اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تاثیر گزینه ارزش توافقی بر درآمد های بانک و مدیریت سرمایه قانونی: شواهدی از سود و زیان فروش اوراق بهادار

اختصاصی از اس فایل تاثیر گزینه ارزش توافقی بر درآمد های بانک و مدیریت سرمایه قانونی: شواهدی از سود و زیان فروش اوراق بهادار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی: تاثیر گزینه ارزش توافقی بر درآمد های بانک و مدیریت سرمایه قانونی: شواهدی از سود و زیان فروش اوراق بهادار

موضوع انگلیسی: The effect of the fair value option on bank earnings and regulatory capital management: Evidence from realized securities gains and losses

تعداد صفحه: 9

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2015

زبان مقاله:‌ انگلیسی

 

 

چکیده: تحقیقات قبلی نشان می دهد که بانک ها در دستیابی به اهداف گزارش با استفاده از اوراق بهادار متوجه دستاوردهای / زیان در فروش اوراق بهادار موجود برای فروش (AFS). بر اساس این، من بررسی اینکه آیا درآمد و نظارتی مشوق مدیریت سرمایه بین گزینه ارزش منصفانه (FVO) بانک ها و بانک های غیر FVO متفاوت است. بانک FVO مجاز به گزارش تحقق سود / زیان در اوراق بهادار AFS منتخب در هر دو سود فعلی و سرمایه قانونی، در حالی که، برای دریافت این درمان، پذیرندگان غیر FVO باید اوراق بهادار AFS به فروش برساند. با استفاده از نمونه پانل متعادل پوشش دوره اجرای قبل و بعد از FVO، من شواهدی وجود دارد که بانک ها با عواید خالص FVO مثبت درآمد کمتر و نظارتی مشوق مدیریت سرمایه از بانک ها غیر FVO پیدا مطالعه من است از علاقه به استاندارد گذاران به دنبال کاهش درآمد و رفتار مدیریت نظارتی، و سرمایه گذاران و محققان ارزیابی پیامدهای FVO بر اقدامات احتیاطی مدیران.


دانلود با لینک مستقیم


تاثیر گزینه ارزش توافقی بر درآمد های بانک و مدیریت سرمایه قانونی: شواهدی از سود و زیان فروش اوراق بهادار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.