اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایان نامه ارشد با عنوان بررسی نقش شبکه ی اجتماعی فیسبوک در انتشار پیام های تبلیغاتی برای جذب مخاطب

اختصاصی از اس فایل دانلود پایان نامه ارشد با عنوان بررسی نقش شبکه ی اجتماعی فیسبوک در انتشار پیام های تبلیغاتی برای جذب مخاطب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه ارشد با عنوان بررسی نقش شبکه ی اجتماعی فیسبوک در انتشار پیام های تبلیغاتی برای جذب مخاطب


 بررسی نقش شبکه ی اجتماعی فیسبوک در انتشار پیام های تبلیغاتی برای جذب مخاطب

عنوان پایان نامه : بررسی نقش شبکه ی اجتماعی فیسبوک در انتشار پیام های تبلیغاتی برای جذب مخاطب

شرح مختصر : نگارنده ی این تحقیق قصد دارد تا نقش شبکه ی اجتماعی فیسبوک را در انتشار پیام‌های ارتباطی، به منظور جذب مخاطب، بررسی کند. این پژوهش با روش پیمایش و ابزار پرسشنامه انجام گرفته است؛ و جامعه ی آماری در این پژوهش، کاربران اینترنت داخل کشور ایران و عضو شبکه ی اجتماعی فیسبوک هستند؛ که تعداد دقیق آنها اعلام نشده است. برای آزمون روایی یا ابزار تحقیق، از آزمون پایایی بازآزمایی؛ و برای اعتبار تحقیق، از آلفای کرونباخ استفاده شده است. بر اساس فرمول نمونه گیری کوکران، حجم نمونه در میان کاربران فیسبوک داخل ایران، تعداد 384 نفر مشخص شد و به شیوه ی هدفمند، مورد بررسی قرار گرفت.پس از جواب دادن به پرسشنامه ها ، داده های این پژوهش به وسیله ی نرم افزار SPSS در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت؛ و در نتیجه مشخص شد که بین تبلغات در شبکه ی اجتماعی فیسبوک و خرید کالا‌ها یا خدمات، رابطه ی معناداری وجود دارد. با توجه به نتایج این پژوهش، مشخص شد که بین جلب توجه به انیمیشن های تبلیغاتی فیسبوک، جذابیت‌ های تصویر (رنگ و طراحی) در تبلیغات فیسبوک، جذابیت شعارها در تبلیغات فیسبوک، اعتماد به تبلیغات فیسبوک، استفاده از افراد مشهور در تبلیغات فیسبوک، استفاده از نمادها در تبلیغات فیسبوک و خرید کالا در فیسبوک، رابطه ی معناداری وجود دارد؛ زیرا افرادی که انیمیشن های تبلیغاتی فیسبوک، جذابیت‌ های تصویر (رنگ و طراحی)، جذابیت شعارها، نمادها و وجود افراد مشهور در تبلیغات فیسبوک، نظر آنها را کمتر به خود جلب کرده است، کمتر به خرید کالا یا خدمات اقدام کرده اند. همچنین افرادی که به تبلیغات فیسبوک اعتماد کمی دارند، کمتر به خرید کالا یا خدمات اقدام کرده اند.

این نتایج نشان می دهد که شاید یکی از مهم ترین دلایلی که مانع می شود افراد، کالایی را از فیسبوک خریداری کنند، بی اعتمادی به آن باشد؛ زیرا اﻋﺘﻤﺎد از ﻣؤﻟﻔﻪﻫﺎی ﺣﻴﺎﺗﻲ در ﺗﺠﺎرت اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ ﺗﻠﻘﻲ ﻣﻲ ﺷﻮد. اﻋﺘﻤﺎد، ﻓﻀﺎیی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺧﻠﻖ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ ﻛﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ در آن ﻓﻀﺎ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻛﻨﻨﺪ. اﻋﺘﻤﺎد ﻋﺒﺎرت از ﺑﺎوری است ﻛﻪ ﻧﺸﺎن ﻣﻲ دﻫﺪ ﺳﺎﻳﺮ اﻓﺮاد ﺑﻪ روش ﻫﺎی ﻗﺎﺑﻞ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﻨﻲ ﻋﻤﻞ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ. اﻋﺘﻤﺎد ﻳﻜﻲ از روش ﻫﺎی ﻛﺎﻫﺶ ﭘﻴﭽﻴﺪﮔﻲ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و ﺟﺎﻳﮕﺰﻳﻦ ﻗﻮاﻧﻴﻦ و ﻣﻘﺮرات اﺳﺖ؛ و ﭘﺬﻳﺮش ﭘﻴﺎم ‌ﻫﺎی ﺗﺒﻠﻴﻐﻲ ﻧﻴﺰ، به اﻋﺘﻤﺎد ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﺑﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت نیاز دارد

فهرست :

فصل اول: کلیات پژوهش

چکیده ی فارسی

پیش گفتار

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف پژوهش

فرضیات پژوهش

سؤالات پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی

روش تحقیق و قلمرو آن

فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه ی پژوهش

مقدمه

اینترنت و تاریخچه ی آن

تاریخچه ی اینترنت در ایران

فضای مجازی

رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی

ویژگی های شبکه های اجتماعی

معرفی شبکه ی اجتماعی فیسبوک

شبکه های اجتماعی و تبلیغات

خصوصیات شبکه های اجتماعی برای انتشار پیام تبلیغاتی

اهمیت فناوری در بازاریابی

تعریف تبلیغات

انواع تبلیغات

تبلیغات اینترنتی و مخاطبان آن

تبلیغات تجاری و انواع آن

اهداف تبلیغات تجاری

گونه‌شناسی تبلیغات تجاری

انواع تبلیغ تجاری بر حسب نوع رسانه

انواع تبلیغ تجاری بر حسب هدف

انواع تبلیغ تجاری بر حسب نوع ارائه

انواع تبلیغ تجاری بر حسب نوع هزینه

انواع تبلیغ تجاری بر‌ حسب تقسیمات جغرافیایی

انواع تبلیغ تجاری برحسب غرض

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

شبکه ی اجتماعی فیسبوک و انتشار پیام تبلیغاتی

کاستی ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی

چارچوب نظری پژوهش

نظریه ی جامعه ی شبکه ای و جامعه ی اطلاعاتی کاستلز

نظریه ی اطلاعات و ارتباطات هربرت شیلر

نظریه ی ماتلار در مورد جامعه ی اطلاعاتی

نظریه ی دانیل بل در خصوص جامعه ی پساصنعتی

نظریه ی مخاطب، اقناع و تبلیغ

نظریه ی استفاده و خشنودی

مطالعات پیشین

جمع بندی

فصل سوم: روش‌ اجرای پژوهش

مقدمه

روش تحقیق

جامعه ی آماری

حجم نمونه

روش نمونه‌گیری

روش جمع آوری اطلاعات

سنجش روایی و پایایی

متغیرها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

بخش اول: تجزیه و تحلیل توصیفی (جداول یک بعدی)

بخش دوم: تجزیه و تحلیل استنباطی (جداول دو بعدی)

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

مقدمه

نتیجه گیری

تحلیل اطلاعات

پیشنهادهای پژوهش

محدودیت‏های پژوهش

منابع داخلی

منابع خارجی

پیوست‌

چکیده ی انگلیسی

منابع


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه ارشد با عنوان بررسی نقش شبکه ی اجتماعی فیسبوک در انتشار پیام های تبلیغاتی برای جذب مخاطب

دانلود مقاله حسابداری اجتماعی، حسابداری زیست محیطی، تغییرات سازمانی و حسابداری مدیریت

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله حسابداری اجتماعی، حسابداری زیست محیطی، تغییرات سازمانی و حسابداری مدیریت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

 

توضیحاتی در مورد مقاله:

حسابداری اجتماعی به بررسی تأثیر رفتار بر محیط اطراف و تأثیر عملیات کسب و کار بر جامعه پرداخته و تمرکز آن بر رفتارهای کسب و کار است. حسابداری مدیریت بر استفاده از اطلاعات حسابداری برای مدیران در سازمانها، برای تصمیمسازی کسب و کار آگاهانه تأکید دارد و به آنها اجازه میدهد تا کارکردهای کنترل و مدیریتشان را بهتر تجهیز نمایند. در مقابل شرکتها برای کاهش تأثیرات زیستمحیطی فعالیتهای عملیاتی خود چارهای به جز این ندارند که اطلاعات مربوط به هزینههای زیست محیطی را نیز در حسابها و تصمیمهای خود وارد کنند. اما با وجود اهمیت زیاد هزینههای زیستمحیطی این هزینهها توسط مدیران نادیده گرفته شده اند.

برای دریافت فایل کل مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله حسابداری اجتماعی، حسابداری زیست محیطی، تغییرات سازمانی و حسابداری مدیریت

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی - سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان

اختصاصی از اس فایل دانلود پایان نامه رشته روانشناسی - سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی - سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان


دانلود پایان نامه رشته روانشناسی - سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان

عنوان پایان نامه :  بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان شرکت بهره برداری از سد و نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی

شرح مختصر : هدف از این پژوهش ، بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان شرکت بهره برداری از سد ونیروگاه وشبکه های آبیاری زهره وجراحی است . جامعه مورد مطالعه کلیه کارکنان شرکت زهره وجراحی تا تاریخ تیر92 است . حجم نمونه ، بر اساس اصول علمی و فرمول تعیین حجم نمونه ، 63 نفر بوده که با استفاده از شیوه نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای از جمعیت یاد شده انتخاب شده اند . برای بررسی پرسش های پژوهش از دو ابزار زیر استفاده شده است :

الف : به منظور سنجش تعهد سازمانی از پرسشنامه تعهد سازمانی

ب : به منظور سنجش رفتار شهروندی سازمانی از پرسشنامه رفتار شهروندی

و برای تحلیل نتایج آماری توصیفی و آمار استنباطی (روش آماری تحلیل رگرسیون ) به کار بسته شده است . نتایج پژوهش نشان داده است :بین تعهد سازمانی کارکنان ورفتار شهروندی آنان رابطه معنادار وجود دارد. وهر قدر میزان تعهد سازمانی کارکنان افزایش یابد، تأثیر بیشتری بر رفتار شهروندی داشته و باعث ارتقاء رفتار شهروندی می شود که در مجموع باعث افزایش اثربخشی وکارایی فعالیتهای سازمان می شود.نیروی انسانی وفادار ، سازگار با اهداف و ارزشهای سازمانی و متمایل به حفظ عضویت سازمانی که حاضر است فراتر از وظایف مقرر ، فعالیت کند ،می تواند عامل مهمی در اثر بخشی سازمان باشد .وجود چنین نیرویی در سازمان توأم با بالارفتن سطوح عملکرد و پایین آمدن میزان غیبت ، تأخیر و ترک خدمت کارکنان است و وجهه سازمان را در اجتماع ، مناسب جلوه داده زمینه را برای رشد و توسعه سازمان فراهم می کند

فهرست :

فصل اول : ( کلیات تحقیق )

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت موضوع

اهداف تحقیق

هدف اصلی

سئوال و فرضیه های پژوهش

سوال اصلی پژوهش

فرضیات فرعی

مدل تحقیق

تعاریف نظری و عملیاتی

تعریف نظری

تعریف عملیاتی

فصل دوم : ( مبانی نظری و پیشینه تحقیق )

مبانی نظری

مبانی نظری رفتار شهروندی

مبانی نظری تعهدسازمانی

پیشینه تحقیق

عنوان صفحه

پیشینه خارج از کشور

پیشینه داخل کشور

فصل سوم : ( روش تحقیق )

مقدمه

روش تحقیق

جامعه آماری و روش نمونه گیری :

روش گردآوری اطلاعات (میدانی، کتابخانه‌ای و غیره):

ابزار اندازه گیری:

پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی

پرسشنامه تعهد سازمانی

شیوه اجرای پژوهش

روش تجزیه وتحلیل اطلاعات:

فصل چهارم : ( تجزیه و تحلیل داده ها )

مقدمه

آمار توصیفی

آمار استنباطی

فصل پنجم : ( نتیجه‌گیری و پیشنهادها )

مقدمه

نتیجه گیری و پیشنهاد

محدودیتها

پیوست وضمیمه

فهرست منابع و مآخذ

الف – فارسی

ب لاتین


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه رشته روانشناسی - سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک

اختصاصی از اس فایل پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

این پرسشنامه برای بررسی نظرات و عقاید شما مشتریان گرامی، جهت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ..... می‌باشد. مدیریت ارتباط با مشتری متشکل از فرآیندهایی است که بانک برای سازماندهی و راه و رسم ارتباطش با مشتریان جاری و آینده استفاده می‌کند. مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استراتژی سازمانی جهت ایجاد و حفظ ارتباطات بلند مدت و سودآور بامشتریان است.CRM بخشی ازاستراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگه داشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می‌باشد.


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک