اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد ایران یکی از منابع مالی جهاد اسلامی

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد ایران یکی از منابع مالی جهاد اسلامی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد ایران یکی از منابع مالی جهاد اسلامی


تحقیق در مورد ایران یکی از منابع مالی جهاد اسلامی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه48

 

بخشی از فهرست مطالب

4-آینده ی منازعه و فلسطین و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

واکنش ایران و دیگر کشورها در قبال توافقنامه اسلو غزه اریحا انتفاضه و نقش بازدارندگی ایران در روند صلح جهاد اسلامی فلسطین و نقش بازدارندگی ایران در روند صلح سازمان کنفرانس اسلامی و نقش بازدارندگی تان در روند صلح فشار غرب و آمریکا بر ایران در پی حمایت از مقاومت فلسطین تاثیر پذیری گروه های اسلامی فلسطین از انقلاب اسلامی ایران توانمندی نظامی ایران خطری برای اسرائیل ایران یکی از منابع مالی جهاد اسلامی

ما از نظر تاریخی جنبشی فقیر با موارد و امکانات مادی محدودی می باشیم. به همین خاطر موارد پرداختی و فعالیت های ما همواره محکوم به محدودیت امکانات است.

 

ما برای تامین هزینه فعالیت ها و جنبش بر توان های خودی، از جمله کمک هایی که تعدادی از اعضا و هوادارانی که دارای وضعیت مالی خوبی هستند استفاده نموده و در کنار آن از کمک ها و اموال زکات و از صدقاتی که مردم کشورهای عربی و اسلامی و از جمله مردم مسلمان ایران برای ما جمع آوری می کنند استفاده می کنیم، و هیچ نوع کمکی از کانال های رسمی ایرانی دریافت نمی‎داریم، بعضی موسسات خصوصی خیریه و نیز تعدادی از روحانیون هستند که کمک هایی انسان دوستانه را برای تامین زندگی خانوادهای شهدا، معلولین و اسرای دربند رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان به ما می دهند.

 

روابط ما با ایران دقیقا به همان مقداری است که ما با دیگر طرف ها داریم و محکوم به اصول چندی از جمله محافظت از استقلال تصمیم گیری ما و تایید مسئله مرکزی امت اسلامی یعنی مسئله فلسطین می باشد.

 

موضع ما نسبت به ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تغییری نداشته و حوادث و تحولات بر حق بودن مواضع و دیدگاه هایمان را ثابت نموده اند.

 

هم اکنون همه آنچه را که ما بیست سال پیش در قلمداد نمودن جمهوری اسلامی به عنوان پایگاه اسلام و هم پیمان استراتژیک اعراب در مقابله با ائتلاف صهیونیستی – آمریکایی در منطقه گفتگو کردیم را تکرار می کنند.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد ایران یکی از منابع مالی جهاد اسلامی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.