اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله نقطه سر به سر در مدیریت

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله نقطه سر به سر در مدیریت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله نقطه سر به سر در مدیریت


دانلود مقاله نقطه سر به سر در مدیریت

نقطه سربه سر در مدیریت تولید:

این مدل نشان دهنده ی روابط بین میزان و حجم تولید و هزینه و درآمد ناشی از آن می باشد که به صورت ریاضی و ترسیمی آن را بیان می کنیم. در این مدل ما 3 متغییر ، درآمد ، هزینه و تولید را داریم.

هزینه:

منابع مصرف شده برای ایجاد درآمد و بدست آوردن سود است که معمولا به 2 دسته ی هزینه های متغییر و هزینه های ثابت تقسیم می شود.

هزینه ثابت کل : (TFC):

 شامل کلیدی مخارجی که در هر واحد زمان به مصرف منابع تولیدی رسد چون موسسه ی تولیدی وقت کافی برای تغییر منابع تولیدی ثابت در واحد زمان را ندارد. لذا بودن توجه به میزان محصول تولید شده در هر واحد زمان میزان هزینه ثابت در سطح ثابتی باقی می ماند به طور خلاصه    هزینه ی ثابت به هزینه ای گفته می شود که ارتباطی با مقدار تولید ندارد.

هزینه متغییر : (VC):

 هزینه ای است که مستقیما تحت تاثیر میزان تولید است و با قطع آن تغییر می کند. تولید بیشتر هزینه ی متغییر را افزایش می دهد پس به طور خلاصه هزینه ی متغییر به هزینه ای گفته       می شود که به میزان تولید بستگی دارد.

هزینه کل : (TC):

 هزینه کل عبارت است از مجموع هزینه های ثابت کل و هزینه های متغییر کل برای آن مقادیر از تولید. منحنی هزینه کل (TC) از جمع عمودی منحنی های TFC و TVC بدست آمده است.

درآمد با فروش اولین واحد تولید شروع می شود و هر چه تولید بیشتر شود درآمد نیز افزایش     می یابد هزینه های ثابت به تمام ثابت است و هزینه ی متغییر با افزایش تولید زیاد می شود.

 

-----------------------------

فرمت : word 

تعداد صفحات : 4

فهرست مطالب: ندارد

کیفیت صفحه بندی : خوب

فهرست منابع : ندارد

پروژه آماده چاپ و ارائه میباشد 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله نقطه سر به سر در مدیریت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.