اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله پردازنده دیجیتالی سیگنال

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله پردازنده دیجیتالی سیگنال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله پردازنده دیجیتالی سیگنال


دانلود مقاله پردازنده دیجیتالی سیگنال

 

مشخصات این فایل
عنوان: پردازنده دیجیتالی سیگنال
فرمت فایل:word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:28

این مقاله در مورد پردازنده دیجیتالی سیگنال می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات مقاله پردازنده دیجیتالی سیگنال

چه تعداد دستور العمل در هر دوره زمانی وجود دارد؟
تفاوت اساسی در میان معماریهای پردازنده این است که چه تعداد دستورالعمل در هر دورة زمانی اجرا می شود. تعداد دستورالعملهائی که در همانند سازی ایجاد می شود، مقدار کار انجام شده توسط هر کدام، اثر مستقیمی بر سطح همانند سازی پردازنده دارد، که به نوبت نیز بر سرعت پردازنده هم اثر دارد. پردازنده های DSP تنها یک دستورالعمل را در هر دورة زمانی انجام میدهد و بوسیله دسته بندی چند عملیات در هر ساختار، همانندی بدست می آید. یک دستورالعمل ممکن است یک عملیات جمع آوری چند گاه را انجام دهد که منجر به تبدیل در دستور اجرائی به دستور ثبت شده ...(ادامه دارد)

پیش بینی زمان اجرا
اشکال مهم روش سوپر اسکالر در کاربردهای DSP این است که برنامه نویس ممکن است دقیقاً نداند که چه دستورالعملهائی برای اجرای همانند سازی دسته بندی شده اند و بنابراین ممکن است نتواند پیش بینی کند که دقیقاً در چند دورة زمانی انجام پذیر است. پردازنده ممکن است مجموعه مشابهی از دستورالعملها بطور متفاوتی در زمانهای مختلف در اجرای برنامه ها دسته بندی شوند. برای مثال، ممکن است برای رفعة اول دستورالعملها به یک روش دسته بندی شوند و برنامه کامل شود و سپس به روش دیگری برای تکرار بعدی دسته بندی شوند. اگر برنامه زمان واقعی را بداند کمبود زمان ...(ادامه دارد)

روش دیگر برای همانند سازی
انجام دستورالعملهای چند گانه در هر دوره زمانی، روش برای افزایش یک برابری در پردازنده است. برابری، نیز بوسیله استفاده از دستورهای ساده، طراحی چند داده ای (SIMD) افزایش می یابد. SIMD به پردازنده اجازه می دهد عملیات مشابه را با استفاده از دستورالعمل ساده بر روی مجموعه های مستقل از دستور اجرائی را اجرا کنند. به طور نمونه، یک پردازنده با حمایت SIMD در محل حافظه بزرگ ( مثل 64 بیت حافظه) بعنوان ...(ادامه دارد)

انتقال فایل کردن به DSP
بانکهای کوچکی از جایگذاری نزدیک به هسته پردازنده که با دستورالعملها یا داده ها باز می شوند. مزیت اصلی آنها این است که سرعت مورد نیاز و هزینه بعد از آن در حافظه که بوسیله پردازنده استفاده می شود.، کاهش می یابد. سرعت پردازنده به بانکهای حافظه پر سرعت نیاز دارند، اگر این وسیله به سرعت بالا انجام شود. استفاده از مخزن باعث اجرای پردازنده در سرعت ساعت بالا می شود بدون اینکه به بانکهای بزرگتری...(ادامه دارد)

خط پایانی: اجرا
از نقطه نظر کاربر، معماری مهم نیست، اثر معماری بر اجری پردازنده مهم است،‌بر حسب سرعت، برق مصرفی، کاربرد حافظه، سرعت پردازنده سریعاً کاهش می یابد، بهرحال، زمانیکه تراشه از روشهای مختلف ارزیابی سرعت DSP استفاده می کند. BOTL یک تحلیل مستقل از DSP و توسعه نرم افزار در کلی و کیفیت، مجموعه الگوریتم محک DSP را تعریف می کند که شامل الگوریتم های معمولی بعنوان فیلتر و مدل پر سرعت (FFTs) می شود. اجرای BOTL،...(ادامه دارد)

پردازنده های همه کاره
هنگامیکه پردازنده های همه کاره DSP گسترش یافت، یک چیز تعجب آور است که آیا DSP رقابت های جدید را از بین خواهد برد. اگر چه پردازنده های DSP، یک مزیت مربوط به پردازنده در زمینه هزینه و مصرف برق دارد، این تفاوت برای فروشنده های دیگر قابل قبول است. بعلاوه پردازندة DSP در میان رقیبان در دیگر حوزه 1 که به اجرا مربوط نمی شود. دارای تأخیر زمانی است. پردازنده های همه کارة معروف نسبت به...(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله پردازنده دیجیتالی سیگنال

اجرا از طریق برابر شدن
چه تعداد دستور العمل در هر دوره زمانی وجود دارد؟
یک ساختار چند وسعتی دارد؟
پیش بینی زمان اجرا
اگر چه معماری VL IW
روش دیگر برای همانند سازی
انتقال فایل کردن به DSP
...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله پردازنده دیجیتالی سیگنال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.