اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه تضاد بین کار و خانواده

اختصاصی از اس فایل پرسشنامه تضاد بین کار و خانواده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پرسشنامه تضاد بین کار و خانواده


پرسشنامه تضاد بین کار و خانواده

رمت فایل: doc
حجم فایل: 7 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

تضاد بین کار و خانواده دانلود

 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

 

دانلود  پرسشنامه

 

قسمتی از محتوای متن پرسشنامه

 

 

1.  به خاطر زمانی که صرف کار می کنم، برای من دشوار است که مسئولیت های خانوادگی ام را انجام دهم.

2.  به خاطر انجام کار در خانه، هنگام ورودم به سازمان بسیار خسته هستم و نمی توانم به خوبی کار کنم.

3.  من بسیار خسته به خانه آمده ام( چندین بار در ماه)و نمی توانم کارهایی که باید در خانه انجام شود را انجام دهم.

4.  زندگی خانوادگی ام از کار من در سازمان رنج می برد.

5.  من احساس می کنم که کارم مانع از آن می شود که من یک پدر یا مادر خوب آنگونه که دوست دارم، باشم.

6.  من احساس میکنم که هنگامی که کارم را تمام کردم، رها کردن کار دشوار است.

مقیاس پرسشنامه

 

 

کاملاً موافقم

موافقم

نه موافقم

نه مخالفم

مخالفم

کاملاً مخالفم

 

(توضیحات کامل در داخل فایل)

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی متن کامل

همراه با تمام متن با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه تضاد بین کار و خانواده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.