اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارآفرینی کارگاه تولید سفال

اختصاصی از اس فایل کارآفرینی کارگاه تولید سفال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارآفرینی کارگاه تولید سفال


کارآفرینی کارگاه تولید  سفال

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات: 52   صفحه

فرمت اجرایی : Word قابل ویرایش 

  قابل اطمینان از جامع و کامل بودن پروژه کارآفرینی   

فهرست فصل ها

فصل اول کلیات

فصل دوم روش انجام کار

فصل سوم امور مالی طرح

فصل چهارم جمع بندی نتیجه گیری و پیشنهادات

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

نام و کد محصولات

محصولات مورد مطالعه طرح، انواع ظروف سفالی می باشد. این ظروف در سر سفره ها و همچنین آشپزخانه ها دارای کاربرد هستند. ظروف سفالی به عنوان تولید صنایع دستی کشورها محسوب می گردند و به نوعی می توان گفت که تلفیق هنر و صنعت در تولید این محصولات وجود دارد و از اینرو کشورمان به عنوان یک کشور با سابقه تاریخی بالا، جایگاه خاصی را در با زارهای جهانی از نگاه تولی د و عرضه این محصولات در اختیار دارد . در قسمت های آتی گزارش فهرست کشورهایی که صادرات به آنها صورت گرفته آورده خواهد شد و لذا در اینجا با استناد بر آنها می توان گفت که پتانسیل صادراتی ظروف سفالی برای کشورمان بسیار بالا است و طرح حاضر هم در همین راستا تهیه شده است.

ظروف سفالی دارای انواع و اقسام مختلف هستند که هر کدام از آنها براساس موارد کاربری تولید می شوند. استفاده از این ظروف به عنوان اشیاء دکوراسیون و همچنین حتی سوغات کشورمان، در بین سایر کشورهای جهان عمومیت خوبی پیدا کرده است و جهانگردان خارجی این کالاها را با قیمت های بالا نیز خریداری و به عنوان یادگار و سوغات ایران به کشورهای خود منتقل می نمایند. یکی دیگر از مصارف ظروف سفالی، مصرف در بین اقشار کم در آمد جامعه است . ظروف سفالی از نظر قیمت از چینی و شیشه ارزان تر هستند از اینرو مردم کشورهای فقیر عموماً از این ظروف استفاده می کنند . با نگاهی به کشورهای مقصد صادرات ملاحظه می گردد که شمار بالایی از این کشورها در فهرست کشورهای مقصد صادرات ایران قرار دارند. در طرح حاضر تولید و عرضه ظروف سفالی مورد بررسی قرار خواهد گرفت . در شکل زیر چند نمونه از این ظروف نشان داده شده است:

ضرورتواهمیتتولیدومصرفظروفسفال

همانطوری که در قسمت معرفی محصول ذکر شد، ظروف سفالی علاوه بر اینکه در داخل کشور دارای مصرف است، از نگاه صادرات نیز یک از کالای مهم به شمار می آید. این کالا به عنوان یک کالای هنری صنعتی محسوب می گردد و لذا کشورمان دارای مزیت نسبی جهت تولید آن در جهان می باشد. بنابراین با استفاده از این مزیت می توان واحدهایی را جهت تولید و صادرات آن ایجاد نمود و لذا مشاهده می گردد که صنعت تولید و عرضه ظروف سفالی به عنوان توسعه صنایع دستی کشورمان محسوب شده و در جهت اشتغال زایی و افزایش صادرات غیرنفتی می تواند مؤثر واقع گردد.


دانلود با لینک مستقیم


کارآفرینی کارگاه تولید سفال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.