اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

قرآن و اندیشمندان معاصر

اختصاصی از اس فایل قرآن و اندیشمندان معاصر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

قرآن و اندیشمندان معاصر


قرآن و اندیشمندان معاصر

قرآن و اندیشمندان معاصر

5 صفحه

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۵

قرآن کتابی است که در ابعاد مختلف زندگی، آدمی را رهنمون است و همچون خورشیدی فروزنده، کس یارای انکار خصائص و ویژگیهای گوناگون وجودی آنرا ندارد و هر کس به سهم خویش و به اندازه ظرف درونیش از بحر لایزال آن رفع عطش می‌کند. در این قسمت آرای مختلف از بزرگان و اندیشمندان غیر مسلمان را در خصوص آن بررسی می‌نماییم که به نوبه خود بیانگر فراگیر شدن تعالیم آسمانی این کتاب الهی است و البته یادآوری این نکته ضروری است که هر اندیشمند، از زاویه دید خود به قرآن نگریسته است و بدیهی است که قادر به کشف تمام ابعاد و ویژگیها و همچنین عمق معارف آن نبوده باشد.


دانلود با لینک مستقیم


قرآن و اندیشمندان معاصر

دانلود فایل فلش هواوی huawei y360-u31بیلد نامبر c443b104 با لینک مستقیم

اختصاصی از اس فایل دانلود فایل فلش هواوی huawei y360-u31بیلد نامبر c443b104 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل فلش هواوی huawei y360-u31بیلد نامبر c443b104 با لینک مستقیم 

مشخصه فایل : 

huawei_y3 single sim_firmware_y360-u31_v100r001c443b104_netherlands_vodafone procurement company s.� r.l..zip

تست شده و بدون اشکال

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 

 

 

ز

a


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش هواوی huawei y360-u31بیلد نامبر c443b104 با لینک مستقیم

پاورپوینت بی نظیر آموزشی فیزیولوژی اعصاب و غدد

اختصاصی از اس فایل پاورپوینت بی نظیر آموزشی فیزیولوژی اعصاب و غدد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت بی نظیر آموزشی فیزیولوژی اعصاب و غدد


 پاورپوینت بی نظیر آموزشی فیزیولوژی اعصاب و غدد
مجموعه بی نظیر آموزشی
 
 
فیزیولوژی اعصاب و غدد
 
 
 
 
 
 
ویژه دانشجویان و اساتید
 
با گرافیک بالا
 
دانشجویان و اساتید روانشناسی و علوم پایه
 
این مجموعه دیدنی و بی نظیر را دانلود کنید و از درس خواندن لذت ببرید
 
درس خواندن با طعم لذت
 
200 صفحه PDF آموزشی
 
فقط 3000 تومان
 
از دست ندهید
 
برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید:
 
 

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت بی نظیر آموزشی فیزیولوژی اعصاب و غدد

دانلود تحقیق «پیمایشگر وب» و «پیکربندی پیمایشگر»

اختصاصی از اس فایل دانلود تحقیق «پیمایشگر وب» و «پیکربندی پیمایشگر» دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق «پیمایشگر وب» و «پیکربندی پیمایشگر»


دانلود تحقیق «پیمایشگر وب» و «پیکربندی پیمایشگر»

زمینه های امنیتی

امنیت اینترنت، یک حوزه، بسیار فنی و دشوار است. پوشش دادن موضوعی نظیر این در طی و دشوار است. پوشش دادن موضوعی نظیر این در طی دوره ای مشابه با دورة فوق، بسیار دشوار و پیچیده است.

در این دوره ، تلاش خواهم کرد، تا اندازه ای به موضوعاتی نزدیک سوم که احتمالا. بر یک خانه معمولی بر مبنای موج سوار اینترنتی (Internet surfer) تاثیر می گذارند.

حجم زیادی از اطلاعات نادرست در خصوص تهدیدات امنیتی ناشی از اینترنت، رواج یافته اند، خطراتی در این زمینه وجود دارند، اما این مکان وجود دارد که با انجام چند مرحلة ساده، تا حد قابل ملاحظه ای هرگونه خطرات مرتبط با «هکرها» را کاهش دهیم. «قانون ساده ساده ای که بایستی به یاد داشته باشید، این است که تنها زمانی امکان آسیب رسیدن به کامپیوترتان وجود دارد که عوامل / کنترل های فعال بتوانند راهشان را به درون  کامپیوترتان بیابند». عوامل یا کنترل های فعال، مدول های نرم افزاری هستند که می توانند در هنگام downlioad شدن، جهت عمل بر روی کامپیوترتان، فعال گردند. در معیار ساده وجود دارند که شما می توانند جهت جلوگیری از سرایت کنترل های فعال به کامیپوترتان، به کگاربندید:

  1. اطمینان حاصل کنید که دارای نرم افزار ضد ویروس نصب شده می باشید و اینکه سطح حفاظتی نرم افزار فوق، شامل فایل های downbad شده (نیز) می باشد.
  2. کنترلهای امنیتی مناسب درون پیمایشگران را فعال سازید.

زمینه های امنیتی جهت کاوشگر اینترنت، بواسطة انتخاب «Internet options» از روی آیتم منوی  Tools برروی «Menu Bar» فراهم می باشند.

کادر گفتگو «Internet option» نمایش داده خواهد شد. Tap «security» را انتخاب کنید.

من باز ه در خصوص گزینه های در زمینه های امنیتی در کاوشگر اینترنت مایکروسافت، بحث خواهم نمود با اینحال، پیمایشگرهای دیگر نیز دارای ویژگیهای مشابه هشتند، و حتی اگر شما از «کاوشگر اینترنت» استفاده نمی کنید، می توانید بحث فوق را به عنوان یک راهنما، درنظر بگیرید.

مایکروسافت، یک نگرش دوسطحی به امنیت دارد.

اولا ، مایکروسافت «جهان اینترنت را به چند منطقه تقسیم بندی می کند:

  • منطقه اینترنت بواسطة پیش فرمن، منطقة فوق شامل هر چیزی می باشد که برروی کامپیوترتان و یا کی «اینترانت» نبوده و یا به هیچ منطقة دیگری اختصاص ندرد. سطح امنیتی پیش فرض این منطقه، «Medium» است.  منطقة اینترانت محلی، این منطقة عمومی شامل ‌آدرس هایی می باشد که مستلزم یک «Proxy sevver» (تعیین شوند. بوسیلة مدیر سیستم)، نمی ابشد.

اینها  عبارتند از سایت های مشخص شده بروی tab اتصالات، میسرهای شبکه (نظیر llcomputername  foldenam)، و سایت های اینرانت محلی (بویژه آدرسهایی که حاوی دروة تناوب نمی باشند. نظیر http://intermal ). شما نیز می توانید سایت های را به این منطقه اضافه کنید. این منطقه، دارای سطح امنیتی پیش فرض «Medium» می باشد.

 

 

فایل ورد 12 ص


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق «پیمایشگر وب» و «پیکربندی پیمایشگر»

تحقیق - ترور و تروریسم

اختصاصی از اس فایل تحقیق - ترور و تروریسم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق - ترور و تروریسم


تحقیق - ترور و تروریسم

لینک دانلود "MIMI file" پایین همین صفحه 

تعداد صفحات "60"

فرمت فایل : "word"

فهرست مطالب :

 اسلام و صلح

ارزش های انسانی در جنگ و جهاد

دعوت به اسلام قبل از جنگ

پذیرش تقاضای پناهندگی

مصونیت پیران، کودکان، زنان و مجانین در جنگ

ممنوعیت پیمان شکنی

ممنوعیت اعمال ضد انسانی

برخورد انسانی با اسیران

جهاد و ترور

اسلام و خشونت

معنای لغوی خشونت

تعریف اصطلاحی خشونت

خشونت، نیک یا بد

رویکرد اسلام به خشونت

سیرۀ نبوی

اسلام و خشونت‌های مجاز

اسلام، خشونت و ترور

دفاع مشروع

معنای لغوی

تعریف اصطلاحی

تعریف دفاع مشروع در حقوق اسلامی

شروط دفاع مشروع در فقه اسلام

شروط خطر

غیر مشروع بودن خطر

حال بودن خطر

حقیقی بودن خطر

شروط عمل دفاعی

ضرورت عمل دفاعی

تناسب عمل دفاعی

ترور یا دفاع مشروع

مبانی اندیشۀ امام خمینی(ره)

مبانی معرفت شناسی اندیشۀ امام خمینی(ره)

مبانی فقهی اندیشۀ امام خمینی(ره)

اعتقاد به حجیت عقل

اعتقاد به اجتهاد و نقش زمان و مکان در آن

پذیرش اصل تبعیت احکام از مصلحت و مفسده

پذیرش قابلیت انعطاف پذیری احکام بر اساس شرایط

اعتقاد به حجیت علم احتمالی وطن

پذیرش بنای عقلا و عرف در تعین مصادیق حکم شرعی استفاده از اصول عملیه در مواردی که نصی وجود ندارد حوزه فراغ  و اباحه

مبانی انسان شناسی امام خمینی(ره)

مفهوم ترور در دیدگاه امام خمینی(ره)

تعریف ترور از دیدگاه امام خمینی(ره)

نظر امام خمینی(ره) دربارۀ ترور

مواضع عملی امام خمینی(ره) در برابر ترور

شهید خطاب کردن قربانیان ترور

تأکید بر ادامۀ مبارزه و عدم ترس از ترور

دستور به مقابله عملی با ترور

محکوم کردن اعمال تروریستی و ادعاهای دروغین قدرت های بزرگ

امام خمینی(ره) و تروریسم دولتی اسرائیل

تروریسم دولتی اسرائیل

مواضع امام(ره) در برابر اسرائیل

امام خمینی(ره) و نهضت های آزادی بخش

جنبش آزادی‌بخش

جنبش های آزادی‌بخش در حقوق بین الملل

نهضت‌های آزادی بخش از دیدگاه امام خمینی(ره)

جمع بندی و نتیجه گیری

فهرست منابع 

بخشی از  فایل  :

  اسلام و صلح

اسلام، دین صلح و آرامش است و همیشه در اسلام، صلح و آرامش، بر جنگ و قتال برتری داشته است. و پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین (ع) همواره قبل از شروع جنگ، دشمنان را دعوت به صلح و گفتگو می کردند. در قرآن نیز دستورات صریحی مبنی بر پذیرش صلح و اولویت آن وجود دارد.

 

«ان جَنِحوا لِلسلم فَاجنح لها و توکل علی الله اِنّه هو السمیع العلیم و اِن یرید و اَن یَخدعوک فان حسبک الله هو الَّذی ایدک بنصره و بالمؤمنین».

 

و اگر آنان تمایل به صلح نشان دادند تو نیز به آن متمایل شو و بر خدا تکیه کن که او شنوا و داناست و اگر بخواهند تو را فریب دهند، خدا برای تو کافی است و همان کسی است که تو را با یاری خود و یاری مؤمنان تقویت کرد. در آیۀ 90 سورۀ نساء نیز آمده است که اگر «کافران و ظالمان از جنگ کناره گرفتند و دست کشیدند و با شما طرح صلح انداختند، دیگر بر آن ها دست نگشایید و شما را بر ایشان در آن صورت راه و جنگی نیست.»

 

شیخ محمود شلتوت نیز در این باره با توجه به آیات سورۀ انفال می گوید، هر گاه دشمنی، دست از جنگ بکشد و از کشتار و خونریزی خودداری کند و پیشنهاد صلح دهد و در این پیشنهاد خدعه و حیله و نیرنگ به کار نبرده باشد، باید پذیرفت و نباید بی دلیل خون مسلمان را تباه ساخت.

 

از نظر ایشان، جنگ فقط و فقط برای این است که دفع ظلم و تجاوز شود و در واقع جنگ به منظور تحکیم صلح و برقرار ساختن میزان عدالت است. ایشان ضمن تفسیری جالب از آیه 64 سوره انفال که می گوید: «و برای آنان هر چه نیرو می توانید جمع آوری کنید». تهیه ساز و برگ جنگ را تنها به خاطر دفع شر تجاوز کار و نوعی بازدارندگی در راستای برقراری صلح و امنیت می دانند. ایشان دلیل قرآن برای تاکید زیاد بر کلمه«سلام» را این می داند که در دل های مردم بذر صلح بپاشد، تا بر مبنای سازش عمل کنند.

 

متفکر شهید مرتضی مطهری نیز به آیات صلح در قرآن اشاره می کند، از جمله به «والصلح خیر»، (نساء، 128) : صلح بهتر است و «یاایها الذین آمنوا و ادخلوا فی السلم کافه» (بقره، 208) و نیز به آیات سوره انفال و سوره نساء، ایشان نیز با توجه به این آیات، به ماهیت صلح آمیز اسلام تاکید دارند. البته ایشان ضمن تاکید بر صلح و دوری از جنگ، معتقدند که صلح غیر از تسلیم است و معنای صلح را همزیستی شرافتمندانه می دانند.

 

البته ایشان تسلیم شدن و تحمل زور و زیر بار رفتن را صلح نمی دانند، از این رو، استدلال می کنند که اسلام هرگز تحمل ذلت را اجازه نمی دهد و ضمن تاکید بر دفاع در برابر متجاوز، در عین حال طرف دار صلح است. 

ارزش های انسانی در جنگ و جهاد

با تمام تأکیدات بر صلح و ممنوعیت کامل، هر نوع تجاوز و سلطه طلبی، اسلام در جنگ های ناگزیر بر رعایت ارزش های انسانی و حفظ حرمت انسان تأکید دارد. مقصود از ارزش‌های انسانی، عبارتست از اصول و قواعد اخلاقی که تمامی انسان‌ها با هر عقیده و مسلکی که دارند، در جنگ به آن پایبندند و می توان گفت این اصول، از فطرت الهی انسان‌ها ناشی می شود. آیین مقدس اسلام نیز این اصول و قواعد را محترم می‌داند و در جنگ به آن پایبند است. برای نمونه می‌توان به مواردی در این زمینه اشاره کرد:

دعوت به اسلام قبل از جنگ

از آنجا که هدف از جهاد مقدس اسلامی دعوت انسان‌ها به توحید است، لذا در جهاد باید ابتدا مشرکان را به اسلام دعوت کرد و اگر مسلمان شدند، جنگی در نخواهد گرفت. در روایتی، امیرمؤمنان علی(ع)، از پیامبر(ص) نقل کرده است که پیامبر اسلام(ص) در هنگام اعزام ایشان به یمن، به ایشان سفارش کرده اند که تا کسی را به اسلام دعوت نکرده با او جنگ نکند واگر خداوند به وسیلۀ وی، یک نفر را هدایت کند برای ایشان از تمام آنچه خورشید بر آن تابیده و غروب کرده (یعنی تمام دنیا) بهتر است. پس مشاهده می شود که دعوت و گفتگو از نظر اسلام، مقدم بر جنگ است.

پذیرش تقاضای پناهندگی

اگر کافری از مسلمانان یا از حاکم اسلامی، تقاضای پناهندگی یا «امان» کرد، مورد قبول قرار می‌گیرد، در این زمینه، فرد فرد مسلمانان و البته با محدودیت‌هایی حق امان دادن دارند و هیچ کس حق ندارد در مدت امان، فرد پناهنده را اسیر کرده یا بکشد.

مصونیت پیران، کودکان، زنان و مجانین در جنگ

مصونیت گروه های مذکور، از جمله نمونه‌های احترام به ارزش‌های انسانی است و سپاه اسلام حق ندارد متعرض گروه‌های انسانی مذکور شود.

ممنوعیت پیمان شکنی

اسلام دستور می‌دهد که اگر با دشمن قراردادی بستید تا هنگامی که او خیانت نکرده است، باید وفادار به پیمان باشید. پیامبر(ص) و علی(ع) سخت به این اصل وفادار بودند.

ممنوعیت اعمال ضد انسانی

اسلام مثله کردن دشمن، (یعنی بریدن گوش و بینی و ...) را منع کرده است و پیامبر(ص) همواره قبل از اعزام نیرو به جهاد، این سفارش را به مسلمانان می کردند. اسلام بدین نحو هر گونه دست زدن به اعمال غیر انسانی را در جنگ، ممنوع اعلام کرده است.

برخورد انسانی با اسیران

هدف از اسیر گرفتن، تضعیف نیروی انسانی دشمن و آشنا کردن اسرا با اسلام است. اسلام ضمن دستور به برخورد  انسانی با اسرا، راه‌هایی برای آزادی آنان، تدارک دیده است.

جهاد و ترور

با بررسی مفهوم و معنای جهاد در اسلام و همچنین مطالعه و مشاهدۀ اولویت آن بر جنگ، به این نتیجه می رسیم که جهاد نمی تواند توجیهی برای دست زدن به ترور باشد. اول اینکه، جهاد از نظر اسلام، قبل از همه چیز امری دفاعی است. یعنی دفاع از کیان و ناموس اسلام و مسلمین و مملکت اسلامی در برابر تجاوزات عملی دشمنان اسلام. از سوی دیگر، سیرۀ پیامبر(ص) نشان می دهد که ایشان، ابتدا از جنگ، حتی دفاعی نیز منع می‌کردند تا اینکه آیات مربوط به جهاد نازل شد. سیره عملی دعوت ایشان، همواره با دعوت به گفتگو و صلح و سعی در دوری از جنگ، همراه بود. جهاد قبل از هر چیزی، امری فردی و عبادی است و به معنای مبارزه با هوا و هوس و خواهش های درونی و نفسانیات است و پس از آن در عرصۀ عمومی، برای دفاع و مقابله در برابر تجاوز، مشروعیت می یابد.

 

از سوی دیگر، اسلام دین صلح و سلام و آرامش است و بر صلح تأکید فراوانی دارد. در هنگام جنگ نیز اسلام همواره بر مراعات ارزش های انسانی تأکید داشته است. از نظر اسلام بایستی از کشته شدن و آسیب رساندن به افراد بی گناه، زنان و کودکان و غیر نظامیان، جلوگیری کرد. پس چگونه است که بعضی ها، ترورهای کور و بی هدف خود را که منجر به کشته و زخمی شدن بی گناهان، مردم عادی، زنان و کودکان می شود را با عنوان جهاد توجیح می کنند؟ مشاهده می‌شود که این امر، و دست زدن به ترور به عنوان جهاد به هیچ وجه قابل توجیه نیست و نمی‌توان به هیچ عنوان، قتل و خونریزی، زخمی کردن و ترساندن افراد بی گناه، زنان و کودکان را با توسل به فریضه جهاد، جنبه شرعی و اسلامی بخشید.

 

از طرف دیگر، استفاده از عنوان جهاد ابتدایی نیز نمی تواند مشروعیت بخش ترور باشد. قران کریم در آیۀ نهم سورۀ تحریم خطاب به پیامبر(ص) چنین فرموده است:

 

«یا ایّها النبی جاهِد الکّفار والمنافِقین وَ اغلظ علیهم»: ای رسول گرامی، با کفار و منافقان به جهاد و کارزار بپرداز و بر آن‌ها شدت عمل و سخت گیری در پیش گیر.

 

از طرف دیگر، از پیامبراکرم(ص) نقل شده است که می فرمایند: من مأمور هستم که تا استقرار توحید همیشه با مشرکان پیکار کنم تا آنکه بگویند، خدایی به جز خدای یگانه نیست.

 

مضمون این آیات و روایات، با اینکه بر جهاد ابتدایی در اسلام دلالت دارد، ولی به هیچ وجه، اختیار راه اندازی جهاد ابتدایی را به فرد فرد مسلمانان نمی‌دهد، بلکه طرف خطاب در این آیات و روایات، شخص پیامبر(ص) هست که فردی معصوم و بری از هر گونه گناه و اشتباه هست، و تعمیم اختیارات اشرف مخلوقات به فرد فرد مسلمانان، جای بسی اشکال دارد. از آن جایی که پیامبر(ص) در تمامی مراتب انسانی و اخلاقی و الوهی، بالاترین و والاترین انسان هستند، از این رو اختیارات و تکالیف خاص خود را داشته اند که بسیاری از آن ها منحصر به شخص ایشان بوده است و شخص دیگری نمی تواند ادعای داشتن این اختیارات را داشته باشد. اختیار جنگ ابتدایی نیز یکی از اختیارات فرد معصوم بوده است و به نظر می رسد غیر معصومین را راهی به این اختیار نباشد. پس، حتی جهاد ابتدایی نیز مجوزی برای دست یازیدن به اعمال تروریستی نیست و با بررسی مسئله جهاد نیز متوجه می شویم که دین اسلام، ترور و اعمال تروریستی را به هر عنوان و تحت هر شرایطی محکوم می کند و از این رو، توسل به فریضۀ جهاد نیز مجوزی برای ترور و مبنایی نظری برای آن نیست.

اسلام و خشونت

خشونت جزو لاینفکی از یک عمل تروریستی و از عناصر اصلی تشکیل دهندۀ ترور و تروریسم است. با بررسی رویکرد اسلام نسبت به خشونت، می توان به نگرش اسلام به ترور و موضع اسلام در برابر آن، پرتوی دیگر افکند و از جنبه ای دیگر، پدیدۀ ترور را مورد مطالعه قرار داد. در این قسمت، پس از بررسی مفهوم خشونت، نظر ارزشی اسلام دربارۀ خشونت را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

 



 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق - ترور و تروریسم