اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود انواع پست ها

اختصاصی از اس فایل دانلود انواع پست ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود انواع پست ها


دانلود انواع پست ها

دسته بندی : فنی و مهندسی _ کامپیوتر و آی تی

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )

فروشگاه کتاب : مرجع فایل ،تحقیق 


 قسمتی از محتوای متن ...

انواع پست ها الف) انواع پست ها از نظر وظیفه ای که در شبکه به عهده دارند: پست تبدیل: Transformer substation در این گونه پست ها عمل تبدیل ولتاژ توسط ترانسفورماتورهای قامتی صورت می پذیرد.
این گونه پست ها به دو دسته تقسیم می شوند: پست های نیروگاهی ( افزاینده): ولتاژ تولیدی ژنراتورها به علت محدودیت های که در ساخت آنها وجود دارد پایین می باشد، جهت انتقال اقتصادی قدرت لازم است ولتاژ آنها افزایش یابد.
بنابراین به این گونه از پست ها پست های بالا برنده و نیروگاهی گفته می شود.
پست های کاهنده ولتاژ و یا توزیع:Dritribution (stepdown) substation ولتاژ الکتریکی مصرف کنندگان بایستی در حد مطلوبی کاهش داده شود تا قابل استفاده باشد کاهش ولتاژ از مقدار خیلی زیاد به مقدار خیلی کم از طریق پست های توزیع با قدرت کم، اقتصادی نبوده و لازم است در چند مرحله کاهش انجام شود.
تا آنجا که ممکن است بایستی انرژی را با ولتاژ بالا به نزدیک مصرف کننده رساند تا تلفات کم شود در مناطقی که مصرف کننده ها نزدیک به هم باشند.
ب: پست ها را از نظر استقرار به دو دسته روباز و روبسته تقسیم می کنند: پست های بیرونی ( خارجی) باز: outdoor پست های باز پست هایی هستند که تجهیزات فشار قوی آنها در محوطه باز و دارد و مستقیما در معرض شرایط جوی از قبیل باد و باران، گرد و غبار و تابش آفتاب قرار دارند.
پست های بسته ( درونی) یا داخلی: Indoor پست های بسته پست هایی هستند که تمام تجهیزات فشار قوی آنها یا اکثر تجهیزات در محوطه سربسته قرار دارند.
ج: پست ها از نظر عایق بین فازها و یا بین فاز و زمین به دو شکل وجود دارند: پست های معمولی: Insolation substation یا Conventional substation : در این نوع پست ها هوا به عنوان عایق خارجی بین قسمت های برفدار و زه و همچنین بین فازها بوده و جهت عایق بندی و ایمنی افرادی که در محوطه پست رفت و آمد می کنند فواصل مشخص و معینی در نظر گرفته می شود.
پست های گازی: Gas Insolation substation (GIG پست های هستند که قسمت برقدار تجهیزات ( به خصوص تجهیزات سوئیچگیر) درداخل محفظه فلزی که با گاز سsf6 پر شده قرار دارد.
این محفظه ها دارای پتانسیل صفر بوده بنابراین رعایت فواصل مشخص لزومی ندارد.
با پست های دیگر بسیار کوچک و در معرض عوامل محیطی نیستند و در مواقعی که با محدودیت مواجه هستیم کاربرد فراوان دارد.
پست های گازی نیز به صورت باز و یا بسته و همچنین روزمینی و یا زیر زمینی ساخته می شوند.
( در ولتاژهای پایین بیشتر به صورت بسته است) پست های هوایی: پست هایی توزیع در ولتاژ های 20KV و پایین تر با قدرت کم که معمولا در حومه شهرها و روستاها روی پایه ها نصب می گردد، تجهیزات عمده آنها ترانسفورماتور می باشد.
( جز پست های معمولی محسوب می شوند).
پست های سیار: Mobile substation: این پستها معمولا به صورت پست های با ظرفیت کم و در ول

تعداد صفحات : 19 صفحه

  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

 
« پشتیبانی فروشگاه مرجع فایل این امکان را برای شما فراهم میکند تا فایل خود را با خیال راحت و آسوده دانلود نمایید »
/images/spilit.png
 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود انواع پست ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.