اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله امور مالیاتی

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله امور مالیاتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله امور مالیاتی


دانلود مقاله امور مالیاتی

 

مشخصات این فایل
عنوان:  امور مالیاتی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 29

این مقاله در مورد  امور مالیاتی می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله  امور مالیاتی

تصویر ریپلی:
ارائه به سهامداران و دیگر سرمایه گذاران در دوره های زمانی منظم خلاصه ای از منابع و تعهدات شرکت در یک مشکل تحت نام صورت وضعیت مالی یکی از اهداف اصلی حسابداری می باشد. گرچه لازم به توضیح است که پروفسور ویلیام (در فصل 4) گفت که فقط بدان دلیل دارایی ها با حقوق صاحبان سهام و بستانکاران برابرند که حسابداران آنها را چنین بدست می آورند. همچنین .....(ادامه دارد)

کنترل:
حقوق باید توسط یک فرد خاص یک شرکت مربوط باشد. حق باید دیگران را مستثنی نماید. گرچه گاهی اوقات می توان با سایر افراد یا شرکتها شریک بود. یوجی ایجیری استاد دانشگاه کارنیگی در تعریفش از دارایی بر معیار کنترل اتکاء کرد. از دیدگاه او دارایی تحت کنترل شرکت است و این کنترل در سطح گسترده نیز بیان می شود. شامل توانایی شرکت در اعمال حقوق می شود.یوجی، ایجیری استاد دانشگاه کارنیگی در تعریفی که از دارایی  .....(ادامه دارد)

تعهدات قانونی، منصفانه و تعبیری:
دومین ویژگی یک بدهی این است که متعهد را محبور به تسویه می نماید یا آزادی عمل ندارد. اگر چه این بیانیه ملزم نمی کند یک شرکت را که به طور قانونی متعهد شود. در حقیقت FASB تعهدات قانونی، منصفانه و تعبیری را به عنوان بدهی های بالقوه تعریف می کند. گاهی بدهی های اخلاقی را بدهی منصفانه تعریف می نماید آنها ناشی از اختلاقیات و انصاف هستند و یک تعهد قانونی نیستند. به عنوان مثال یک واحد تجاری از نظر اخلاقی تعهد دارد .....(ادامه دارد)

طبقه بندی:
طبقه بندی مطالعه و ارائة اطلاعات مربوط در تمام علوم طبیعی و اجتماعی ضروری است. حسابداری نیز استثناء نیست. طبقه بندی دارایی ها و تعهدات یک شرکت در گروههای مناسب برای ارائه خلاصه ای از اطلاعات حسابداری قابل تفسیر لازم است که سرمایه گذاران و تا سایر استفاده کنندگان از صورتهای مالی در فرآیند تصمیم گیری آنها را داشته باشند.اگر اطلاعات طبقه بندی شده برای علاقمندان در شرکت ارائه شود .....(ادامه دارد)

نتیجه گیری
این فصل تعریفی از داراییها و بدهیها را ارائه می کند و همچنین بحث می کند در مورد ویژگیهای اصلی هر یک از آنها در این فصل در مورد شرایط شناسایی و موارد طبقه بندی صورت وضعیت مالی بحث و گفتگو می کند.همچنین در این فصل گفته شد که عقاید در مورد ترازنامه تغییر کرده است و در زمانهای اخبر به صروت مانده روی آورده اند و آن .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله امور مالیاتی

نظر ریپلی
دسته بندی
تصویر ریپلی
دارایی ها و بدهی ها
بیانهایی از کنینگ
ویژگی اصلی دارایی ها
وقایع مالی و سایر رویدادها
رویدادهای مالی و سایر وقایع
بدهی های محتمل:
توضیحی در مورد فرآیند حسابداری
روشن سازی روشهای ارزشیابی
توضیحی در مورد اندیشة مدیریت
پیش بینی جریانات آتی
سرمایه در گردش ایستا است

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله امور مالیاتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.