اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق تقویت UML برای طرح رابط یا میانجی کاربر : یک ارزیابی متریک UMLI

اختصاصی از اس فایل دانلود تحقیق تقویت UML برای طرح رابط یا میانجی کاربر : یک ارزیابی متریک UMLI دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق تقویت UML برای طرح رابط یا میانجی کاربر : یک ارزیابی متریک UMLI


دانلود تحقیق تقویت UML برای طرح رابط یا میانجی کاربر : یک ارزیابی متریک UMLI

زبان مدل دهی شده متحد یا یکنواخت (UML) بطور گسترده توسط توسعه دهندگان کاربرد پذیرفته شده است ، اما توسط طراحان رابط استفاده کننده چندان پذیرفته نشده است (UI) به این دلیل ، زبان ساخته شده ترکیبی (متمایز) برای سیستم های محاوره ای (فعل و انفعالی) (UMLI) برای تقویت پایه UML در طرح UI پیشنهاد شده است . UMLI یک نمودار دستگاه علائم را برای مدل دهی نمایش UI معرفی کرده و فعالیت نمودار یا دستگاه علائم را برای همکاری بین اهداف یا موضوعات متقابل و اهداف محدود گسترش می دهد .

این مقاله تحقیقاتی با استفاده از طرح متریک یا متریکهای طرح به روشی کمی (کمیتی) نمایش داده می شود که مدلهای UMLI به طور عمده از لحاظ ساختاری ، عملکردی و عینی به نسبت مدلهای UML در موقع تعریف همان مجموعه از خواص یک سیستم محاوره ای یا فعل و انفعالی ، پیچیدگی کمتری دارند .

  1. مقدمه : توسعه تکنیکهایی برای ساخت و راه اندازی مدلهای UI و هدایت و ایجاد UIS از این مدلها بررسی شده است از این رو سیستم های کاربر رابط (میانجی) در طول دهه هشتاد پیشنهاد شده بودند (UIMSs) . اخیراً محیطهای توسعه رابط کاربر مبتنی بر مدل (MB-VIDES) تجربه یا آزمایش اضافی را در مورد ساخت مدلهای رابط کاربر فراهم ساخته اند . استفاده از علائم خواص رابط یا میانجی کاربر ، گاهی اوقات و در بسیاری موارد مختلف یکی از کمبودها یا نقطه ضعف های شناخته شده MB-VIDES است . در واقع متداول ترین انتخاب MB-VIDES به عنوان بخشی از عملیات توسعه نرم افزار می تواند حداقل به طور جزئی به مشکلات همراه با ترکیب یا اتحاد MB-VIDES با تکنیک های توسعه کاربرد کل روند ، استناد شود. بنابراین ، ایده یا مورد مدل دهی UIS با استفاده از UML یک دستگاه علائم مدل دهی استاندارد ، در کاربرد گسترده برای مدل دهی روند کلی سیستم ها است که توجه جوامع طراحی نرم افزار و HCI  را به خود جلب کرده است .

UMI ، با این وجود ، از کمبود حمایت در مدل دهی UIS رنج می برد . برای مثال ، طبقه یا طبقه بندی نمودارها به طور کلی برای مدل دهی نمایش UI مناسب نیستند . در نتیجه این مشکلات تحقیق مربوط با یک بررسی در مورد تقویت اثر گذاری UML برای UIS هدایت و راه اندازی می شود .

برای مثال ، رویکرد مارکوپولوس ، دانش و و UMLI ضمینه ها یا گسترده های قدیمی UML هستند ، در حالیکه نمودار درختی CONCURTASK معرفی یک دستگاه علائم جدید را برای وظیفه مدل دهی ساختارها به صورت استاندارد UML پیشنهاد می کند . با مقایسه ، تصور وظیفه یا کار مربوطه با طبقاتی در بخش دانش ( Wisdom ) و با فعالیت هایی در روکرد UMLI و مارکوپلو نشان داده می شود . وجود بیش از یک روش برای تقویت پایه UI در UMI ضرورت ارزیابی امتیازات چنین رویکردهایی را در مقایسه با استاندارد UML نشان می دهد . در واقع هنوز نامعلوم است که چگونه بهترین مورد برای تقویت پایه UI در بافت یا ساختار UML طراحی شده است .

بررسی های کیفی مبتنی بر تایید مطابقت سازگاری اصلاحات پیشنهاد شده با عملیات و دستورالعمل های طرح بوسیله اکثر این روش ها حمایت می شود . برای مثال ، 9 ، 14 ، 16 روش هایی هستند که از MB – VIDES به دست آمده اند . با این وجود ، چنین ارزیابی های کیفی یا کیفیتی گستره ( دامنه ) مزایای بدست آمده را مشخص نمی کند . بنابراین ، مقاله مربوطه برای اولین بار یک سنجش کمی از امتیازات یا فوائد پیشرفت های UML برای مدل دهی سیستم های محاوره ای ، ارائه می دهد . این ارزیابی در عبارات پیچیده ساختاری و عملی مدل های UMLI و UML برای سیستم های فعل و انفعالی یا محاوره ای تعریف می شود .

2- کار مربوطه (نسبی) :

چندین استراتژی سنجش برای طرحهای UI به بررسی کیفیت مدلهای ادراکی UI می پردازند . بررسی و تصور افراز و لوازم و سازندگان UI هیچ مشخصه ادراکی یا تصویری UIS را معمولاً اصلاً ایجاد نمی کند . در واقع ، کدهای ایجاد شده UI در حال حاضر نمایشات عینی (غیر خیالی) Ui هستند ، که عموماً مقید به طرح ریزی مرتب و خاص و مجموعه ای انتخاب شده از ویژگی ها هستند . تصور و بررسی UIMSs و MB – VIDES واکنشی متقابل با پیش نمونه های ایجاد شده UI و کدهای UI را نشان می دهد که به طراحان و کاربران اجازه بررسی کیفیت ترکیبی مدل های UI تکنیک هایی که برای ایجاد راه اندازی USI به کار رفته اند و ابزار آلاتی که ممکن است برای تکمیل هدایت USI به کار برده شوند را می دهد به نسبت کیفیت مدل های UI در جداسازی . مقداری از سنجش یا ارزیابی کیفیتی می تواند با شبیه سازی این مدل های تصویری و ادراکی به دست آید مثل نمودار درختی وظیفه یا کار ساختار ( 3 ) . شبیه سازی ها با این وجود ، بررسی بخش عملی ( رفتاری ) مدل ها را محدود می کنند .

شامل 23 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق تقویت UML برای طرح رابط یا میانجی کاربر : یک ارزیابی متریک UMLI
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.