اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مسابقه تفسیر سوره فجر

اختصاصی از اس فایل مسابقه تفسیر سوره فجر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مسابقه تفسیر سوره فجر


مسابقه تفسیر سوره فجر

مسابقه تفسیر سوره فجر

11 صفحه

سوره فجر، سوره حسین این زمان و کربلای امروز هم هست.

سوره فجر، سوره پیروزی عدالت مظلوم است.

سوره کربلا و عاشورا است.

سوره انقلاب اسلامی ایران است.

سوره میدان ژاله و دیوار خونین فیضیه و دانشگاه است.

سوره صدور انقلاب است.

سوره امام امت و امت شهیدپرور است.

سوره جبهه های خون و شهادت است.

سوره صبح های پیروزی است.

و بالاخره به تعبیر امام صادق (ع) سوره حسین بن علی (ع) است.

اینک که در دهه فجر بسر می بریم، لازم است که توصیه آن حضرت را عمل کنیم و در نمازهای واجب و مستحب، سوره فجر را بخوانیم: والفجر ... و لیال عشر ...

امروز، ... همه روزمان «فجر» است، و همه امتحان «حسینی» است.


دانلود با لینک مستقیم


مسابقه تفسیر سوره فجر

محبت در قرآن

اختصاصی از اس فایل محبت در قرآن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

محبت در قرآن


محبت در قرآن

محبت در قرآن

17 صفحه

قرآن کریم در مورد محبت مى‏فرماید:
«و من الناس من یتخذ من دون الله اندادا یحبونهم کحب الله و الذین امنوا اشد حبا لله‏» ( سوره بقره، آیه 165.)
مؤمنان، به خدا دل بسته‏اند و دوستان او هستند، ولى مشرکان و کافران، دوستان بتهایند; اما محبت مؤمنان به خدا از محبت‏بت پرستان به بتها بیشتر است; چون هیچ زیبایى به اندازه خدا جمیل نیست و هیچ معرفتى به اندازه معرفت او کمال نیست و هیچ انسانى نیز به اندازه مؤمن، عارف نیست; از این رو، هیچ انسانى به اندازه مؤمن، عاشق و محب نیست. محبت‏شدت پذیر است و اگر چه کمیت ندارد ولى داراى کیفیت است; محبت «وزن‏» ندارد ولى شدت وجودى دارد و «وزین‏» است.


دانلود با لینک مستقیم


محبت در قرآن

دانلود تحقیق فناوری اطلاعات جهانی شدن

اختصاصی از اس فایل دانلود تحقیق فناوری اطلاعات جهانی شدن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق فناوری اطلاعات جهانی شدن


دانلود تحقیق فناوری اطلاعات  جهانی شدن

جهانی شدن

«پایان جنگ سرد با جهش های عظیمی در عرصة ارتباطات مصادف شد از اوایل سالهای 1990 با به بازار آمدن دیش های گیرنده امواج صوتی و تصویری و سپس ایجاد خطوط اینترنتی و سقوط قیمت ارتباطات که نتیجه آن سرعت بخشیدن بی سابقه ای در امر خبرگیری و خبررسانی و تبادل اطلاعات شد مردم جهان را تا حدی که قبلاً در تصویر نیز نمی گنجید به هم نزدی کرد. با ایجاد سرعت در ارتباط و حمل و نقل به نظر می رسید که جهان هر روز کوچکتر می شود. و برای اشاره به این کوچک تر شدن، اصطلاحاتی مانند دهکده جهانی و دنیای کوچک متداول شد. دوران جنگ سرد با فروپاشی شوروی پایان یافته بود و تبعاً دوران پس از آن خصوصیات دیگری داشت و لازم بود برای سهولت در کار برای آن نامی انتخاب شود. گلوبالیزیشن یا گلوبالیسم و یا همان جهانی شدن نامی است که دوران پس از دوران جنگ سرد را باید تداعی کند و صرفاً یک نام است و نه بیشتر از آن. این دوران که ما در ابتدای آن قرار داریم خصوصیاتی دارد که هنوز بر کسی کاملاً روشن روشن نیست. این که این دوران چه مراحلی را طی خواهد کرد و یا چگونه خاتمه خواهد یافت نامشخص است. آنچه مشخص است این است که با آغاز قرن بیست و یکم ما بطور قطعی به دورانی پاگذارده ایم که با دوران های قبلی تفاوت های ماهوی بسیاری دارد و گویا قرارداد نانوشته ای بوجود آمده که این دوران جدید را دوران گلوبالیزیشن بخوانندن. ارتباطات در سطح جهان و ما بین مردم هر روز گسترش و سرعت بیشتری پیدا میک ند. محصولات ساخته شده در هر نقطه ای از جهان را می توان در نقاط دیگر جهان یافت. سفر کردن در جهان هر روز بیشتر و سریعتر می شود. روزنامه نگاران، دانشمندان روشنفکران، سازمانهای صنفی و ... هر روز بیشتر جهانی می شوند و در ارتباط با یکدیگر قرار گرفته و از دستاوردهای یکدیگر بهره مند می شوند. با انتقال افراد به این و آن سوی جهان هر چه بیشتر فرهنگها در همدیگر ادغام می شوند. برخلاف تصور برخی ها جهانی شدن تنها جنبه اقتصادی ندارد و تمامی حوزه های دیگر از جمله مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را شامل می شود. برخی ها این را نشانه هایی از آغاز پروسه ایجاد و تکوین یک تمدن جهانی می دانند»

فناوری اطلاعات و ارتباطات

مجموعة‌مهارت ها ،‌ابزارها و فنونی که در خدمت تولید، پردازش، توزیع و اشاعة اطلاعات قراردارد یا به عبارت دیگر مجموعة سخت افزارها و نرم افزارهایی که برای بهینه سازی، تولید دریافت، سازماندهی ، پردازش و اشاعة اطلاعات به خدمت گرفته می شود. فناوری اطلاعات نام دارد. اعضای خانوادة فناوری اطلاعات عبارتند از:‌رایانه های بزرگ، ریزرایانه ها ، لوح های فشرده، تلفن های بی سیم،‌چاپگرهای لیزری و رنگی، تلفن های همراه ، تصاویر متحرک و رایانه ای، شبیه سازی رایانه ای، دی وی دی، رادیو ضبط و تلویزیون دیجیتالی بزرگراههای اطلاعاتی، شبکه های رایانه ای، فرارسانه ای ها،‌اینترنت،‌چند رسانه ای ها ، ابر رایانه ها،‌تلفن ویدئویی، واقعیت های مجازی، شبکه های گسترده جهانی، وب و مانند آنها»

«تکنولوژی های جدید اطلاعاتی، ارتباطاتی شامل تمامی فن آوری هایی است که گونه های مختلف ارتباطات را میان انسان ها با یکدیگر، انسان ها با سیستم های الکتریکی و سیستم های الکترونیکی با هم میسر می سازد.

بعد اجتماعی

تأثیرات اجتماعی فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند جهانی شدن

«1- آزادی : اگر چه فناوری اطلاعات فراهم آورنده‌ی فرصتی برای افراد است تا افکار خود را آزادانه و فارغ از محدودیت های ناشی از واسطه ها بیان کنند به دلیل معقول و معتدل بودن میزان سرمایه لازم برای خرید یک رایانه و هزینه ناچیز انتقال به اینترنت،‌هر کس می تواند هر چیزی را بر روی سراصفحة شخصی بفرستد یا هر چیزی را در اتاق گپ بگوید و مخاطبان بالقوة چنین پیام هایی نیز بسیار انبوهند»1 اما با نگاهی به فرایند مبادله اطلاعات بین کشورهای شمال و جنوب و مشاهدة نابرابری اطلاعات ارائه شده پدیدة جریان آزاد اطلاعات رنگ می بازد و ماهیت واقعی خود را نشان می دهد. عده ای بر این عقیده اند که جریان آزاد اطلاعات به عنوان پیشقراول جهانی شدن نقابی نوست که استعمار به صورت زده بدین معنی که جریان آزاد اطلاعات ظاهری فریبنده و عاری از هرگونه جنبه منفی دارد. لیکن در باطن خود نگرش هایی را به اذهان القا می کند که هدفی جز ایجاد یک دنیای ذهنی غیرواقعی از واقعیات موجود ندارد. آن ها با استفاده از راهکارهای هنر دستکاری، حجم وسیعی از اطلاعات پردازش شده را برای محور ساختن جامعه گیرندگان پیام خود به سراسر دنیا ارسال می دارند. براین اساس گفته می شود جریان آزاد اطلاعات به اندازه ماهیت واقعی اش مسحور کننده است و در راستای تبلیغات القایی ابداع شده است و به کار گرفته می شود»

 

 

 

فایل ورد 15 ص


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق فناوری اطلاعات جهانی شدن

تحقیق در مورد بررسی و مقایسه کشت مکانیزه و سنتی بر روی عملکرد گندم سرداری در شرایط دیمزارها

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد بررسی و مقایسه کشت مکانیزه و سنتی بر روی عملکرد گندم سرداری در شرایط دیمزارها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی و مقایسه کشت مکانیزه و سنتی بر روی عملکرد گندم سرداری در شرایط دیمزارها


تحقیق در مورد بررسی و مقایسه کشت مکانیزه و سنتی بر روی عملکرد گندم سرداری در شرایط دیمزارها

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 19
فهرست مطالب:

مشخصات طرح

چکیده

مقدمه

هدف

مواد و روش ها  

نتایج

بحث:  

پیشنهاد

منابع مورد استفاده  

 

چکیده:

این تحقیق بمنظور دستیابی به بهترین نحوه بذرکاری با چهار روش کشت بر روی عملکرد گندم سرداری در شرایط دیم اجراء گردید، طرح در چهار قطعه زمین یک هکتاری اجراء شد. سطوح فاکتور نحوه بذرکاری عبارت بودند از چهار روش کشت: 1- خطی کار همدان برزگر (کود زیر بذر) 2- خطی کار کشت گستر 11 ردیفه 3- خطی کار کشت گستر9 ردیفه 4- کشت به روش سنتی. نتایج عملکرد دانه نشان دادکه بین سطوح مختلف نحوه بذرکاری بر روی عملکرد گندم و همچنین وزن هزاردانه اختلاف بسیاری وجود داشت. بطوری که  خطی کار 9 ردیفه با 2680 کیلوگرم در هکتار از بیشترین و خطی کار همدان برزگر با 1723 کیلوگرم در هکتار از کمترین عملکرد برخوردار بودند.همچنین از نظر وزن هزار دانه بین تیمارهای آزمایش اختلاف وجود داشت بطوری که خطی کار 9 ردیفه نسبت به سایر روشها برتری داشت.

مقدمه:

دیم‌کاری به معنی کشت بدون آبیاری است و به زراعتی گفته می‌شود که با آب باران رشد و نمو نماید. کلمه دیم از زمانهای قدیم بین مردم این  مرز و بوم مصطلح بوده و از آن به مفهوم هر چیزی که رها شده وخارج از کنترل باشد یاد شده و از فرهنگهای فارسی نیز زراعتی که از آب باران استفاده می‌کند معنی شده است. در کشور ما اصولاً مراتع و دیمزارها همیشه به صورتی قابل تبدیل به یکدیگر بوده و با توجه به شرایط جوی و اجتماعی و اقتصادی در بعضی از سالها از سطح یکی کاسته شده و به سطح دیگری افزوده می‌گردد و تفکیک مرتع و دیم مشکل به نظر می‌رسد. چون زمین‌هایی که در دیمزارها برای یک یا چند سال آیش گذاشته می شود در این مدت به عنوان یک تکنیک و فن شناخته نشده و یا حداقل برای بسیاری از کشاورزان جا نیفتاده است. در بسیاری از دیمزارهای کشور ما لازمه دیم کار بودن آشنایی با اصول کشاورزی و بخصوص دیم کاری مورد نظر نبوده و دیم کاری بعنوان فعالیتی جدی به حساب می‌آمده که صاحبان حرفه‌های مختلف و خوش نشین‌های دهات قسمتی از وقت خود را به دیم کاری اختصاص می‌داده‌اند. در حالیکه این رشته عظیم از زراعت بخصوص در کشور ما بایستی از اهمیت و منزلت خاصی برخوردار باشد. زراعت دیم گندم، جو و نخود بخش عظیمی از اراضی مزروعی کشور را به خود اختصاص داده و تولید گوشت و حل مشکل بزرگ تغذیه دام در ایران بدون ایجاد منابع بزرگ تولید علوفه در شرایط دیم امکان پذیر نمی‌باشد.

نوسانات فراوان در میزان و زمان بارشهای اولیه کشت دیم را همواره با ریسک زیادی همراه نموده است  ( 4،5،6). بذوری که درعمق کم کشت می‌شوند با بارشهای اولیه جوانه زده و سبز می‌گردند و این بذور ممکن است بعلت طولانی شدن زمان بین دو بارندگی و بروز تنش رطوبتی از بین بروند. همچنین  بذور عمیق برای جوانه زدن نیاز به میزان بارندگی بیشتری دارند در این حالت ممکن است باران کافی و موثر دیر هنگام نازل شود بنابراین بذور عمیق ودیر کاشت با خطر کرپه شدن مواجه هستند. از طرف دیگر جهت بهره گیری هرچه بیشتر نور و مواد غذائی خاک بذر کاری باید با آرایش مناسب از نظر تراکم و فاصله خطوط کشت انجام شود.

در بذرکاری سنتی بذور در در اعماق مختلف قرار میگیرند که این امر باعث افزایش قابلیت انعطاف زراعت در مقابل تنشهای رطوبتی اوائل فصل میشود اما بدلیل عدم یکنواختی در پخش بذور، تلفات خاک و رطوبت و همچنین بذور سطحی و خیلی عمیق مطرح است. اما در کشت با بذر کارها زراعت باعمق نسبتاً یکسان و آرایش یکنواخت انجام می شود که این امر ضمن داشتن مزیت دارای معایبی از جمله عدم قابلیت انعطاف در مقابل تنشهای رطوبتی در اوائل و اواخر فصل میباشد.

در این حالت بذور بطور یکسان در معرض خطر قرار میگیرند و همچنین در سالهای مرطوب و مناسب رشد رویشی افزایش یافته و موجبات ورس زراعت را فراهم میکند و در سالهای خشک و نامناسب رشد رویشی کم موجب افزایش تبخیر از فاصله های خالی بین خطوط کشت و غلبه علفهای هرز می شود (5) با توجه به موارد فوق از آنجائیکه بذرکارهای کشت گستر و همدان برزگر از نظر نحوه کشت با یکدیگر و همچنین با روش سنتی اختلاف دارند به منظور دست یابی  به مناسبترین روش کشت در منطقه بیونیج و توصیه آن به کشاورزان مورد ارزیابی قرار گرفتند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی و مقایسه کشت مکانیزه و سنتی بر روی عملکرد گندم سرداری در شرایط دیمزارها

دانلود تحقیق تبلیغات در اینترنت

اختصاصی از اس فایل دانلود تحقیق تبلیغات در اینترنت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق تبلیغات در اینترنت


دانلود تحقیق تبلیغات در اینترنت

برای یکبار به سایتتان می آیند و می روند چون شما آنجایی نبوده اید که آنها به دنبالش می گشتند[1].

- ابزارهای تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای کلاسیک دارند؟

ابزارهای تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای تجارت کلاسیک دارند؟‌آنچه در اینجا خواهید خواند، مصاحبه ای است که در پاییز 1382 (سپتامبر 2003) انجام پذیرفته و در شماره 32 ماهنامه علمی - تخصصی انجمن روابط عمومی مهر و آبان 1383 منتشر شده است. هر چند سطح گفتگو در این مصاحبه از مقالاتی که معمولا در “نگاه حرفه ای ” منتشر می شود “عمومی” تر است، ولی نگاه آن به “تصویر بزرگتری” که تجارب الکترونیک در دل آن قرار دارد می تواند جالب توجه باشد. دو طرف این مصاحبه تلاش زیادی کردند تا مسایل به ساده ترین و قابل فهم ترین وجه ممکن برای عموم متخصصینی که لزوماً چیزی از آی.تی نمی دانند تشریح شود. کاری در انتهای کار روشن شد بسیار دشوارتر از آن چیزیست که به نظر می آید.

تبلیغات ترویج محصولات ، خدمات،‌ مؤسسات و ایده ها در برابر پرداخت پول توسط یک پشتیبان مشخص است. تجار، تبلیغات را بخشی از استراتژی ترویج خود می بینند. تبلیغات الکترونیک زیر مجموعه ای از تبلیغات است که به فعالیت های بنگاه تجاری در قلمرو تجاربت الکترونیک می پردازد اما عوامل موفقیت در قلمرو تجارت الکترونیک چه هستند؟ آیا تجارب الکترونیک با تجارب سنتی تفاوت ذاتی دارد؟ آیا ابزارهای سنتی تبلیغات می توان وارد این بخش از بازار شد؟ پاسخ این سؤالات را از کسرا یوسفی ،‌مدیر هنری یک استودیوی طراحی که به مشتریان خود خدمات تبلیغات الکترونیک ارائه می دهد می شنویم.

از تجارب سنتی تا تجارب الکترونیک

- هر بحثی راجع به تبلیغات در ابتدا به عامل محرک آن، یعنی تجارب باز می گردد. پس اولین سؤالم را اینگونه آغاز می کنم ، آیا تجارب الکترونیک قواعدی متفاوت با تجارت سنتی دارد و به این ترتیب آیا اصولاً پدیده ای به نام تبلیغات اینترنتی وجود دارد؟

اصول تجارت الکترونیک در بنیان فرق چندانی با تجارت سنتی ندارد. به عبارت دیگر تنها یک نوع تجارت وجود دارد: تجارت موفق، به همین ترتیب تبلیغات در اینترنت شباهت زیادی با تبلیغات در سایر رسانه ها دارد. با این تفاوت که چند عامل کلیدی در آب وجود دارد که در سایر رسانه ها یا موجود نیست یا چنین توانایی شگفتی ندارد:‌محتوا، جوامع، تجارت،‌خدمات به مشتری و محلی سازی. حال هر کدام از این  را در بستر جدید خود معنی می کنم. محتوا - Content - توانایی ارایه محتوای به روز شده دقیق، با صرف هزینه و زمان کمتر می باشد. جوامع Community توانایی ایجاد جوامع الکترونیک برای جذب گروههای خاص و تبادل تجربیات ، تجارت commerce امکان تجارت الکترونیک خدمات به مشترک costumer care امکانات ارزان و سریع برای ارایه خدمات بهتر و دقیق تر به مشترک می باشد. محلی سازی customiztion امکان محلی سازی محصول با خدمات مطابق نیاز و سلیقه مشترک.

از تبلیغات به برند

- هنگامی که ما از تبلیغات در اینترنت سخن می گوییم،‌دقیقاً چه عامل یا عواملی را به جلو می بریم تا به اهداف از پیش برنامه ریزی شده خود برسیم؟

صرف نظر از برخی موارد خاص، تمامی تلاش تبلیغاتی در اینترنت (و حتی سایر رسانه ها ) مطرح کردن یک برند است. برند می تواند نشان ارائه خدمات یا محصولات باشد. حتی اگر گسترده تر نگاه کنیم “بریتنی اسپیزر” به عنوان ارایه کننده سبک خاصی از موسیقی ‌به عنوان ارایه کننده یک محصول و سبک زندگی (lifestyle) جرج دبلیوبوش به عنوان ارایه کننده سبک خاصی از نگرش به مسال اجتماعی هم می توانند برند به حساب بیانند. به هر تقدیر هدف نهایی تبلیغات یک تجارتخانه مدرن،‌مطرح کردن یک برند است. ما با برند مردم را متقاعد می کنیم که به نفع شما موضع گیری کنند. از شما اتومبیل بخرند، از خط هواپیمایی شما استفاده کند مثل شما لباس بپوشند یا از تصمیم شما پشتیبانی کنندن که آیا باید بجنگند یا صلح کنند.

از ایده به واقعیت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فایل ورد 48 ص


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق تبلیغات در اینترنت