30 نفر ماندند و تعامل و گفت وگو آغاز شد. طرح ها و اتودهای گوناگونی عرضه کردند. باز از این جمع 10 نفر کنار رفتند. کار با بقیه افراد پی گرفته شد. کاری که تا امروز هم ادامه دارد، مهر 83 کلید خورد. همه منتظرند تا محصول این کارگروهی را رو ی میز های مدرسه و داخل کیف بچه ها مشاهده کنند.


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی معلم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.