اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تاثیر بهره گیری مدیران دولتی از اطلاعات همزمان حسابداری در کاهش هزینه و تحقیق زمان اجراء پروژه های عمرانی

اختصاصی از اس فایل تاثیر بهره گیری مدیران دولتی از اطلاعات همزمان حسابداری در کاهش هزینه و تحقیق زمان اجراء پروژه های عمرانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تاثیر بهره گیری مدیران دولتی از اطلاعات همزمان حسابداری در کاهش هزینه و تحقیق زمان اجراء پروژه های عمرانی


تاثیر بهره گیری مدیران دولتی از اطلاعات همزمان حسابداری در کاهش هزینه و تحقیق زمان اجراء پروژه های عمرانی

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 61 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست

 

مقدمه ...................................................................3

فصل اول ...............................................................4

فصل دوم .............................................................12

فصل سوم .............................................................22

فصل چهارم ..........................................................24

فصل پنجم ............................................................40

ضمائم و پیوستها ...................................................43

فهرست منابع و ماخذ ..............................................44

 

 

مقدمه :

بدون تردید اطلاعات حسابداری به صورت گسترده و توسعه یافته امروزی نکته اصلی اتکاء مدیران و مسئولین شرکتها و سازمانها و تمامی بنگاههای اقتصادی وغیر انتفاعی می باشد . کیفیت و نحوه ارائه این اطلاعات همواره بیش از این موضوع اصل تصمیم گیریهای مورد چالش بوده است . واحد های بزرگ و صنعتی و تجاری از شاخص های مالی و حسابداری به عنوان علائم نشان دهنده صحت و سلامت سازمانهای مربوطه بهره می گیرند در این تحقیق سعی شده است تا نقش ارائه اطلاعات حسابداری دولتی و تحلیلهای مالی موثر و واقعی در عملکرد مدیریت پروژهای عمرانی دستگاهای دولتی مورد بررسی و آزمون قرار می گیرد و سوالاتی که محقق در انجام این تحقیق به دنبال پاسخگویی با آنها می باشد پس از بررسی اطلاعات مربوطه و انجام پیشینه تحقیق به صورت فرضیه تهیه و تدوین گردد .                                                                                                                     

 

مقدمه و بیان مسئله

موضوع تحقیق :

 

امروز بنگا ههای بزرگ صنعتی , خدماتی و تجاری که در سطح جهانی فعالیت می کنند با یک دید ذاتی به شاخص های مالی و حسابداری می نگرند و اطلاعات مناسب مالی همواره به منزله چشم بینای مدیران مجموعه ها  بوده  و  تمامی مدیران موفق و توانا به اهمیت بلا منازع این اطاعات واقف اند . امکان ارائه لحظه به لحظه گزارشات مالی توان تصمیم گیری سریع و اخذ تصمیمات حیاتی را برای مدیران ارشد بنگا هها فراهم کرده است و بنگاههای بخش خصوصی با تکیه بر گزارش های مالی و درپیش گرفتن راهکارهای موثر همواره در میدان رقابت جهانی به سوی تعالی گام بر می دارد در این میان علی رغم تفاوت اهداف بنگا ههای خصوصی  و دولتی ، بخشهای دولتی نیز به همان اندازه بلکه بیش از آن نیازمند توجه به اطلاعات و گزارشات مالی می باشند . متاسفانه در کشور ما به دلیل عدم توانایی اکثر مدیران دولتی در تجزیه و تحلیل و بهره برداری از گزارشات مالی این موضوع مغفول واقع شده و موجب کاهش بهروری و افزایش هزینه به ویژه در طرحهای عمرانی و اجتماعی می گردد . سیستم حسابداری دولتی ایران در حال حاضر بیشتر به عنوان سیستم محاسبه درآمد ، هزینه  یا برآورد میزان اعتبار و هزینه طرحها عمل می کند و به دلیل نگرش غیر علمی مــوضوع بهره گیری مدیریتی از اطـلاعات حسابداری صرفا در تئوری ها و کنفرانس ها مطرح می شود که این موضوع با مرور زمان باعث گردیده که سیستم های حسابداری دولتی نیز صرفا به اندازه گیری و گزارش دهی اتفاقات گذشته حسابداری و ارائه پیش بینی های کلی بسنده کرده و از چهارچوبهای ثابت و تاریخی خود خارج نشوند ، خدمات بسیاری که حسابداری در تمامی حوزه مالی می تواند رائه دهد. برای مدیران ناشناخته مانده و تفکیک حوزه حسابداری نیز در دستگاهها مد نظر قرار نمی گیرد .

 

 

 

اهمیت تحقیق :

                                                          

نگاهی اجمالی به حجم سنگین بودجـه های دولـتی در کشـور های مختلف نشان می دهـد که حـوزه حسابداری دولـتی از اهمیت بسیار والایی بـرخـوردار بـوده و مـوضوعات حیات اقتـصادی و سیـاسی کشـور ها را پوشـش می دهد . اکنون حسابداری دولتی از حالت تصدی امور دخـل و خـرج بسیار فـراتر رفته و یـکی از منـابع مـهم اطلاعات مدیریت برای انجام وظایف مدیریت محسوب می شد نگاهی گذرا به وضعیت اعتبارات عمرانی منظور شده در قوانین بودجه سالانه و برنامه های عمرانی کشور ها ، نشان دهنده سرمایه گذاریهای عظیمی است که منابع مالی مورد نیاز آنها از محل درآمد حاصل از فروش نفت ، استفاده از وام ها و اعتبارات داخلی و خارجی درآمد حاصل از فروش اوراق قرضه و اسناد خزانه تامین شده است . بنا بر این سرمایه گذاری طرحها با استفاده از منابع ملی انجام می گیرد لذا ضرورت توجه به حسابداری دولتی بیش از پیش بر مدیران مشخص می گردد .                                  

 در نتیجه امروزه نقش حسابداری واهمیت آن در تحقق اهداف سازمانها به هیچ کس پوشیده نیست . برنامه های دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و توسعه اقتصادی مستلزم اجرای طرح ها و پروژه های زیر بنایی عظیمی است که مبالغ قابل توجهی لازم است که می توان با یک سیستم کارآمد حسابداری تاثیر مهمی در تصمیم گیریهای مدیریت ، برنامه ریزی بهتر برای بهبود سریعتر وضعیت اقتصادی جامعه و بهره گیری بیشتر از منابع و امکانات  به همراه داشته باشد که این موضوع پایه و اساس تصمیم گیری در توسعه جوامع مختلف را  تشکیل می دهد .                                                                          


دانلود با لینک مستقیم


تاثیر بهره گیری مدیران دولتی از اطلاعات همزمان حسابداری در کاهش هزینه و تحقیق زمان اجراء پروژه های عمرانی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.