اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت ایجاد کسب و کارهای جدید

اختصاصی از اس فایل دانلود پاورپوینت ایجاد کسب و کارهای جدید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت ایجاد کسب و کارهای جدید


دانلود پاورپوینت ایجاد کسب و کارهای جدید

انتر پرایز در سال 1957 در سنت لوییز شکل گرفت و تمرکز خود را به بازار خارج از فرودگاه ، تدارکات مسافران تفریحی . مهم تر از همه شرکت های بیمه ای معطوف ساخت .

سیرک دوسولی در سال 1984 و با نمایش های محدود خیابانی کار خود را آغاز کرد .

یاماها با مرفغی دیسکلایور که درست مانند دیگریانو ها مینواخت و تنها تفاوتش این بود که دارای سیستم کنترل الکترونیکی بود ، بازار رو به افول پیانو را احیا کرد و به این ترتیب نسل جدیدی از پیانو های قدیمی را به وجود آورد

کسب و کار جدید:

سازمان کسب و کار جاری را درک می کند و برای بهبود حاشیه سود ، پیروزی در رقابت ، مد روز کردن محصولات و اهرم بندی دارایی ها و قابلیتهای قابل ملاحظه خود برنامه های خاصی دارد .

کیم و موربون معتقدند که کسب و کارهای جدیدی به " اقیانوس های آبی " -  فضایی شامل تمامی کسب و کار غیر موجود – یعنی فضای بازار ناشناخته ای وارد می شوند .

اقیانوس های قرمز بازارهای جاری هستند که در آنها محدوده ها و پارامترهای عملیاتی پذیرفته شده و پابرجا هستند .

مزیت مبتکر:

دلیل اینکه مبتکران کسب و کار جدید بیشتر از شرکتهای متوسط درامد دارند ، مزیت مبتکر است . نواوری می تواند چیزی را به وجود آورد که اغلب به عنوان مزیت اولین مبتکر نامیده می شود و به عوامل متعددی بستگی دارد . آنها ممکن است معتقد باشند که کسب و کار جدید ، کسب و کار فعلی آنها را طعمه خویش قرار دهد.

دوم ، رقبا اغلب توانایی بروز واکنش را ندارند . ممکن است بتوانند به صورت تکنولوژیکی خود را همپا سازند به خصوص اگر تکنولوژی در حال رشد باشد و یا حقوق انحصاری در بین باشد .

سوم ، مبتکر می تواند بر پایه نمایش یا تجربه محصول یا خدمت خود ، وفاداری مشتری را ایجاد کند . اگر دیدگاه و تجربه رضایت بخش باشد ، احتمالا هیچ انگیزه ای برای مشتری برای خطر پذیری و استفاده از کالای متنفاوت دیگر وجود نخواهد داشت .

رهبران اولیه و موفق بازار صفات مشترک زیر  را دارند:

1 – پافشاری مدیریتی  : پیشرفتهای تکنولوژی رهبران اولیه بازار اغلب سالعا به طول انجامیده است  .

2 – تعهد مالی : توانایی و تمایل به سرمایه گذاری در جایی که در آینده بازار خواهد داشت بیهوده نیست .

3 -  نواوری خستگی ناپذیر : واضح است که رهبری طولانی مدت به نواوری دائمی نیاز دارد .

4 -  اهرم بندی دارایی : رهبران اولیه بازار اغلب از موقعیتهای برجسته ای در یک گروه مرتبط برخوردار هستند که به آنها اجازه می دهد از توان توزیع و برندی قدرتمند برای دستیابی به صرفه جویی های مشترک اقدام کنند .

 مدیریت ادراک گروه:

زمانی که گروه یا زیرگروه محصول جدیدی مانند آیاد ، پرینگلز یا ماشین های دوگانه سوز ظهور میکند ، مبتکران باید آگاه باشند که چالش آنها صرفا تولید یک برند یا محصول نیست بلکه مدیریت ادراک گروه یا زیرگروه نیز است .

شامل 16 اسلاید POWERPOINT


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت ایجاد کسب و کارهای جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.