اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه اضطراب کتل به همراه کلید آزمون و نمره گذاری

اختصاصی از اس فایل پرسشنامه اضطراب کتل به همراه کلید آزمون و نمره گذاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
پرسشنامه اضطراب کتل به همراه کلید آزمون و نمره گذاری شامل 40 سوال

تعدادی از سوال ها:

علاقه من به مردم یا سرگرمی ها خیلی زود عوض می شود .
حتی اگر اشخاص نظر خوبی به من نداشته باشند ، آرامش کامل خود را از دست نمی دهم .
قبل از اظهار نظر تأمل می کنم تا مطمئن شوم آنچه می گویم درست است .
تمایل دار تمایل دارم حسادت کنم .
اگر قرار باشد زندگیم را دوباره از سر بگیرم :
الف : آن را به گونه ای متفاوت سازمان می دادم .
ب : دلم می خواست همین زندگی را داشته باشم
در همه مسایل با والدینم مشورت می کنم .
...

...

دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه اضطراب کتل به همراه کلید آزمون و نمره گذاری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.