اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت سرگذشت دفتر من علوم ششم ابتدایی- 14 اسلاید

اختصاصی از اس فایل دانلود پاورپوینت سرگذشت دفتر من علوم ششم ابتدایی- 14 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت سرگذشت دفتر من علوم ششم ابتدایی- 14 اسلاید


دانلود پاورپوینت سرگذشت دفتر من علوم ششم ابتدایی- 14 اسلاید

 

 

 

 

L  معایب نقاشی و ثبت اطلاعات به شیوه ی گذشتگان :

 

نگهداری و حمل آنها سخت است و استفاده از آنها مشکل است .
با گذشت زمان و زیاد شدن جمعیت کره ی زمین و در نتیجه زیاد شدن اطلاعات ، این روشها برای ثبت اطلاعات کافی نبودند پس انسان ها به فکر روش های جدید افتادند .

طبقه بندی مواد

مواد طبیعی : موادی که بدون ایجاد تغییر بر روی آنها به دست ما می رسند .

         موادی که در طبیعت یافت می شوند .

         مانند : نفت خام ، چوب ،‌پنبه ، سنگ ،‌ پوست ، ماسه

 

مواد مصنوعی : به طور طبیعی یافت نمی شوند ، بلکه آنها را از مواد موجود در طبیعت می سازند .

           مانند : شیشه ، پلاستیک ، پارچه و ...

 

نکته : بیشتر مواد و وسایلی که امروزه استفاده می کنیم مصنوعی اند .

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت سرگذشت دفتر من علوم ششم ابتدایی- 14 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.