اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله طرح مبدل حرارتی

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله طرح مبدل حرارتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله طرح مبدل حرارتی


دانلود مقاله طرح  مبدل حرارتی

مبدل حرارتی یک طرفه در مراحل طرح فرایند گرمازا و مایعات سرما زا و بخار ،  تبخیر کامل و نا تمام مایعات ، میعان کامل بخار و تغییرات حساس و نهانی برای جریانات شامل جامدات می شود که رفتار می کنند بدون وابستگی به (1) منبع یا سینک انرژی حرارتی (گرمایی ) که منتقل می شود یا از جریان تولید می شود (2)درجه ای که انرژی انتقال داده میشود یا (3) نوع واندازه مبدل حرارتی گرمایی که مورد نیاز است و فقط تغییر انتالپی شفاهی(وظیفه گرما ) جریان برای مبدل حرارتی  مدخل و خروجی که شرایط خصوصی سازی شده است ،  و تفاوت ( متغییر های ) آنتالپی توسط شرایط متوسط در مبدل حرارتی مورد توجه هستند متغیر توسط منحنی های سرمازا و گرمازا مناسب تر ظهور می یابد .وظیفه گرما و این منحنی هابه آسانی بدست می آید ، به خصوص برای جریانی که چند ترکیب تحت تغییرات فاز با یکدیگر میکس می شوندتوسط یک فرایندحالت ثابت شبیه سازی شده ایجاد میشود . محاسبات ساده نیستند بخاطر اینکه تاثیرات درجه حرارت ، فشار و ترکیبات آنتالپی محاسبه میشوند  و تغییرات فاز توسط محاسبات موازنه فاز بدست می آیند . فرض کنید مبدل حرارتی گرمایی را در تصویر 13.1 وظیفه گرمایی حالت ، ثابت ارائه شده سات   جایکه Q  وظیفه گرمایی است ( نسبت  انتقال گرما) M نسبت جریان است  ( جرم یا هولار) آنتالپی جریان ورودی است ( هر واحد جرم  و یا مدل ) و Hout آنتالپی جریان خروجی است ( هر واحد جرم یا مدل ) برنامه های شبیه سازی شده و این نوع مدل تحت عنوان مبدل حرارتی یک طرفه اشاره می کند که فقط یکی  از دو جریان مبدل حرارتی فرض شده است . محاسبات در مثالهای دنبال شده توضیح داده  شده اند .

مثال 1-13

 درتصویر 3.7 خروجی راکتور از راکتور رولیز (گرما کانت ) شامل کارید ونیل دی کلرو فتانات  در دمای و فشار 26 atm  قبل از ورود به مرحله تقطیر ، این جریان خنک می شود و در در 12 atm میعان صورت می گیرد . فرض کنید  که این در سه مرحله انجام می پذیرد(1) خنک (سرمازایی) در مبدل حرارتی گرمایی در 26 atm به درجه حرارت نقطه میعان (2) فرایند ادیاباتیک در طول یک سوپاپ به فشار atm 12 (3) سرمازایی و میعان در مبدل حرارتی در 12 atm به  وظایف گرمایی و منحنی های سرمازایی برای هر مبدل گرمایی تعیین می کنند و توجه داشته باشید که نقطه فشار در هر دو مبدل حرارتی در نظر گرفته شده است .

 جواب( معادله )

این مثال ASPEN PLUS حل شده  فلدشیت در تصویر 13.2 نشان داده شده است . جائیکه در نتیجه راه گرمای(بلوک ) برای مدل مبدل حرارتی  به کار می رود  1(E-1) و مبدل حرارتی 2 (E-2) و فشار drop ped using  در بکار بردن بلوک سوپاپ برای مدل سوپاپ (6-7) حالت (SRK) Save Redlich – know برای خواص تر مودینامیک کامل به کار برده می شود نتایج شبیه سازی در تصویر 2-13 نشان داده شده اند جائیکه وظایف گرمایی ، از معادله (1-13) 46.780.000 برای E-1 و      53.000.000 برای E-2 نشان داده شده اند . شرایط جریان خروجی E-1 در درجه حرارت نقطه میعان 6/157  و درatm 26 هستند  جریان خروجی سوپاپ 1-7 تحت بخار در atm12 در2/140 هستند.

شامل 51 صفحه فایل WORD قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله طرح مبدل حرارتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.