اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کاراقرینی سنگهای تزئینی

اختصاصی از اس فایل کاراقرینی سنگهای تزئینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 28

 

خلاصه گزارش

سنگهای تزیینی ساختمانی به سنگهایی گفته می شود که در نما و کف ساختمان به کار می رود این سنگها گاهاً روسوبی ، آذرین و دگرگونی هستند که بسته به مقاوت آنها در قسمتهای مختلف ساختمان به کار می رود . سنگهای که در ساختمان استفاده می شود شامل مرمر ، مرمریت ، چینی ، کنگومرا ، تراورتن ، ماسه سنگ ، گرانیت ، دیوریت ، سینیت ، گابرو و غیره می باشد که ما برخی از سنگها را مورد تولید قرار می دهیم .

گرانیت که سنگی از خانواده سنگهای دگرگونی است به خاطر مقاومت بالا پولیش خوردن بهتر و طرحهای زیبا بیشتر استفاده می شود . سنگ مرمر اصطلاحاً به سنگهایی گفته می شود که بر اثر فعالیتهای چشمه ای آب گرم که بناته شده و دگرگون می شوند عموماً در نمای ساختمان به کار می رود و یا به صورت خورد شده در کف ، سنگهای تراوش سنگهایی هستند که اصولاً حفره های زیادی دارا می باشد .

عموماً از سنگهای در تزئین محیطها استفاده می شود مانند نمای ساختمان ، طراحی سنگ فرش خیابان ها و میادین و همچنین پوشش های داخل ساختمان مانند ستونها ، شومینه و آب نماها و می توان به عنوان کالای جانشین و رقیب برای سنگهای تزئینی موزلئیک ، کاشی ، آجر سفال و آجر معمولی را نام برد .

این کارخانه در دو شیفت 8 ساعته فعالیت می کند که در هر شیفت 6 تن سنگ آماده برای عرضه تولید می کند به دلیل تعدد زیاد کارخانه های تولید سنگهای تزئینی و تقاضای زیاد به دلیل ساخت و ساز مسکن بازار در حالت تعادل است .

برای تولید سنگ های تزئینی می توان از سه روش استفاده کرد که یکی اره کردن سنگهای ماربل ، گنج سا که برای سنگهای گرانیت و قله بر که برای هر دو استفاده می شود و دستگاههایی از قبیل عرضی بر و کله بر و پولیش نیز همگی در چند روش بالا به کار می رود که کارخانه ما از قله بر و عرضی بر و کله بر و پولیش استفاده می کند .

کارخانه نیاز به 10000 متر مریع زمین دارد که قیمت آن 60000000تومان برآورد می شود و برای آسفالت و محوطه سازی 7500000تومان هزینه شده است .

برای ساخت ساختمانها ، سالن تولید ، انبار و غیره 226000000 تومان هزینه شده است و هزینه آب رسانی برق رسانی و همچنین گرمایش و سرمایش جمعاً 427000000 می باشد و برای تامین ماشین آلات مورد نیاز کارخانه به صورت کلی 101000000 تومان هزینه شده است .


دانلود با لینک مستقیم


کاراقرینی سنگهای تزئینی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.