اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درس دانش خانواده و جمعیت پودمان دروس عمومی (در مورد ازدواج در جوامع امروزی و موانع ازدواج)

اختصاصی از اس فایل تحقیق درس دانش خانواده و جمعیت پودمان دروس عمومی (در مورد ازدواج در جوامع امروزی و موانع ازدواج) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درس دانش خانواده و جمعیت پودمان دروس عمومی (در مورد ازدواج در جوامع امروزی و موانع ازدواج)


تحقیق درس دانش خانواده و جمعیت پودمان دروس عمومی (در مورد ازدواج در جوامع امروزی و موانع ازدواج)  تعداد صفحات 18با فرمت word

مقدمه :

 ازدواج یکى از اساسى ترین و در عین حال حساس ترین مراحل زندگى انسان به شمار مى رود. انسان بنابر سرشت و ماهیت وجودى خویش و وابستگى به غیر در پاسخ به نیازهاى درونى و بیرونى خود همواره از فردگرایى گریزان بوده است. حتى انسان بدوى نیز بى نیاز از زندگى مشترک (خانوادگى و گروهى) نبود. ازدواج اصلى ترین و  عالى ترین نمود این پاسخ است و مظهرى از قانون گروه گرایى اوست.

از دیدگاه جامعه شناسی،ازدواج یک قرارداد اجتماعى و ضامن بقاى نسل انسان است و آرامش و امنیت در یک جامعه،نتیجه ازدواج سالم و محیط آرام بخش خانواده است. از آنجائیکه ازدواج عامل پیدایی خانواده و تاخیر و عقب افتادن آن باعث تاخیر در پیدایش و شکل گیری خانواده های جدید است موضوع قابل اهمیتی برای بررسی است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درس دانش خانواده و جمعیت پودمان دروس عمومی (در مورد ازدواج در جوامع امروزی و موانع ازدواج)

پروژه مالی فرایند تدوین استاندارد های حسابداری

اختصاصی از اس فایل پروژه مالی فرایند تدوین استاندارد های حسابداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه مالی فرایند تدوین استاندارد های حسابداری


پروژه مالی فرایند تدوین استاندارد های حسابداری

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 62 صفحه می باشد.

مقدمه

فرایند تدوین استاندارد های حسابداری فرایندی مستمر و پویاست که در واکنش به تغییر تغییر شرایط وتحولات محیط داخلی وبین المللی با هدف ارتقای شفافیت گزارشگری مالی تغببر و تجدید نظر در استاندارد های موجود یا تدوین استاندارد های جدید  را ایجاب مکند در این فرایند یکی از سیاست های اصلی سازمان حسابرسی استفاده از استاندارد حسابداری با درنظر گرفتن شرایط داخلی   کشور  است

دامنه کاربرد

کاربرد این استاندارد در حسابداری موارد زیر الزامی است

مشروط بر اینکه به فعالیت کشاورزی  مربوط باشد

داراییهای زیستی

تولید کشاورزی در زمان برداشت

و رد موارد زیر کاربرد ندارد

زمین مربوط به فعالیت  کشاورزی

داراییهای نامشهود مربوط به فعالیت  کشاورزی

این استاندارد درمورد تولید کشاورزی یعنی محصول برداشت شده از داراییهای زیستی واحد تجاری تنهادر زمان برداشت کاربرد دارد .

مربوط خواهد بود.این استاندارد به فراوری محصولات  کشاورزی بعد از زمان برداشت مربوط نمی شود ؛برای مثال،فرایند فراوری انگور تا سرکه توسط باغدار پرورش دهنده انگور مشمول این استاندارد نیست.                   

اصطلاحات ذیل در این استاندارد با معانی مشخص شده زیر به کار رفته است

فعالیت کشاورزی عبارت است از مدیریت بر دگردیسی داراییهای زیستی برای فروش،تبدیل به تولید کشاورزی یا افزایش داراییهای زیستی.

دگر دیسی شامل فرایندهای رشد،تحلیل،تولید و تولید مثل است که به تغییرات کیفی یا کمی دارایی زیستی می انجامد.

دارایی زیستی عبارت است از حیوان یا گیاه زنده.

تولید کشاورزی عبارت است از محصول برداشت شده از داراییهای زیستی واحد تجاری.

گروهی از داراییهای زیستی عبارت است از مجموعه حیوانات یا گیاهان زنده مشابه.

برداشت عبارت است از جداسازی تولید کشاورزی از دارایی زیستی یا پایان دادن به فرایند زندگی دارایی زیستی.

دارایی زیستی مولد عبارت است از یک دارایی که به قصد تولید مثل،اصلاح نژاد و یا تولید کشاورزی،با حفظ حیات دارایی زیستی،نگهداری میشود و قابلیت برداشت در بیش از یک سال را دارد.

دارایی زیستی غیرمولدبه طبقه ای از دارایی زیستی گفته میشود که واجد شرایط تعیین شده برای داراییهای زیستی مولد نیست.

فعالیت کشاورزی شامل انواع گوناگونی مانند پرورش احشام،درختکاری،کاشت گیاهان یکساله یا چند ساله،زراعت،کاشت درختان میوه و نهالستان،پرورش گل و پرورش آبزیان است.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه مالی فرایند تدوین استاندارد های حسابداری

تحقیق درس مهارتهای حرفه ای سرپرستی پودمان سرپرستی کسب و کارهای کوچک

اختصاصی از اس فایل تحقیق درس مهارتهای حرفه ای سرپرستی پودمان سرپرستی کسب و کارهای کوچک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درس مهارتهای حرفه ای سرپرستی پودمان سرپرستی کسب و کارهای کوچک


تحقیق درس مهارتهای حرفه ای سرپرستی پودمان سرپرستی کسب و کارهای کوچک

چکیده:

به منظور کسب مزیت رقابتی در رقابت برای جذب استعداد ها، سازمانها مجبور هستند یک استراتژی توانمند ساز[1] را به کار گیرند تا بتوانند استعدادها را جذب کرده و حفظ نمایند که به آن استراتژی برند  کار فرما[2] می گویند.در این مقاله ضمن اشاره به مدیریت استراتژیک منابع انسانی و استراتژی جذب کارکنان ، اهمیت استراتژیک برند کارفرما برای سازمانها تشریح شده است. همچنین عوامل موثر بر طراحی و پیاده سازی استراتژی برند کارفرما تبیین و چگونگی ارزیابی آن نیز ارائه گردیده است.و درنهایت فرایند ایجاد استراتژی برند کارفرما در قالب مدل مفهومی و به صورت شماتیک ارائه گردیده است.

 

دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درس مهارتهای حرفه ای سرپرستی پودمان سرپرستی کسب و کارهای کوچک

تحقیق در مورد بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی


تحقیق در مورد بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 40
فهرست مطالب:

مشتریان 1-1coustoner

key to succesعوامل کلیدی موفقیت1-3

2-0 :خلاصه ای از شرکت:

2-1مالکیت شرکت:company owener ship

2-2 شروع فعالیت: start up summary

سرمایه ثابت:

2-3 جایگاه یا محل جغرافیایی شرکت وتسهیلات مربوط به شرکت company Leations and facilities

3-0 خدمات،چه محصولات و خدماتی ارائه می دهد services

3-1 مقایسه رقابتی competivtive comparison

3-2چگونگی انجام فروش sales Literature

3-3نحو –اجرا-انجام کار ful Filment

3-4 تکنولوژی Technology

3-5خدمات آینده Future  services

4-0خلاصه تجزیه وتحلیل شرکتmarket  Analysis summary

4-1بخش بندی بازار market segmentation

4-2استراتژی بخش بازار هدف Tavget murket segment strategy

4-2-1نیازهای بازار market needs

4-2-2 روند های بازار market trends

4-2-3 رشد بازار market Gronth

5-0 استراتژی مرحله عملیات اجرایی strategyanl

implemention summary

5-1 لبه رقابتی competive Edge

استراتژی بازاریابی marketing stra tegy

5-2-1تعیین جایگاه محصول در صنعت Positioning statement

5-2-2 استراتژی قیمت گذاری pricing strategy

5-2-3استراتژی فروش یا تبلیغات prometion strategy

5-2-4 استراتژی توزیع Distribution strategy

5-2-5برنامه های بازاریابی Marketing programs

5-3 پیش بینی فروش sates forecast

برنامه های عملیاتی فروش sates programs

5-4 ائتلاف های استراتژیک strategic Aliances

5-5 رویدادهای کلیدی milestones

6-0 خلاصه مدیریت طرح manangment sumary

6-1 ساختار سازمانی vganizational structure

6-2سیستم مدیریتی management team

6-3 کمبودهای سیستم مدیریتی management teumcaps

مشتریان 1-1coustoner

key to succesعوامل کلیدی موفقیت1-3

2-0 :خلاصه ای از شرکت:

2-1مالکیت شرکت:company owener ship

2-2 شروع فعالیت: start up summary

سرمایه ثابت:

2-3 جایگاه یا محل جغرافیایی شرکت وتسهیلات مربوط به شرکت company Leations and facilities

3-0 خدمات،چه محصولات و خدماتی ارائه می دهد services

3-1 مقایسه رقابتی competivtive comparison

3-2چگونگی انجام فروش sales Literature

3-3نحو –اجرا-انجام کار ful Filment

3-4 تکنولوژی Technology

3-5خدمات آینده Future  services

4-0خلاصه تجزیه وتحلیل شرکتmarket  Analysis summary

4-1بخش بندی بازار market segmentation

4-2استراتژی بخش بازار هدف Tavget murket segment strategy

4-2-1نیازهای بازار market needs

4-2-2 روند های بازار market trends

4-2-3 رشد بازار market Gronth

5-0 استراتژی مرحله عملیات اجرایی strategyanl

implemention summary

5-1 لبه رقابتی competive Edge

استراتژی بازاریابی marketing stra tegy

5-2-1تعیین جایگاه محصول در صنعت Positioning statement

5-2-2 استراتژی قیمت گذاری pricing strategy

5-2-3استراتژی فروش یا تبلیغات prometion strategy

5-2-4 استراتژی توزیع Distribution strategy

5-2-5برنامه های بازاریابی Marketing programs

5-3 پیش بینی فروش sates forecast

برنامه های عملیاتی فروش sates programs

5-4 ائتلاف های استراتژیک strategic Aliances

5-5 رویدادهای کلیدی milestones

6-0 خلاصه مدیریت طرح manangment sumary

6-1 ساختار سازمانی vganizational structure

6-2سیستم مدیریتی management team

6-3 کمبودهای سیستم مدیریتی management teumcaps

6-4 برنامه نیروی انسانی personnel plan

7-0 برنامه مالی(طرح مالی)

7-1 فرضیات کلیدی پروژه :

7-2 شاخص های مالی کلیدی پروژه :

نمودار پیش بینی فروش

طرحی که برای ارائه تهیه شده در رابطه با یک مغازه لوازم التحریر می‌باشد که مالکیت آن شخصی می‌باشد ودر متراژی حدود 38 متر دایر می‌باشد مکان این مغازه واقع در رجائی شهر کرج می باشدکه با توجه به بافت جمعیتی از روند رو به رشدی در رابطه با کسب درآمد برخوردار است

خدماتی که این مغازه ارائه می‌کند شامل فروش انواع لوازم التحریر اداری مهندسی، طراحی، گرافیک فانتزی فروش انواع کتاب ادبی،رمان، روان شناسی ،کمک درسی، کنکوری وهمچنین فروش انواع بازی فکری وسرگرمی ووسایل کمک آموزشی ساعات کاری این مغازه از ساعت 30/7 تا 30/13 و از 16 تا 22 می‌باشد.

مشتریان 1-1coustoner

مشتریان این مغازه از همه قشری هستند ولی بیشتر قشر دانشجو ومحصل می‌باشد ولی در کل کارپردازان شرکت ها بانک ها موسسات علاقمندان کتاب و همچنین کودکان ودر کل هر فردی روزی کاروش به این صنف واین شغل می خورد.

در ابتدای افتتاح این مغازه باتوجه به ناشناخته بودن وجود یک رقیب قدیمی در نزدیکی مغازه حرکت کند ونامطمئنی وجودداشت ولی در ادامه با تکمیل کردن اجناس مورد تقاضای مشتری وهمچنین رفتن رقیب از آن محل جا برای رشد بیشتر باز شد و مغازه رشد صعودی پیدا کرده ولی این هدف ما نبوده ونخواهد بود زیرا شعار ما این است که کار را به جایی برسانیم کد مشتری محل خرید خود را در جه اول مغازه ما بداند این امر سر نمی شود با تلاش وکوشش فراوان در تهیه وتکمیل اجناس، قیمت مناسب برخورد خوب وعوامل دیگر


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی

خرس

اختصاصی از اس فایل خرس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خرس


خرس

file : gpeg

 


دانلود با لینک مستقیم


خرس