اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود آهنگ بدون کلام معین با نام به تو مدیونم با کیفیت عالی

اختصاصی از اس فایل دانلود آهنگ بدون کلام معین با نام به تو مدیونم با کیفیت عالی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود آهنگ بدون کلام معین با نام به تو مدیونم با کیفیت عالی


دانلود آهنگ بدون کلام معین با نام به تو مدیونم با کیفیت عالی

با سلام. امروز یک پلی بک بسیار زیبا و شاد و شش و هشت از استاد معین براتون آماده کردم. این موزیک بیکلام زیبا در گام اصلی خواد استاد معین آماده شده و کیفیت بالایی داره. امیدوارم که رضایت داشته باشید.

نام آهنگ: به تو مدیونم

از آلبوم تک آهنگهای استاد معین مربوط به سال 1393

کیفیت: 320 کیلو بایت بر ثانیه

زمان آهنگ:3 دقیقه و 9 ثانیه

متن آهنگ:

هرچی تو زندگی دارمو ندارم

هرچقدر دلخوشی هست تو روزگارم

این همه احساس خوب که رو به رومه

به خدا به خدا من از تو دارم

به تو مدیونم و میدونم

بسته است به نگات جونم

عاشق تو میمونم

به تو مدیونم و وابسته ام

از دوری تو خسته ام

اخه چیکار کنم که عاشقت هستم

با تو زندگی رو ساختن آرزومه

عشق تو نفس نفس توی گلومه

چه کنم فاصله بینمون اگه هست

کار این زمونه نامهربونه

به تو مدیونم و میدونم

بسته است به نگات جونم

برای دانلود دموی این آهنگ و آشنایی با کیفیت اون از طریق لینک زیر این دمو رو دانلود کنید.

دانلود دموی پلی بک به تو مدیونم معین با کیفیت پایین و به صورت ناقص


دانلود با لینک مستقیم


دانلود آهنگ بدون کلام معین با نام به تو مدیونم با کیفیت عالی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.