اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله درمان افسردگی

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله درمان افسردگی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله درمان افسردگی


دانلود مقاله درمان افسردگی

 

مشخصات این فایل
عنوان: درمان افسردگی
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 21

این مقاله در مورد درمان افسردگی می باشد.

 

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقالهدرمان افسردگی

اثرات جانبی ضد افسردگی سه حلقه ای
مصرف داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای اعتیاد اور نیست. از این رو برای افراد افسرده جای نگرانی وجود ندارد که تصور کنند قطع دارو برایشان مشکل ساز خواهد بود حتی اگر آنها را برای مدتی طولانی مصرف کرده باشند. این داروها اثرات جانبی نامطلوب اما خفیفی نیز دارند: حالت رخوت یا خواب آلودگی و خشکی....(ادامه دارد)

آیا MAOIs موثرند؟
انواع خاصی از افسردگی تشخیص داده شده اند که به MAOIs پاسخ بهتری می دهند بخصوص زمانی که اضطراب و تنش به میزان زیادی موجود باشد . گاهی اوقات ، افرادی که درمان توسط داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای برای آنان مفید واقع نشده، با تجویز MAOIsبهبود می یابند. MAOIs نیز مانند داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای باید پیش از چندین هفته متوالی به....(ادامه دارد)

درمان بوسیله شک الکتریکی (ect)
شک درمانی ect اولین بار در دهه 1930 به عغنوان روش درمانی برای بیماریهای روانی مطرح شد اگر چه طی 10الی 15 سال گذشته مورد تائید کمتری بوده است ولی اثر بخشی آن در مورد انواع خاصی از افسردگی های بسیار شدید تجویز میشود مانند مواردی که فرد مبتلا دارای هذیان باشد و یا حرکاتش کند شده و بی تابی شدیدی داشته باشد وزنش به شدت کاهش یافته و بیخوابی شدید بخصوص سحر خیزی غیر عادی داشته باشد و همچنین خلق ناشاد یکنواختی پیدا کرده و به موقعیتهای شاد واکنش ....(ادامه دارد)

چگونه افسردگی را بشناسیم
معیار سنجش مثلا 0 تا 100 که صفر را برای عدم افسردگی و 100 را برای دوران زندگی خاصی که برای شما ناخوشایند ترین خلق را داشته اید. حال دارای یک مقیاس سنجش مختص که میتوتنید بر اساس کیفیت و چگونگی احساستان خلق خود را در این لحه معین بر آن مشخص کنید و یا به طور اجمال میانگین وضعیت خود را در طول روز بر روی آن معین سازید. و روش دیگری برای درجه بندی میزان افسردگی به طور کلی به کار میرود استفاده از مقیاس خود سنجی است که محققان ان را در کنار ارزیابی های که خود شخصا انجام میدهند به....(ادامه دارد)

شناخت درمان
در دهه 1980 از پزشکان به منظور شناخت و درک بهتر افسردگی رویکرد جدیدی ابداع کردند و به بوته ازمایش گذاشتند که به ارائه شیوه درمانی جدیدی منجر میشود کار اساسی توسط پروفسود ا.تی.بک و همکارانش در دانشکده پزشکی پنسیلواینا انجام گرفته است .شناخت درمانی چیست؟ اساس بنیادین این نظریه خلق شما انعکاسی از شیوه تفگر شماست.موضوع ارتباط بین افکار و احساسات از مدت های مدید مطرح بوده است اگر تصور کنیدکه انها اصلا به من اهمیتی ....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب درمان افسردگی در پایین آمده است.

داروهای ضد افسردگی
ضد افسردگی سه حلقه ای
ایا داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای
موثرند؟
اثرات جانبی ضد افسردگی سه حلقه ای
مهار کننده های مونوامین اکسید از
MAOIs))
آیا MAOIs موثرند؟
اثرات جانبی MAOIs
داروهای ضد افسردگی جدیدتر
لیتوم
آیا لیتیوم موثراست؟
اثرات جانبی لیتیوم
درمان بوسیله شک الکتریکی (ect)
Ect چگونه عمل میکند و اثرات جانبی ان
کدامند؟
روان درمانی روان پویشی
....(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله درمان افسردگی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.