اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان

اختصاصی از اس فایل دانلود پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان


دانلود پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان

 

مشخصات این فایل
عنوان: سیستم آموزش در کشور آلمان
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 20

این مقاله درمورد سیستم آموزش در کشور آلمان می باشد.

خلاصه آنچه در مقاله سیستم آموزش در کشور آلمان می خوانید .

—دبیرستان:
—پس از 4 سال آموزش ابتدایی سه گزینه یا شاخه پیش روی دانش آموز است. اولین شاخه معمولاً دبیرستان عمومی نامیده می شود .این نوع مدرسه برای کسانی است که از نظر علمی کمتر مهارت دارند و انتظار می رودپس از مدرسه در مشاغل فنی و دستی مشغول به کار شوند. دروس اصلی که در این دور ه تدریس می شوند عبارتند از زبان آلمانی حساب تاریخ مشاغل و صنایع دستی. در بعضی از ایالت ها در برنامه درسی یک زبان خاص ( فرانسوی انگلیسی یا روسی ) نیز گنجانده شده است.مجموع دروس هفتگی 30 تا 33 درس می رسد. پس از 5 یا 6 سال دانش آموزان از دبیرستان فارغ التحصیل و معمولاً برای کارآموزی وارد یک محیط شغلی فنی یا دستی می شوند اما کسانی که نمرات بسیار خوب می گیرند می توانند وارد رشته های تجاری یا پزشکی شوند.

—شاخه سوم
—مدرسه گرامر است، نوعی مدرسه برای دانش آموزان بسیار مستعد است و هدف از آن آماده سازی برای دانشگاه یا تحصیلات عالی است. این مدرسه پرزحمت ترین نوع مدرسه است که در آن تکالیف فراوان و فشار درسی زیاد است ( 32 تا 40 درس در طول هفته ). کلاس ها در مدرسه شامل گروهی از دروس اجباری از جمله زبان های انگلیسی فرانسوی آلمانی ریاضیات شیمی فیزیک تاریخ دین/اخلاق و گروهی از دروس اختیاری نظیر شیمی پیشرفته فیزیک پیشرفته ریاضیات پیشرفته و زبان های یونانی و لاتین است. انتخاب دروس اختیاری به اهداف حرفه ای هر دانش آموز باز می گردد . به دانش آموزان پس از 13 سال تحصیل و قبول شدن در امتحان جامع مدرکی اعطا می شود . سر انجام لازم است که بدانید علاوه بر سه نـوع مدرسـه ای که در بالا ذکـر شد در بعضـی از نـقاط آلمان ( خصوصاً در شرق کشور ) شما می توانید مدارس جامعی بیابید.

—شرایط استخدامی معلمین
—تمام معلمان در ایالات قدیمی‌بصورت دوره‌ای استخدام می‌شوند.  و ما بقی بصورت قرار دادی می‌باشند. تنها ساکنین و شهروندان آلمانی می‌توانند استخدام شوند. با توجه به قانون اتحادیه اروپا در سال 1986 و مجلس آن زمان،‌آلمان به ساکنین سایر کشورها  نیز اجازه استخدام در مدارس آلمانی را می دهد. این در حالی است که این ساکنین نمی‌توانند بصورت استخدامی‌کار کنند بلکه بصورت  قرار دادی  به کار گرفته می‌شوند.
— این در حالی است که معلمان قرار دادی نیز می‌توانند از بسیاری مزایای استخدامی ها برخوردار شوند. تمام معلمان قراردادی باید ضوابط اخلاقی و حرفه‌ای را که معلمان استخدامی‌می‌پذیرند قبول داشته باشند. معلمان استخدامی ‌دارای سابقه طولانی در آلمان می‌باشند. در هر حال استخدام شدن یا نشدن بین معلمان از زوایای مختلفی مورد رقابت قرار گرفت. میزان احترام و حرمت یک معلم همواره توسط کلیه ایالتهای آلمان مورد تأکید و تأئید می باشد.

بخشی از فهرست مطالب مقاله سیستم آموزش در کشور آلمان

مقدمه
سیستم آموزش در کشور آلمان :
پیش دبستانی
دبستان
آموزش عالی:
دانشکده‌های خصوصی :
  حقوق و مزایای معلمین
جدول مقایسه آموزش و پروش ایران وآلمان


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.