اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی سیستم مالی بانک حکمت

اختصاصی از اس فایل بررسی سیستم مالی بانک حکمت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

امروزه پیشرفت تحولات و پدیده ها ( کالا و خدمات ، تکنولوژی ، تفکر ) تبدیل به اقیانوسی با چرخابها و گردابهای خطر ناک شده است که هویت و ارزشهای ملی کشور های مختلف را به صورتی دهشتبار به قعر خود می کشاند تا اقتصاد جهانی را به دهکده ای تنگ و محصور با فرهنگی جدید مبتنی بر ارزشها و اندیشه های تک قطبی مبدل سازند .

مهمترین ابزار این پدیده اطلاع رسانی در کمترین زمان ممکن است و سکان داران آن مدیران فعال موفقی بوده اند که با ترویج اندیشه و تفکر خود ، عملکرد خویش را سالانه تا 50 درصد افزایش داده اند .

برجسته ترین ویژگی این روند ، تولید انبوه و گسترده کالا و خدمات و تکنولوژی با کیفیت ایده آل و توزیع سریع شبانه روزی آن بوده است .

بر این مبنا در حوزة سیاست ، اقتصاد ، فرهنگ ، جنگ نوینی به وقوع پیوسته که سیستم بانکی با عملکردی صحیح و واکنشی سریع نقش مؤثری در آن جریان ایفا نموده است و سایر کشورها را با تقارن بحران مواجه نموده اند .

اکنون نبایستی واقعیت را مخدوش کنیم و چنان عنوان شود که جریانات و تحولات از کنار ما می گذرد و بر ما اثری نخواهد کرد و دچار سیر قهقرایی نخواهیم شد ، به عبارتی دیگر می بایست بر آن باشیم که خالق پدیده ها شویم نه مخلوق و اسیر آنها . در غیر اینصورت کلیة اندیشه های ما نخ نما می گردد .

دستیابی به آینده مطلوب و معقول امکان پذیر نخواهد بود مگر آنکه مبادرت به انجام اطلاع رسانی مؤثر کرده و ارتباطی گسترده با مخاطبان خود داشته باشیم .

در سیستم بانکی کشور ما این عمل شاید در کمترین حد خود واقع گردیده . ما سعی بر آن داریم که در حد توان در اصلاح آن کوشا باشیم . امید است این عمل مفید واقع گردد .


دانلود با لینک مستقیم


بررسی سیستم مالی بانک حکمت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.