اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق گیجی ناگهانی در سالمندان

اختصاصی از اس فایل دانلود تحقیق گیجی ناگهانی در سالمندان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق گیجی ناگهانی در سالمندان


دانلود تحقیق گیجی ناگهانی در سالمندان

علاوه بر سن و زوال فکری قبلی نقائص شنوایی و بینائی و بیماری پارکینسون نیز باید در نظر گرفته شود. گاهی حتی پس از بررسی های کامل یک علت جسمانی را نمی توان پیدا کرد.

شکلهای اصلی عبارتند از : بیماری که آگاهی به زمان و مکان ندارد و از هالوسیناسیون رنج می برد. اغلب بیمار بی قرار است و سر و صدا می کند، همکاری ندارد و بخصوص هنگام شب بیدار بوده و تمایل به شلوغ کردن دارد که اگر در یک بخش عمومی بستری باشد باعث ناراحتی قابل ملاحظة سایر بیماران می گردد.

معمولاً بدست آوردن اطلاعات از خود بیمار غیر ممکن است ولازم می شود که از اقوام، همسایگان یا دوستان بیمار مشروح سابقة وی را بدست آورد. غالباً معاینات بالینی مشکل است و بیمار در مقابل هر علمی مقاومت می کند.

نکتة مهمی که باید به خاطر داشت این است که به هر حال امکان دارد علائم فیزیکی بطور واضح آشکار نبوده یا حتی به کلی وجود نداشته باشد در حالی که این بیماران مسن از یک بیماری جسمانی مهم رنج می برند. به عنوان مثال غالباً  امکان دارد با بیمار مسنی روبرو شد که دچار برونکوپنومونی است و بدون تب بوده و هر کدام از علائم قفسه سینه اگر وجود داشته باشند، ناچیز باشند.

درمان – اصول کار بر مبنای درمان علت زمینه ای می باشد، مثلاً تجویز آنتی بیوتیک مناسب اگر عفونت در کار باشد، یا اگر فکر شود که مسئله آب و الکترونیک بیوتیک مناسب اگر عفونت در کار باشد، یا اگر فکر شود که مسئله آب و الکترولیت مطرح است، دهیدراسیون و توجه به تعادل الکرولیت ها انجام گردد، تصحیح آنمی، درمان نارسایی قلب ، و غیره.

...

 

25 ص فایل Word

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق گیجی ناگهانی در سالمندان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.