اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره عمره و فرصت ها

اختصاصی از اس فایل تحقیق درباره عمره و فرصت ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره عمره و فرصت ها


تحقیق درباره عمره و فرصت ها

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:13

فهرست و توضیحات:

مقدمه

عمره و فرصت ها:

الف: همه می دانیم که برای هر کدام از ما، دو عمر وجود ندارد که با یکی تجربه کسب کنیم، شناخت پیدا کنیم و با عمر دیگر زندگی موفقیت آمیزی داشته باشیم؛ بلکه تنها یک عمر است که باید با بکار گیری عقل و تجربیات دیگران و با دقت پیش مطالعه نسبت به همه شرایط آینده، بهترین گزینه را به گونه ای انتخاب کنیم که گویا ما یک بار این موقعیت را تجربه کرده بار دوم گزینه مناسب را انتخاب نموده ایم.

ب: برای انسان موفق سه ویژگی مطرح می کنند:

  1. فرصت یابی 2. فرصت شناسی؛ 3. فرصت سازی.

یعنی همه تلاش را بکار می گیرد تا اولا هیچ فرصتی را از دست ندهد و ثانیا عمق و وسعت فرصتها را خوب دریابد و کارآیی آنها را بفهمد و ثالثا برای رشد بیشتر به ساختن فرصت ها می پردازد و به عبارتی محدودیت های خود را به فرصت تبدیل میکند. در مقابل انسان ناموفق تنها یک مشخصه دارد و آن فرصت سوزی است که یا از دست دادن فرصت هاست و یا استفاده غلط و ناکارآمد از آنهاست.

ج: هر فرصتی هم می تواند نعمت باشد اگر چنانچه شناخته شود و به بهترین صورت مورد استفاده قرار گیرد و هم می تواند نقمت و تهدید علیه انسان باشد چون از دست دادن سرمایه های مواخذه ای شدید دارد و فرصتها مهمترین سرمایه است و همه بهشتیان کسانی هستند که از سرمایه ها درست استفاده کرده اند و همه جهنمیان کسانی هستند که از سرمایه ها غلط بهره برده اند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره عمره و فرصت ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.