اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه مالی شرکت اشی مشی

اختصاصی از اس فایل پروژه مالی شرکت اشی مشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه مالی شرکت اشی مشی


پروژه مالی شرکت اشی مشی

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 45 صفحه می باشد.

تاریخچه گروه شرکت های تولیدی اشی مشی

شرکت سهامی خاص گیلان سویا در سال 1371 تاسیس گردید. این شرکت با داشتن بیش از یک دهه فعالیت، یکی از مجهزترین واحدهای صنعتی تولید انواع ماکارونی، اسنک و نوشابه گازدار می باشد، در اواخر سال 1378 همزمان با راه اندازی خط تولید نوشابه گازدار در بطری یکبار مصرف(PET) و نیز راه اندازی دستگاه بطری ساز(PET) با هدف تولید و عرضه نوشابه با کیفیت رسماً فعالیت تولید انواع نوشابه گازدار را با نام تجاری اشی مشی در شرکت سیرنگ زیبا کنار آغاز نمود. روند توسعه و به روز نمودن ماشین آلات آن برابر با آخرین تکنولوژی روز جهان در کلیه بخشهای تولید محصولات متنوع شرکت همواره استمرار داشته است.

قابلیتهای تولیدی در گروه تولیدی اشی مشی

شرکت گیلان سویاـ تولید انواع اسنک ( غله حجیم شده)، اسنک خلالی، چیپس دریایی، چیپس زنگوله ای، اسنک فلفلی و مغز دار شکلاتی.

شرکت سیرنگ گیلان ـ تولید انواع ماکارونی فرمی و ساده.

شرکت هدیه شمال ـ تولید انواع ماکارونی فرمی و ساده.

شرکت سیرنگ پلاستیک ـ تولید انواع اندازه متنوع بطری PET ( مظروف نوشابه گازدار)، بخش نوشابه سازی نمونه ای از قابلیتهای تکنولوژی تولیدات این گروه صنعتی است که در زیر به قسمتی از فرآوری و ساخت آن اشاره می شود.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه مالی شرکت اشی مشی

تحقیق درباره موتور

اختصاصی از اس فایل تحقیق درباره موتور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره موتور


تحقیق درباره موتور

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:4

فهرست و توضیحات:

 ریشه لغوی

موتور

دید کلی

موتور یکی از ارکان اصلی خودرو می‌باشد، که وظیفه اصلی حرکت آن بوسیله موتور با انجام یک سری اعمال خاص امکان پذیر می‌شود. بر این اساس تلاشهای زیادی در زمینه طراحی و ساخت انواع موتور صورت گرفته است که در حال حاضر نیز بیشتر سرمایه گذاریهای کارخانه‌های خودرو سازی در این زمینه انجام می‌شود. تمام موتورهایی که در زندگی بشر مورد استفاده قرار می‌گیرند انرژی جنبشی را به شکل یک حرکت دورانی (چرخشی) در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند. موتورها این انرژی را از طریق تبدیل انرژی‌های پتانسیل و یا انرژیهای دیگر بوجود می‌آورند که می‌توان بر حسب منبع انرژی اولیه ، موتورها را تقسیم بندی کرد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

کدام یک موتور جهت تأمین انرژی جنبشی خود دارند.

تاریخچه سیر تحولی و رشد ساختمان موتور طرز کار موتور انواع موتور کاربردها نقش موتورها در زندگی روزمره


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره موتور

تحقیق درباره دانستنیها درباره سیستم تعلیق

اختصاصی از اس فایل تحقیق درباره دانستنیها درباره سیستم تعلیق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره دانستنیها درباره سیستم تعلیق


تحقیق درباره دانستنیها درباره سیستم تعلیق

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:13

فهرست و توضیحات:

دانستنیها درباره سیستم تعلیق

سیکل فشرده شدن ( Compression Cycle ) :


سیکل باز شدن ( Extension Cycle یا Rebound ) :


انواع کمک فنرها

دو تیوپه
تک تیوپه
با مخزن بیرونی

دو تیوپه :


دو تیوپه گازی :

دو تیوپه هیدرولیکی :


دو تیوپه Foam Cell :

تک تیوپه :


با مخزن بیرونی :

چند نکته:


زمان تعویض :


ماشینمکانیسماجزای ماشیندسته بندی اجزای ماشی

 

۱

اجزای عمومی

اجزای خصوصی

 دانستنیها درباره سیستم تعلیق(بخشمقدمه
فلسفه وجود سیستم تعلیق

روش قدیمی فشار بر روی گلگیر و توجه به نحوه رفتار کمک فنر هنوز یکی از بهترین روشها برای تشخیص خرابی کمک فنر است ( پس از چند تکان محکم ، دست خود را بر دارید اگر نوسان خودرو بیش از ۱ تا ۵/۱ بار ادامه یافت ، کمک فنر باید تعویض شود .
گسیختگی کاسه نمد باعث نشتی روغن از کمک فنر می شود ، هر گاه نشتی از کمک فنر دیده شد ، زمان تعویض آن است .
وجود مشکل در هندلینگ خودرو و انحراف در پیچها می تواند بر اثر خرابی کمک فنرها باشد .
یک کمک فنر خوب ، به نسبت خرابی جاده هایی که خودروی شما در آنها حرکت می کند ؛ باید بین ۱۳۰ تا ۱۶۰ هزار کیلومتر کار کند ، اما این را نیز بدانید که شرایط یک کمک فنر نو بسیار متفاوت با کمک فنری است که بطور مثال ۱۰۰ هزار کیلومتر کار کرد دارد .
همیشه کمک فنرها را به صورت جفت تعویض نموده و از تعویض تکی آنها خودداری نمایید .

نوشته شده توسط سید زین العابدین موسوی نژاد در یکشنبه ششم خرداد 1386 ساعت 11:38 قبل از ظهر | لینک ثابت | 2 نظر

 

 

 

نوشته شده توسط سید زین العابدین موسوی نژاد در یکشنبه یازدهم تیر 1385 ساعت 5:13 بعد از ظهر | لینک ثابت | 3 نظر

اجزای ماشین

سلام

به وبلاگ من خوش آمدید

 

ـــــــ مجموعه ای از قطعاتی که از ارتباط آنها با هم تبدیل یا تغییر انرژی یا حرکت خاصی بدست می آید.

ــــــ مکانیسمی که در آن تبدیل یا تغییر انرژی صورت می گیرد.

 

از به هم پیوستن تعدادی از اجزا که نحوه ارتباط آنها با هم هدف معینی را به وجود می آورد (مکانیسم) می گوییم.

 

به هر قطعه به کار رفته در ماشین که بر حسب وظیفه خود دارای شکل-جنس... خاصی می باشد.

ن

)اجزای عمومی:قطعاتی که دارای شکل خاص استاندارد شده می باشند که در ماشینهای مختلف می توان از آن استفاده کرد.

 ۲)اجزای خصوصی:قطعاتی که مختص به یک ماشین بوده و قابل استفاده در ماشین دیگر نمی باشد.

 

۱) اجزای اتصال دهنده مانند:پیچها-مهره ها-گوه ها-خارها و میخ پرچها.

۲)اجزای انتقال دهنده حرکت و نیرو مانند: چرخ دنده ها-چرخ تسمه ها-چرخ زنجیرها و محورها.

 

پیستون ها-سوپاپها-محورهای خاص-میل لنگها که هر کارخانه با روش خاص خود قطعات مورد کاربرد را در اندازه های دلخواه تهیه و مصرف می کند.

نوشته شده توسط سید زین العابدین موسوی نژاد در شنبه سی ام اردیبهشت 1385 ساعت 11:47 قبل از ظهر | لینک ثابت | نظر بدهید

دانستنیها درباره سیستم تعلیق(بخش اول)

اول)



در کاتالوگها یا دفترچه راهنمای خودروها ، در قسمت نوع سیستم تعلیق با نامهایی چون ؛ سیستم تعلیق مستقل ، مک فرسون ، پیچشی ، Multilink و ... مواجه می شویم ، اما متاسفانه اطلاعات عامه مردم ، درباره سیستم تعلیق و انواع و اجزای آن در حد بسیار اندکی می باشد ؛ در حدی که حتی برخی افراد نمی دانند سیستم تعلیق یا Suspension به کدام قسمت یا قسمتهایی از خودرو اطلاق می شود ، بنابراین در این مطلب سعی خواهد شد فلسفه وجود این سیستم ، اجزا تشکیل دهنده و انواع مختلف آن همراه با مزایا و معایب هر کدام مورد بررسی قرار گیرد .



یک جاده هر چقدر هم صاف و مسطح باشد ، محل مناسبی برای به حرکت در آوردن ۱ یا چند تن فلز با سرعت بالا ،‌ نیست . پس به سیستمی نیاز است که توانایی کاهش ضربات ، تکانها و لرزشهای ناشی از شرایط جاده را داشته باشد . علاوه بر این ، یک خودرو باید در مقابل تغییر مقدار بار وارده و تغییر نقطه ثقل ، انعطاف پذیر بوده و توانایی مواجه با آنها را داشته باشد ، بطور مثال در شکل زیر تغییر نقطه ثقل یک خودرو را در در نقاط مختلف یک پیچ ملاحظه می کنید ، که در صورت نبود سیستمی برای تغییر وضعیت تعادل ، خودرو در ابتدای پیچ از مسیر منحرف شده و یا واژگون می گردد .
موارد بالا را می توان فلسفه اصلی وجود سیستم تعلیق دانست ، اما سیستم تعلیق علاوه بر دفع ضربات و جلوگیری از انحراف و چپ شدن خودرو تواناییهای دیگری نظیر ؛ نگهداری میزان تنظیم چرخها در حالت صحیح ، نگهداشتن ارتفاع خودرو در میزان ثابت ، پشتیبانی از وزن خودرو و تنظیم نحوه پخش آن ، نگهداشتن تایرها در تماس با جاده و
... را نیز دارا است .

یک سیستم تعلیق دارای اجزاء بسیاری می باشد ، اما اصلی ترین اجزای آن فنر و کمک فنر می باشند ؛ به همین خاطر ابتدا به بررسی کارکرد این دو در سیستم پرداخته و سپس بطور مفصل انواع هر کدام را بررسی خواهیم کرد
.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره دانستنیها درباره سیستم تعلیق

نمونه سوال امتحان عربی

اختصاصی از اس فایل نمونه سوال امتحان عربی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نمونه سوال امتحان عربی


نمونه سوال امتحان عربی

نمونه سوال امتحان عربی نوبت دوم پایه هشتم (دوره متوسطه اول)

به همراه پاسخنامه


دانلود با لینک مستقیم


نمونه سوال امتحان عربی