اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کتاب من و دوستم گوگل

اختصاصی از اس فایل کتاب من و دوستم گوگل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب من و دوستم گوگل


کتاب من و دوستم گوگل

این کتاب به منظور آموزش مدیران کلیه وبگاه های فارسی ,تهیه و تالیف شده است .کتاب من و دوستم گوگل شما را به سمت فروش میلیونی هدایت می کند کتاب «من و دوستم گوگل»، نخستین کتاب جامع فارسی است که به عنوان راهنمای مدیران وبگاه های فارسی، در سال‌های اخیر منتشر شده است.
نخستین چاپ کتاب من و دوستم گوگل به سرعت در میان علاقه‌مندان، مشتریان خود را یافته و گره‌گشای بسیاری از مشکلات رایج آنان شده است و بسیاری از مدیران وبگاه های فارسی را به سوی موفقیت سوق داده است.

 


وقت خود را به پول تبدیل کنید



(این کتاب مخصوص مدیران وبلاگ ها و سایت ها است)

دقت کنید این مجموعه کاملا رایگان می باشد

 

مشخصات کتاب من و دوستم گوگل :

 

● فرمت کتاب : PDF
● زبان : فارسی
● تعداد صفحات : 39

 

این کتاب مشتمل بر چهار فصل می باشد

  • فصل اول : آشنایی با مفاهیم
  • فصل دوم :تکنیک های لینک بیلدینگ
  • فصل سوم :آشنایی با انواع لینک
  • فصل چهارم : آغاز پروژه لینک بیلدینگ

دانلود با لینک مستقیم


کتاب من و دوستم گوگل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.