اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کمانش ریل های طویل ( C.W.R ) در قوس های افقی در اثر تنش های حرارتی

اختصاصی از اس فایل کمانش ریل های طویل ( C.W.R ) در قوس های افقی در اثر تنش های حرارتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کمانش ریل های طویل ( C.W.R ) در قوس های افقی در اثر تنش های حرارتی


کمانش ریل های طویل ( C.W.R ) در قوس های افقی در اثر تنش های حرارتی

 

• پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: کمانش ریل های طویل ( C.W.R ) در قوس های افقی در اثر تنش های حرارتی  

• دانشگاه تهران  

• استاد راهنما: دکتر هاشم مهر آذین  

• پژوهشگر: محمد سلطانی  

• سال انتشار 1380

• فرمت فایل: PDF و شامل 82 صفحه

 

چکیــــده:

امروزه رشد و توسعه اقتصادی، از مهمترین ابعاد جوامع انسانی تلقی می شود و در این راستا نقش صنعت حمل و نقل، به عنوان یکی از زیر ساخت‌های توسعه بر کسی پوشیده نیست. گستردگی انواع سیستم‌های حمل و نقل، موجب گردیده که کارشناسان و دست اندرکاران مربوطه همواره بدنبال ارزانترین و در عین حال کارآمد ترین سیستم در شرایط مختلف باشند. در کشور ما به دلیل گستردگی جغرافیایی، ارزانی سوخت مورد نیاز برای انواع سیستم، مسیرهای مشخص ترانزیت کالا و همچنین گران بودن حمل و نقل جاده‌ای و هوایی، حمل و نقل ریلی می‌تواند از کارآمدترین و ارزانترین سیستم‌های حمل و نقل در کشور ما  باشد. در این راستا استفاده از فن آوری‌های روز دنیا، در رساندن این نوع سیستم حمل و نقل به جایگاه اصلی خود، نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

بهره گیری از ریل‌های طویل بدون درزهای انبساطی، در ساخت روبنای راه آهن از جمله فن آوری‌های روز می‌باشد که چندی است در کشورهای توسعه یافته و برخی کشورهای در حال توسعه  مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از این نوع ریل در ساخت راه آهن، هزینه نگهداری خطوط ریلی و همچنین آلودگی صوتی این نوع سیستم حمل و نقل را بمیزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. مطالعات دقیق علمی و آزمایشگاهی قبل از بکارگیری هر فن آوری نوینی، ما را از صرف هزینه‌های فراوان و بیهوده دور نگاه می‌دارد.

با استفاده از تحلیل ریاضی و برنامه کامپیوتری ارایه شده در انواع قوس‌های افقی و با ناهمراستایی‌های مختلف موجود در خط می‌توان افزایش دمای بحرانی را نسبت به متغیرهای موثر در کمانش ریل تحلیل حساسیت نمود. به این ترتیب برای هر قسمت از یک خط آهن موجود نمودار تغییرات دمای بحرانی ریل نسبت به متغیرهای مختلف را دراختیار خواهیم داشت و با کنترل دایم متغیرهای موجود در خط می‌توان از به وقوع پیوستن شرایط کمانش ریل جلوگیری کرد.

 

از طریق یکی از لینک‌های زیر می‌توانید اقدام به دریافت فایل نمونه کنید و جهت دریافت فایل کامل از بخش پرداخت و دانلود اقدام نمایید.

برای دریافت نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه کلیک کنید.

برای مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه کلیک کنید.

 ______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


کمانش ریل های طویل ( C.W.R ) در قوس های افقی در اثر تنش های حرارتی

بررسی تاثیرات پوزولان طبیعی تفتان بر پارامترهای نفوذپذیری و جذب آب

اختصاصی از اس فایل بررسی تاثیرات پوزولان طبیعی تفتان بر پارامترهای نفوذپذیری و جذب آب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تاثیرات پوزولان طبیعی تفتان بر پارامترهای نفوذپذیری و جذب آب


بررسی تاثیرات پوزولان طبیعی تفتان بر پارامترهای نفوذپذیری و جذب آب

 

• مقاله با عنوان: بررسی تاثیرات پوزولان طبیعی تفتان بر پارامترهای نفوذپذیری و جذب آب  

• نویسندگان: مصطفی عسکریان ، محمدرضا سهرابی ، سهیل اسفندیاری ، الیاس اسماعیل پور جوادی  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93

• محور: سازه های بتنی

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

چکیــــده:

امروزه استفاده از بتن در عملیات عمرانی با کاربردهای متفاوت رو به افزایش است. در این میان هزینه تولید بتن و همچنین کاهش آلودگی زیست محیطی ناشی از تولید سیمان در صنعت از عوامل اجتناب ناپذیری است که با آن رو به رو هستیم. پودر پوزولان تفتان عموماً به عنوان یک پوزولان طبیعی برای افزایش دوام، به بتن افزوده می‌شود. در این تحقیق با انجام آزمایش‌های نفوذپذیری و جذب آب روی نمونه‌ها که با درصدهای جایگزینی 10، 15، 20، 25 درصد پودر پوزولان طبیعی تفتان به جای سیمان و نیز در دو محیط آب دریا و آب شرب با دو نسبت آب به سیمان 0.4 و 0.45 مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. نتایج تاثیرات درصدهای متفاوت پوزولان جایگزینی و نسبت‌های آب به سیمان بر نفوذپذیری و جذب آب نمونه‌ها در 28 روز مورد بررسی قرار گرفته است. مشاهده شد که با نسبت آب به سیمان کمتر میزان نفوذ کمتری نیز داریم و استفاده از پوزولان تفتان به عنوان جایگزین بخشی از سیمان مصرفی در بتن امکان پذیر و قابل توصیه می‌باشد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تاثیرات پوزولان طبیعی تفتان بر پارامترهای نفوذپذیری و جذب آب

مطالعه رفتار دینامیکی ساختمان های متشکل از دیوارهای بتنی متقاطع و سقف پیوسته

اختصاصی از اس فایل مطالعه رفتار دینامیکی ساختمان های متشکل از دیوارهای بتنی متقاطع و سقف پیوسته دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مطالعه رفتار دینامیکی ساختمان های متشکل از دیوارهای بتنی متقاطع و سقف پیوسته


مطالعه رفتار دینامیکی ساختمان های متشکل از دیوارهای بتنی متقاطع و سقف پیوسته

• پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: مطالعه رفتار دینامیکی ساختمان های متشکل از دیوارهای بتنی متقاطع و سقف پیوسته  

• دانشگاه تهران  

• استاد راهنما: دکتر یعقوب قلی پور  

• پژوهشگر: شهاب کاظمی  

• اسفند 1376  

• فرمت فایل: PDF و شامل 94 صفحه

 

چکیــــده:

در این پایان نامه، در مورد تحلیل پاسخ دینامیکی سازه‌های دیواری که بطور گسترده در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بحث شده است. یکی از مشکلات اساسی این سیستم، شناخت رفتار این سازه‌ها تحت بارهای دینامیکی و بارهای جانبی زلزله یا باد می‌باشد. مطالعات زیادی به منظور روشن شدن رفتار دیوارهای مجزا، کوپله و همچنین سیستم قاب دیوار انجام شده است. همچنین مدل‌های آنالیز زیادی برای فهم رفتار خطی و غیرخطی این سازه‌ها پیشنهاد شده است. مدل‌های ارائه شده به دو گروه کلی تقسیم می‌شود: (1) مدل‌های که از مکانیک جامدات بدست آمده‌اند که به شرح جزئیات رفتارهای محلی می‌پردازند (روش‌های میکروسکوپی) (2) مدل‌هایی که بر اساس ساده سازی‌ها انجام می‌شوند و توانای پیشگویی رفتار کلی سازه را دارند (مدل‌های ماکروسکوپی)

مشکل دیگر در طراحی سازه‌های با دیوار برشی در برابر زلزله، ارزیابی نیروی برشی برای استفاده در طراحی و جلوگیری از شکست برشی می‌باشد. فرمول‌های زیادی برای محاسبه پریود اصلی سازه (که در ارزیابی نیروی برشی پایه بسیار مهم است) پیشنهاد شده است و با فرمول‌های آئین نامه‌های ساختمانی مقایسه شده‌اند. همچنین در این پایان نامه بر روی تحلیل پاسخ دینامیکی سازه‌های دیواری بحث شده است تا حداکثر نیروی برشی پایه در دیوار را که در نهایت منجر به توصیه‌های طراحی مناسب شده است ارزیابی شود.

 

از طریق یکی از لینک‌های زیر می‌توانید اقدام به دریافت فایل نمونه کنید و جهت دریافت فایل کامل از بخش پرداخت و دانلود اقدام نمایید.

برای دریافت نمونه نمایشی شامل 14 صفحه نخست پایان نامه کلیک کنید.

برای مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه کلیک کنید.

 ______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


مطالعه رفتار دینامیکی ساختمان های متشکل از دیوارهای بتنی متقاطع و سقف پیوسته

بررسی تنش چسبندگی میلگرد خورده شده در بتن خود تراکم

اختصاصی از اس فایل بررسی تنش چسبندگی میلگرد خورده شده در بتن خود تراکم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تنش چسبندگی میلگرد خورده شده در بتن خود تراکم


بررسی تنش چسبندگی میلگرد خورده شده در بتن خود تراکم

 

• مقاله با عنوان: بررسی تنش چسبندگی میلگرد خورده شده در بتن خود تراکم  

• نویسندگان: رحمت مدندوست ، ملک محمد رنجبر ، محبوبه شیرپور آبکنار ، رضا عباس زاده  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های بتنی  

• فرمت فایل: PDF و شامل 12 صفحه می باشد.

 

چکیــــده:

امروزه یکی از مسائل مهم در ساخت سازه‌های بتن آرمه، بحث چسبندگی بتن و فولاد است. میلگردهای استفاده شده برای تقویت سازه‌های بتنی گاهی به دلیل تاخیر زمانی در بتن ریزی، مدت زمان طولانی در معرض رطوبت هوا قرار می‌گیرند که باعث زنگ زدگی و خوردگی آن‌ها می‌شود. با توجه به نداشتن آیین نامه‌ای جامع در خصوص بیرون کشیدگی میلگرد، ما در این تحقیق به بررسی بیرون کشیدگی میلگرد از بتن خود تراکم پرداختیم.

در این مطالعه از نسبت آب به مواد پودری 0.35 و 0.40 در طرح اختلاط بتن خود تراکم استفاده شد و همچنین پودر سنگ آهک به عنوان افزودنی در نظر گرفته شد. میلگردهای مورد مطالعه با درصدهای خوردگی 0، 2، 5، 7، 9 بودند. پس از ساخت نمونه‌ها آزمایش‌های مقاومت فشاری و کششی معمول و همچنین تست بیرون کشیدگی میلگرد در سن 28 روزگی بتن انجام گرفته است. با توجه به نتایج به دست آمده با افزایش خوردگی تا حدود دو درصد، چسبندگی افزایش می‌یابد که قابل چشم پوشی است و در درصدهای بالاتر میزان چسبندگی آرماتور کاهش می‌یابد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تنش چسبندگی میلگرد خورده شده در بتن خود تراکم

ارزیابی تحلیلی رفتار لرزه‌ای اتصال تیر – ستون کابلی در قاب خمشی بتن آرمه پیش ساخته به روش اجزای محدود

اختصاصی از اس فایل ارزیابی تحلیلی رفتار لرزه‌ای اتصال تیر – ستون کابلی در قاب خمشی بتن آرمه پیش ساخته به روش اجزای محدود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی تحلیلی رفتار لرزه‌ای اتصال تیر – ستون کابلی در قاب خمشی بتن آرمه پیش ساخته به روش اجزای محدود


ارزیابی تحلیلی رفتار لرزه‌ای اتصال تیر – ستون کابلی در قاب خمشی بتن آرمه پیش ساخته به روش اجزای محدود

• مقاله با عنوان: ارزیابی تحلیلی رفتار لرزه‌ای اتصال تیر – ستون کابلی در قاب خمشی بتن آرمه پیش ساخته به روش اجزای محدود  

• نویسندگان: حسام اتقائی ، فرهنگ فرحبد ، محمد قاضی  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های بتنی  

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

چکیــــده:

در این تحقیق، نوعی اتصال تیر – ستون پیش ساخته بتنی که در آن از کابل‌های پیش تنیده پس کشیده در بالا و پایین گره اتصال استفاده شده و فاقد هر گونه فولاد کششی و فشاری در محل تقاطع تیر با چشمه اتصال می‌باشد، مورد ارزیابی قرار گرفته است. برای این منظور، ابتدا نمونه‌ای از اتصال کابلی مذکور مشابه با نمونه‌ی آزمایشگاهی موجود، در نرم افزار OpenSees مدل‌سازی اجزای محدود و تحلیل غیر خطی شده است تا صحت نتایج تحلیلی در تطابق با نتایج تجربی به اثبات برسد. سپس با در نظر گرفتن متغیرهایی نظیر میزان مقاومت فشاری بتن، مقادیر گوناگون سطح مقطع کابل، میزان مختلف نیروی پیش تنیدگی در کابل، تعداد 8 نمونه‌ی تحلیلی جدید معرفی و در این نرم افزار مدل‌سازی شدند. با تحلیل غیر خطی نمونه‌های جدید، تاثیر عوامل ذکر شده بر روی ظرفیت باربری جانبی، شکل پذیری، سختی و میزان جذب انرژی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج بدست آمده نشان می‌دهد میزان بهینه کابل غیر چسبنده مورد استفاده در تیر 0.6 درصد (0.006=ρ) با تنش پیش تنیدگی 0.5Fy می‌باشد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی تحلیلی رفتار لرزه‌ای اتصال تیر – ستون کابلی در قاب خمشی بتن آرمه پیش ساخته به روش اجزای محدود