اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد آزمایشات گیاه و خاک

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد آزمایشات گیاه و خاک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد آزمایشات گیاه و خاک


تحقیق در مورد آزمایشات گیاه و خاک

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

 تعداد صف

107

((فهرست عناوین)). آزمایشات معمولی، و کمی در مورد خاک و گیاه صورت گرفته است تا بدین وسیله عواملی که توسط دیدن برای ما مسلم شده بود را تأیید کند و همچنین به وسیله این آزمایشات مسائل مربوط به پایین رفتن راندمان تولید قبل نیز تعیین گردد. به عبارت دیگر، این آزمایشات مسائل موجود بعد از اینکه گیاه دچار کاهش میزان تولید می گردد را مشخص می کند. استراژی ها و برنامه های مربوط به مدیریت پیشرفته مواد مغذی خاک و گیاه شامل انجام آزمایشات مکرر در کل فصل است تا بدین وسیله حالت وضعیت غذایی محصولات و گیاهان نشان داده می شود، بنابراین این آزمایشات مکانیزمی را برای ما فراهم می کند با این مکانیزم می توان از مشکلات تغذیه ای موجود جلوگیری کرد و در واقع مکانیزم ها ایت امکان را فراهم می کند مقادیر کم مغذی ها و کودها را در کل مفصل بکار ببرندمثلاً آیا دو بار در طول فصل رشد از این کودها یا مواد مغذی استفاده می کنند.

تکنولوژی نوین به کشاورزان این اجازه را می دهد تا آنالیزهای مربوط به خاک و گیاه و آب را در مزرعه انجام دهند. اکثر قوانین قدیمی که سابقاً در مدیریت حاصلخیزی نسبی بکار گرفته می شد امروزه در روش های جدید کود دهی به فرم مایع، بکار گرفته نمی شود.

چندین نوع متفاوت از روش های آزمایش خاک و گیاه در دسترس ما قرار دارد که هر کدام از این روش ها در واقع فهرستی از راهنماها در اختیار ما قرار می دهند تا مسائل مربوط را مورد تجزیه و تحلیل و برداشت قرار دهیم.

بینش های جدید در مورد مدیریت غذایی:

روش های آبیاری استاندارد (نه کود دهی به فرم مایع) شامل عملکردهای بموقع و گسترده ای از برنامه های کود دهی هستند. در این روش ها هیچ دقتی در امر میزان دقیق کود به گیاهان وجود ندارد به عبارتی در روش های قبلی نیاز غذایی گیاهان در نظر گرفته نمی شود بنابراین نیاز کمی به مشاهدات مکرر از حاصلخیزی خاک و گیاه احساس می گردد و دیگر نیازی به بازرسی مرتب خاک و گیاه از لحاظ حاصلخیزی وجود ندارد کودهایی که بکار گرفته می شود شامل فرمول های نسبتاً استاندارد است. روش های کاربرد و فرمولاسیون آنها بستگی به میزان تخمینی آبشویی فصلی (سالانه) این مواد مغذی، نیترون باقیمانده، و زمان لازم برای برای تبدیل اوره به آمونیوم یا آمونیوم به نیترات دارد. میزان ومبنای زمانی این ها بیشتر بصورت فصلی یا چند بار در طول یک فصل است و کمتر بصورت فصلی یا چند بار در طول یک فصل است و کمتر بصورت روزانه یا هفتگی صورت می گیرد کود دهی فرم مایع دنیای جدیدی را در جهت کنترل دسترس پذیری به مواد مغذی، مخصوصاً اگر این هدف با روش های قطره ای و آبیاری های میکرو تحقق یابد، باز   می کند. میزان مواد غذایی محلول در خاک را می توان در این قالب آبیاری هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ میزان، کنترل و مدیریت کرد.

مبنای زمانی این مدیریت می تواند بصورت هفتگی و یا حتی روزانه باشد. اگر زمین به نیترژن فوری احتیاج داشته باشد، یک فرم مخصوص از کودهای نیترژنی (نیتراتی) را می توان بکار برد. در مناطقی که از آبیاری های میکرو یا به عبارتی قطره ای استفاده می گردد و میزان محصولات زیادی در این قالب وجود دارد (قفل سبزیجات، درختان، و انگورها)، شرکت های تولید کننده سواد کودی، طیف گسترده و متنوعی از کودها را نسبت به سابق، می فروشند. این توانایی جالب توجه در کنترل میزان


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد آزمایشات گیاه و خاک

تحقیق در مورد کمرویی

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد کمرویی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد کمرویی


تحقیق در مورد کمرویی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه56

بخشی از فهرست مطالب

خلاصه و نتیجه گیری

 

مقدمه

 

  • زمینه ادراکی کمرویی
    • معنا و مفهوم
    • علل کمرویی

 

الف – آمادگی ژنتیکی فرد کمرو

 

  • اثرهای کمرویی

 

  • درباره کمرویی چه چیز خوبی وجود دارد
  • چه موقع کمرویی یک مساله است ؟

 

چه موقع کمرویی جدی می شود ؟

 

  • چه موقع کمرویی یک معلولیت است ؟
  • ویژگیهای یک کودک کمرو
    • خصوصیات یک کودک کمرو

 

 

 

  • نقش والدین و معلمان در کمک به کودکان برای غلبه بر کمرویی

    خلاصه و نتیجه گیری

    کمرویی به عنوان یک احساس شایع مجموعه­ای از علایم رفتاری هیجانی و فیزیولوژیکی را شامل می شود . کمرویی یک احساس هیجانی رنج آور و ترس از موقعیتهای اجتماعی است . مطالعات نشان داده است میزان رنج افراد از کمرویی در حال افزایش است . به طوری که نزدیک 50 درصد افراد کمرویی را در خود زارش و 80 درصد نیز اعلام کرده اند که در بعضی موقع در زندگی شان احساس شرم و خجالت را مورد تجربه قرار داده ان. افراد کمرو در برابر مسائل روانش شناختی از قبیل اختلالهای خلقی و اضطرابی آسیب پذیرند.

    طبق نظر متخصصان کمرویی یکی از جدی ترین مسائل کودکان و نوجوانان می باشد که از همان دوران اولیه رشدی قابل مشاهده بوده و می­تواند به ایجاد مشکلات در زمینه­های مختلف سلامت روانی از قبیل کاهش اعتماد به نفس ،‌عزت نفس و خود پنداره پایین ،‌احساس کم ارزشی ،‌احساس گناه ،‌مشکلات ارتباطی ، ضعفمهارتهای اجتماعی ،‌مسائل تحصیلی ،‌حالات عصبی ،‌مسائل روانپزشکی و ... منجر گردد.  هر چند یک کودک کمرو ممکن است به ظاهر هیچ گونه ناراحتی برای معلمان و والدین ایجاد نکند ولی به سبب رنج ناشی از احساس ناامنی و بی کفایتی در خود ، یکی از ناشادترین کودکان خواهد بود که پیوسته به دنیای درون خود پناه می برد. بنابراین با توجه به پیامدهای جبران ناپذیر کمرویی در زمینه مختلف رشدی ، و از آن رو که می تواند به عنوان یک عاملبازدارنده در رشد و گسترش ظرفیتها ،‌استعدادها و توانمندیهای افراد تاثیر گذا باشد. باید به آن  به عنوان یک مساله میان فردی ناسالم در رفتار کودکان و بزرگسالان نگریست .

    پرداختن به مقوله هایی همچون ،‌ناسازگاری ، آسیب روانی ، اصلاح رفتار و ... و انجام فعالیتهای پروژه ای در زمینه مسائل بالینی کودکان و نوجوانان ،‌نیاز به چنین منبعی را که به طور مستقل در جنبه نظری و عملی به مساله کمرویی پرداخته باشد ،‌آشکار نمود. بنابراین این انگیزه در مترجم به وجود آمد تا درصد تهیه و ترجمه منبعی بر آید که علاوه بر جدید بودن ابعاد نظری و عملی مساله کمرویی را نیز شامل شود به طوری که برای متخصصان کلینیکهای روان شناسی ،‌روان شناسی بالینی و استثنایی ،‌مشاوران مدارس ، معلمان و والدین ،‌سودمند باشد. امید          می رود ضمن سودمندی برای متخصصان مربوط مورد قبول ایزد منان نیز قرار بگیرد.

    مقدمه :

    کمرویی یک امر جهانی و همگانی است . ذهن هر کسی در درجات مختلف تحت تاثیر آن قارر می گیرد و توسط فرد در یک زمان مشخص و یا در زمانهای مختلف تجربه می شود. نشانه های کمرویی می تواند به صورت دشواری در صحبت کردن ، لکنت زبان ،‌ سرخ شدن ،‌ لرزش ،‌تعریق دستها و ترکیبی از هیجانها مانند ترس ، علاقه ،‌تنش ،‌نگرانی ،‌خوشایندی ، نبود تعادل ،‌شادی و غصه مورد مشاهده قرار می گیرد. علایم درونی شامل افزایش ضربان قلب ،‌ترکیب پیچیده از احساس حقارت و علایم دیگر است . این نشانه ها ممکن است به سبب تاثیر های ژنتیکی یا محیطی شدت یابند.

    کمرویی مکن است بر روی فعالیتهای آموزشگاهی کودکان تاثیر بگذارد. در رابطه با نقش عمیق کمرویی در فعالیتهای آموزشگاهی کودکان و برای تعیین تاثیر متغیرهای معین در آن دانش آموزان دبیرستانی مورد مطالعه قرار گرفته اند. 9/1 دانش آموزان دچار کمرویی در حد متوسط بودند. متغیرهایی از قبیل جنسیبت ،‌شغل و در آمد والدین و پیشرفت تحصیلی در کمرویی دانش آموزان تاثیر گذار بوده اما آموزش دوره متوسطه ،‌مدیریت مدرسه ،‌تحصیلات والدین و تعداد خواهران و برادران در کمرویی دانش آموزان تاثیر گذار نبوده است .

    والدین و معلمان باید با کمک یکدیگر از طریق گسترش فعالیتهای شخصی و اجتماعی ،‌ دانش آموزان کمرو را اجتماعی بار بیاورند. در این صورت یک کودک جامعه پذیر ،‌یک شهروند موفق خواهد بود و همه افراد باید برای بر طرف کردن کمرویی در کودکان تلاش کنند.

    در جهت شناسایی و بر طرف کردن کمرویی در میان دانش آموزان مطالعه این کتاب برای والدین و معلمان مفید خواهد بود. همچنین در ارتباط با هدایت مدرسه در سازماندهی برنامه های آموزشی در مدرسه و خارج از آن نیز بسیار سودمند است .


    اهمیت و چارچوب نظری مطالعه

    مقدمه

    کمرویی یک امر معمول و رایج است ،‌اما هیجانی است که کمتر شناخته شده است . هر فردی تردید ، دودلی و یا کمرویی را در موقعیتهای اجتماعی جدید تجربه می کند. با وجود این گاهی اوقات ممکن است کمرویی در رشد اجتماعی مطلوب کودکان تداخل ایجاد و یادگیری آنها را محدود کند.

    کمرویی یک احساس مهم همگانی است که ممک است گسترش یافته و توسط افراد به عنوان مکانیزم سازگاری برای کنار آمدن با تحریک اجتمعی جدید مورد استفاده قرار گیرد. کمرویی احساسی است بر اساس ترکیبی از هیجانها که شامل ترس ،‌میل و علاقه ، تنش و خجالت خوشایندی است . ممکن است همراه با افزایش در ضربان قلب و فشار خون باشد. کمرویی می تواندبه سبب کاهش ارتباط چشمی وفیزیکی متقابل و توداری و ساکت بودن از طریق مشاهده مورد تشخیص قرار نگیرد. گفتار فرد کمرو اغلب نرم ،‌ملایم و همراه با لرزش و تردید است . کودکان کوچکتر ممکن است شست خود را بمکند و در بعضی دیگر ،‌فعالیت مبهم و پراکنده متناوبا جانشین فعالیتهای جذاب و لبخند می گردد.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد کمرویی

فایل فلش کاملا فارسی گوشی smart مدل Smart E4011 Leto

اختصاصی از اس فایل فایل فلش کاملا فارسی گوشی smart مدل Smart E4011 Leto دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل فلش کاملا فارسی گوشی smart مدل Smart E4011 Leto


فایل فلش کاملا فارسی گوشی smart مدل Smart E4011 Leto

فایل فلش کاملا فارسی گوشی smart مدل Smart E4011 Leto  

کاملا فارسی 100% تست شده

بدون هیچ باگ و مشکلی

قابلیت رایت با فلش تولز

 

  1. دانلود رام مورد نظر
  2.  دانلود SP Flashtool در اینجا
  3.  نصب بودن درایور گوشی (دانلود)

آموزش نصب رام از طریق برنامه SP Flashtool  :


آموزش کامل کار با برنامه در (اینجا)

  •  ابتدا رام رسمی و فارسی گوشی مورد نظر را از حالت زیپ بیرون اورده و سپس برنامه sp flashtool  را اجرا کنید.
  •  بر روی گزینه Sctter-loding کلیک کرده و فایل MTK65***-scottr.txtدرون پوشه فریمور را انتخاب کنید.
  •  بر روی گزینه Frimware>upgrade کلیک نمایید.
  • گوشی را خاموش کرده سپس کلیک volum up را نگه داشته و usb  را وارد کنید.
  •  منتظر بمانید تا عملیات فلش انجام شود

دانلود با لینک مستقیم


فایل فلش کاملا فارسی گوشی smart مدل Smart E4011 Leto

تحقیق در مورد کیفیت آب و آلودگی های آن

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد کیفیت آب و آلودگی های آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد کیفیت آب و آلودگی های آن


تحقیق در مورد کیفیت آب و آلودگی های آن

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه45

بخشی از فهرست مطالب

مقدمه

16ـ1ـ خصوصیات فیزیکی آب

16ـ1ـ4ـ مواد جامد در آب:

 

16ـ1ـ3ـ مزه:

 

16ـ1ـ2ـ تیرگی:

 

16ـ1ـ5ـ هدایت الکتریکی:

 

16ـ1ـ6ـ چگالی:

 

16ـ2ـ خواص شیمیایی آب

 

16ـ2ـ1ـ PH آب:

 

16ـ2ـ3ـ قلیائیت:

 

16ـ2ـ4ـ اسیدتیه:

 

16ـ2-5ـ اکسیژن درخواستی:

 

16ـ2ـ6ـ سختی:

16ـ2ـ7ـ

16ـ2ـ8ـ کلر:

 

16ـ2ـ9ـ مشخصات ویژه:

16ـ3ـ2ـ آلودگی فیزیکی آب 16ـ3ـ3- آلودگی فیزیولوژیکی آب

16ـ3ـ5ـ آلودگی شیمیایی

 

16ـ4ـ کیفیت آب آشامیدنی

 

16ـ3ـ6ـ

 

16ـ4ـ3ـ ترکیب آب آشامیدنی

 

خواص فیزیکی آب آشامیدنی

خواص شیمیایی آب آشامیدنی 

  کیفیت آب و آلودگی های آن

 

مقدمه

 

آب فراوانترین مایع در کره زمین است و ما با آن سروکار زیادی داریم. این ارتباط زیاد ما با این مایه حیات باعث گردیده که به بسیاری از خواص و مشخصات آن توجه داشته باشیم. جالب است که بدانیم بعضی از خواص آب با هر مایع دیگری متفاوت است.

 

آب از ترکیب هیدروژن معمولی با اکسیژن 16، که فرمول کلی H2O  نشان داده می شود، تشکیل شده و سایر ترکیبات آن بسیار جزئی می باشد. از ترکیبات دیگر می توان به D2O اشاره کرد که آب سنگین می باشد و از نظر موجودات زنده یک جسم بی اثر است. نقطه جوش و انجماد آن کمی بیشتر از آب معمولی است. بذور در آن جوانه نمی زنند و عطش را برطرف نمی کند.

 

عناصری که از ترکیب باهم آب را بوجود می آورند، یعنی اکسیژن و هیدروژن عناصری استثنایی هستند و میل ترکیبی آنها فوق العاده زیاد است. اکسیژن منبع انرژی است، در تنفس موجودات زنده، سوخت و ساز درون بدن آنها و نیز احتراق مواد سوختی شرکت می کند. هیدروژن نیز از این جهت منحصر به فرد است که فقط دارای یک الکترون بوده و این الکترون می تواند در بین دو اتم سهیم گشته و پیوند هیدروژنی بوجود آورد. پیوند هیدروژنی مولکولهای آب را به یکدیگر پیوندمی دهد و به همین دلیل آب تعدادی از مولکولهای منفرد نیست بلکه مجموعه به هم مرتبطی است.

 

کیفیت آب نسبی است و نه مطلق. به این معنی که یک آب به خصوص که دارای کیفیت معینی است ممکن است برای مصرف به خصوصی مناسب باشد، اما همان آب برای کاربردی دیگر، حائز شرایط و استانداردهای لازم نباشد. مثلاً یک آب حاوی ذرات معلق آلی و غیر آلی که کدر و احتمالاً دارای بوی بد است، برای شرب مناسب نیست اما همین آب ممکن است برای آبیاری و تولید محصولات کشاورزی کاملاً قابل قبول باشد. حتی آبی با شوری و املاح معین ممکن است برای تولید یک گیاه به خصوص که تحمل خوبی در مقابل شوری دارد مناسب باشد، اما برای محصول دیگری که به شوری حساس است، دارای کیفیت مناسبی نباشد. حتی آبی ممکن است در زمینی که خاک آن دارای شرایط معینی است. مناسب و در خاک دیگری با شرایط دیگر نامناسب باشد. با این توصیفات بایستی کیفیت آب، از لحاظ نوع مصرفی که از آن به عمل می آید، مطرح شود.

 

آب مصارف گوناگونی دارد. عمده ترین آنها عبارتند از: آب مورد استفاده در آبیاری، آب شرب، آب مورد نیاز در صنایع و نیز مصارف فرعی دیگر مثلاً آب برای نیازهای مربوط به تفریحات سالم، تربیت بدنی نظیر شنا ، قایقرانی و…   که در بخشهای آینده مورد توجه قرار خواهند گرفت. همچنین آب جزئی از اکوسیستم و محیط زیست انسان است، لذا بررسی مستقل و جداگانه آن شاید چندان مطلوب نباشد. آب محیط زیست ماهیان و سایر آبزیان است. آب نوشیدنی همه حیوانات و جانداران است و ناگفته مشخص است که زندگی بدون این عناصر امکان پذیر نیست. لذا میزان آلودگی آب نباید به حدی باشد که حیات آبزیان و سایر جانوران به مخاطره افتد و یا اینکه محیط زیست به واسطة آلودگی آب، دچار مخاطره گردد.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد کیفیت آب و آلودگی های آن

دانلود پروژه ساخت نانو ذرات فریت نیکل -روی به روش همرسوبی

اختصاصی از اس فایل دانلود پروژه ساخت نانو ذرات فریت نیکل -روی به روش همرسوبی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه ساخت نانو ذرات فریت نیکل -روی به روش همرسوبی


دانلود پروژه ساخت نانو ذرات فریت نیکل -روی به روش همرسوبی

هدف از این پروژه ساخت نانو ذرات فریت نیکل- روی به روش همرسوبی می باشد. روش همرسوبی روشی مناسب و با صرفه و به نسبتاً سریع برای تولید نانوذراتی مانند فریت نیکل- روی می باشد. برای ساخت این نانو ذرات از روش همرسوبی شیمیایی استفاده شد.

ماده بدست آمده را در دمای حدود 600 درجه سانتیگراد به مدت2 ساعت حرارت داده شده و برای نمونه های بدست آمده براساس تغییر نسبت مولی و سرعت چرخش دستگاه همزن و مدت حرارت دهی‘ توسط پراش اشعهX ‘ تصاویر SEM و TEMمقایسه گردید. اندازه نانوذرات حدود 14 نانومتر قبل از حرارت دهی و 10 نانومتر بعد از حرارت دهی برآورد شدند. کوچکترین اندازه در نسبت مولی یک به یک و دمای 600 درجه سانتیگراد و سرعت چرخش همزن به میزان 5000 دور در دقیقه بدست آمده است.

فهرست مطالب:

فصل اول: فن آوری نانو

1-1 مقدمه.......................................................................................................................................... 2

1-2 تعریف نانو تکنولوژی...................................................................................................................3

1-3 نانو مواد........................................................................................................................................8

1-3-1 خواص نانو مواد.......................................................................................................................9

1-3-2 دسته بندی نانومواد.................................................................................................................12

1-4 زیرساختارها درنانو تکنولوژی.....................................................................................................17

1-5 مواد نانو بلوری...........................................................................................................................18

1-6 نانوذرات....................................................................................................................................19

1-7 نانو کامپوزیت ها........................................................................................................................19

1-8 نانو کپسول ها.............................................................................................................................19

1-9 مواد نانو حفره ای.......................................................................................................................20

1-10 نانو الیاف.................................................................................................................................21

1-11 نانو سیم ها................................................................................................................................22

1-12 فولرین ها.................................................................................................................................22

1-13 نانو لوله های کربنی..................................................................................................................23

فصل دوم: فریت ها

2-1 مقدمه.........................................................................................................................................26

2-1-1 تاریخچه... ............................................................................................................................26

2-1-2 خواص وکاربردها..................................................................................................................27

2-2 سرامیکهای مغناطیسی چیستندوچه کاربردهایی دارند.................................................................. 27

2-3 ساختار اسپینلی............................................................................................................................30

2-4 ساختار اسپینلی معکوس..............................................................................................................31

2-5 چند نکته در مورد فریتها.............................................................................................................31

فصل سوم: روش های ساخت فریت ها و دستگاه های اندازه گیری

3-1 روش تهیه نانو ذرات...................................................................................................................36

3-1-1 روش فیزیکی.........................................................................................................................36

3-1-2 روش فیزیکی- شیمیایی.........................................................................................................37

3-1-3 روش شیمیایی........................................................................................................................37

3-1-3-1 همرسوبی شیمیایی.............................................................................................................37

3-1-3-2 روش هیدروترمال..............................................................................................................39

3-1-3-3 روش سل-ژل....................................................................................................................40

3-1-3-4 روش مایسل معکوس.............................................................................................................................................41

3-2 وسایل اندازه گیری نانو ذرات بکارگرفته شده دراین پایان نامه و شناسای آنها............................. 43

3-2-1 میکروسکوپ الکترون روبشی(SEM)....................................................................................43

3-2-2 میکروسکوپ الکترون عبوری (TEM)...................................................................................44

3-2-3 دستگاه پراش اشعه ایکس(XRD)..........................................................................................45

فصل چهارم ساخت نانو ذرات فریتNi-Znبه روش هم رسوبی

4-1 مقدمه.........................................................................................................................................49

4-2 ساخت نمونه هایی از نانو ذرات فریت Ni-Znبه روش هم رسوبی................................................51

4-2-1 تهیه نمونه (1).........................................................................................................................52

4-2-2 تهیه نمونه (2).........................................................................................................................55

4-2-3 تهیه نمونه (3).........................................................................................................................57

4-2-4 تهیه نمونه (4).........................................................................................................................59

4-2-5 تهیه نمونه (5).........................................................................................................................65

4-3 ساخت نانو ذرات فریت Zn به روش همرسوبی...........................................................................70

4-4 بیان مشکلات.............................................................................................................................71

4-5 پیشنهادات..................................................................................................................................72

4-6 نتیجه گیری................................................................................................................................72

  شامل 72 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه ساخت نانو ذرات فریت نیکل -روی به روش همرسوبی