اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ترجمه فصلی از کتاب روش های تحقیق در روانشناسی

اختصاصی از اس فایل ترجمه فصلی از کتاب روش های تحقیق در روانشناسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ترجمه فصلی از کتاب روش های تحقیق در روانشناسی


ترجمه فصلی از کتاب روش های تحقیق در روانشناسی

 

 

 

 

 

 

بخشی از متن اصلی :

کارکردن در مورد ارزش ها از این جهت که شاخص هایی برای مجموع (زیگما) ، در تعدادی از راه ها می تواند انجام داده شود . استفاده کردن از بیشترین احتمال (ML) خیلی رایج است ، مجذور کمترین وزن (ULS) مجذورهای کمترین کلیت و مجذورهای کمترین وزن ها (WLS) اینها مواردی هستند که برای زمان شروع انجام خواهند شد . هر کدام از این مدل ها (الگوریتم ها ) عملکرد متناسبی را تولید می کنند . هر کدام از معادله ها یک ارزش کلی هستند برای نشان دادن زگماهای مختلف از اشکال و اریانس .

نگه داشتن انجام کار و رویه برآورد کننده آن هیچ وقت نمی تواند ارزش عملکرد متناسب را کاهش دهد .

راه این کار و دلایل انتخاب یک مدل از مدل های بیشمار دیگر مافوق فرصت این فصل است (ببینید یولمان 1996 ، برنامه کتابهای راهنما). اما اینها یک واحدی از خطر پنهانی رایج در همه الگوریتم ها هستند . اولین خطر اینکهدانستن پیدا کردن (تمایل داشتن) به بیشترین موضع . در اینجا برنامه انجام شده یک ارزش برای تناسب عملکرد است که کوچک ساخته نمی شود t نمی تواند کوچک شود ) به وسیله ساخته شدن کمترین تعدیل به شاخص های برآورد کننده . هر چند شروع کردن تحقیق برای کمترین تناسب عملکرد ارزشمند تر است اما این باید واقعاً وجود داشته باشد ، یافتن تناسب بهتری مطابق با شاخص ها گفتن اینکه این یک اتفاق آسان نیست طبقه دعاهای این فکر طولانی (1903) ممکن نیست که یک مشکل رایج تمرینی باشد .

نوع دوم مشکل پارامترهای برآورد کننده مربوط به پارامترهای احمقانه است . برخی اوقات ، خوب یک اندازه بودن می تواند به دست آمده باشد اما ارزش های یک پارامتر مسی را تولید نکنید . برای نمونه بدست آوردن متغیر های منفی یا رتبه ها یا ارتباط های ارزشی کاملی بیشتر از 1 امکان پذیر است و هر فکری مثل این ترکیبات در مورد آنها بی معنی است . اگر این اتفاقات برای شما مدل خاصی باشد به همین سادگی امکان دارد غلط باشد و یا ممکن است برخی متغیرهای شما فرضیات را تائید نکند و این مهم است زمانی که از یافتن الگوریتم های برآورد کننده استفاده می شود) . این همچنین می تواند زمانی اتفاق افتد که حجم نمونه خیلی کوچک است و یا مجانب باشد (در نمونه بزرگ ). فرضیاتی که شکل می دهند الگوریتم های برآورد کننده را ممکن است توجیح کننده نباشند .

این فایل به همراه چکیده  و متن اصلی تحقیق با فرمت word ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

تعداد صفحات :21


دانلود با لینک مستقیم


ترجمه فصلی از کتاب روش های تحقیق در روانشناسی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.