اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله میزان مصرف انرژی ورزشکاران

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله میزان مصرف انرژی ورزشکاران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله میزان مصرف انرژی ورزشکاران


دانلود مقاله میزان مصرف انرژی ورزشکاران

فلوم شنا از اوایل دهۀ 70 در دسترس همگان بود. فلوم جریانی از آب را که از شناگر می گذرد را با سرعتی ثابت به چرخش در می آورد و شناگر سعی می کند موقعیت ایستگاهی خود را در استخر کوچک حفظ کند. از آنجایی که شناگر تقریباً حالتی ساکن داراست ، اندازه های متابولیک به طوری مشابه با ارگومتر ( کارسنج ) به دست می آیند.

فلوم شنا شناگران را قادر می سازد تا حرکت های شنای طبیعی خود را در وضعیتی طبیعی تر از ارگومتر انجام دهند. در هر حال ، فلوم های شنا خیلی گران هستند که مافوق بودجه های ممکن برای خیلی از موسسات ورزشی است . استخرهای مدوری مورد استفاده قرار گرفته اند که در آنها شناگر به سادگی به دور استخر شنا می کند.

سیستم متابولیک بر روی سکوی مرکزی قرار دارد. بازویی به همراه لولۀ تنفسی به سمت ورزش کار امتداد میابد که چیزی شبیه به ارگومتر است . سرعت حرکت را می توان توسط سیگنالی شنیداری و یا توسط چراغهایی که در کف اتخر تعبیه شده اند بدست آورد. همانند ارگومتر ، اتصال لولۀ تنفسی به دهان وضیعت بدنی شناگر را جزء د رحالت شنای پروانه تغییر می دهد.

همچنین از آنجاییکه شناگر همواره در چرخش است از یک طرف بدن استفادۀ بیشتری می شود و در نتیجه حرکت شنا طبیعی نیست. این استخرهای مدور خیلی گران هستند ، ولی به گونه ای موفق کاربرد خود را در بدست آوردن داده های متابولیک نشان داده اند. شنا کردن معمولاً نیازمند این است شرکت کننده طول استخری را پیموده و با استفاده از چرخش های زیر آبی یا سریع در هر انتها تغییر جهت داده و حرکت خود را از سر گیرد. در حال حاضر سیستم های متابولیکی برای اندازه گیری این اعمال وجود ندارد.

شامل 11 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله میزان مصرف انرژی ورزشکاران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.