موضوع:
دانلود فایل سرت سامسونگ I9500 با لینک مستقیم
میتوانید فایل سرت این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید
با تشکر
دانلود فایل سرت سامسونگ I9500 با لینک مستقیم
موضوع:
دانلود فایل سرت سامسونگ I9500 با لینک مستقیم
میتوانید فایل سرت این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید
با تشکر
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:19
فهرست و توضیحات:
مقدمه
بیان مسأله
فوائد و مضرات آگهی در وب
متاسفانه در اغلب موارد طراحان آگهی فقط به بخش اول این فرمول بها می دهند، یعنی میکوشند به کمک حروف درشت یا با دوز و کلکهای تصویری توجه بیننده را جلب کنند. بسیاری از وب سایتها هم با گرافیک پر زرق وبرق و نوشتهها و تصاویر چشمکزن و تند از همین روش پیروی میکنند . این کارها مثل آنست که به طرف مشتری برویم، به صورتش زل بزنیم، شانه هایش را دو دستی بگیریم و به شدت تکان دهیم. به اینصورت توجه مشتری را جلب می کنیم، اما باید ازخود بپرسیم از ما خرید هم خواهد کرد؟ پس جلب توجه فقط قسمتی از کار است، نه همه آن!
اکنون خوب گوش کنید تا روش موثرتری را برای تبلیغ به شما معرفی کنم . . . روش درستی که در بیننده رغبت و کشش ایجاد میکند و به فروش ختم میشود. رمز کار این است:
آگهی خود را مثل یک گزارش کوتاه تنظیم کنید. به آن صورت کلیشه ای ندهید. از گرافیک پر زرق و برق، حروف کج و معوج، اشکال عجیب و غریب . . . یا هر چیز دیگری که برای بردن جایزه گرافیک تهیه شده است، دوری کنید!
به بهترین حالت ممکن بیاندیشید.
برمی خوریم که اثربخشی بنرهای تبلیغاتی را مورد سئوال قرار می دهند! هر چند تبلیغات از طریق بنر تنها راهکار تبلیغ نیست و این روش هم مزایا و محدودیتهای خاص خود را دارد، ولی تجربه نشان می دهد که استفاده هوشمندانه از بنر بویژه در معرفی نام تجاری (برند) و پیشبرد فروش بسیار موثراست.
بر اساس آمار سازمان بین المللی تبلیغات( IAB )، در سال 2000 میلادی، تبلیغات از طریق بنر 47٪ کل تبلیغات آنلاین را تشکیل داده است. بویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال 2/8 میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می بریم.
بنابراین تبلیغات از طریق بنر می تواند و می بایست بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما باشد، به شرط آنکه به این موارد توجه کنید: تبلیغات اینترنتی
اگر از بنر برای معرفی سایت خود استفاده می کنید، قابل قبول است که مخاطبان را به صفحه اصلی( home page) سایت بفرستید. اما بنرهایی که برای پیشبرد فروش و ارائه پیشنهادات خاص طراحی شده اند، ممکن است باهدایت مخاطبان به صفحه اصلی سبب سردرگمی ایشان شوند. در این موارد، بخصوص اگر پیام یا راهنمای تصویری مناسبی برای هدایت این بازدید کنندگان در صفحه اصلی پیش بینی نکرده باشید، احتمالا آنها را از دست خواهید داد.
بنابراین، بجای آنکه مخاطب را به صفحه اصلی سایت بفرستیم، بهتر است او را مستقیما" به صفحه ای که برای پیشبرد فروش طراحی شده ـ و بنر ها را به آن مرتبط ( لینک ) کرده ایم – هدایت نمائیم. در این صفحه باید محصول یا پیشنهاد خود را به صورت مشروح معرفی کنیم و از مخاطب بخواهیم که با پر کردن فرم محصول را سفارش دهد یا با ما تماس بگیرد. به این ترتیب اگر مخاطب فرم را هم پر نکند، مطمئن هستیم که پیام ما را دریافت کرده است.
فایل FRP گوشی G925L
GIS چیست ؟
جغرافی اطلاعات راجع به سطح زمین و هر چه روی آن است ، را در بر می گیرد . که همچنین به ارگانیزه کردن این اطلاعات می پردازد . جی آی اس یا سیستم اطلاعات جغرافیایی تکنولوژیی است که به مدیریت و آنالیز و پخش اطلاعات جغرافیایی می پردازد.در حقیقت جی آی اس ، اطلاعات هر منطقه را در خود نگه می دارد تا در صورت لزوم به آن مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را بررسی کنیم . به عبارت دیگر جی آی اس مکان را با یکسری اطلاعات جغرافیایی پیوند می زند ، ( مثلاً مردم را به آدرس ها ، ساختمان ها را به بخش ها و خیابان ها را به شبکه ) و در نهایت یکسری لایه های اطلاعاتی ارائه می دهد که می تواند شما را در هر چه بهتر فهمیدن ارتباط بین این لایه ها کمک می کند.
سه نمای مختلف از جی آی اس ( سیستم اطلاعات جغرافیایی):
جی آی اس بیشتر از هر چیز به نقشه ها پیوسته است . اگرچه نقشه فقط یکی از راه هایی است که با آن جی آی اس می تواند در اطلاعات جغرافیایی مورد استفاده قرار گیرد . این سه راه به عبارت زیر هستند :
۱-) پایگاه داده):
جی آی اس یکی از منحصر به فرد ترین پایگاه های داده ای جهان است . یعنی یک پایگاه داده ای جغرافیایی ( Geo data base ) ، یک سیستم اطلاعاتی برای جغرافی است . به عبارت دیگر جی آی اس بنیاداً مبتنی بر پایگاه داده ای لایه ای است که جهان را از نقطه نظر جغرافیایی بیان می دارد .
۲- ( نقشه ) :
جی آی اس متشکل است ازیکسری نقشه های هوشمند که همگی نمایه های سطح زمین و ارتباط این نمایه ها را با هم به تصویر می کشند . نقشه های مربوط به هر سری اطلاعات جغرافیایی می تواند به عنوان پنجره ای به سوی پایگاه داده ها برای تحقیق ، تجزیه و آنالیز و ویرایش اطلاعات استفاده شود . که به اینها ، نقشه های جغرافیایی یا Geo visualization می گویند .
۳- ( مدل ) :
جی آی اس متشکل از یکسری ابزار انتقال اطلاعات است که داده های جغرافیایی جدید را از سری داده های موجود می گیرد . این عملکردهای پردازشی ، اطلاعات را از داده های در دسترس می گیرد و روی آن عملیات آنالیتیکی انجام می دهد و سپس نتیجه را بر روی یک سری داده های جدید ثبت می کند .
تمام این سه بخش جزء قسمت های اصلی و ضروری هر سیستم GIS که در سطوح مختلف در هر کاربری GIS مورد استفاده قرار می گیرند .
سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS نزدیک به چهار دهه است که مورد بهره بردای قرار گرفته است اما گسترش آن هم در زمینه فن آوری و هم کاربرد در زندگی امروزین انسان ، در دهه ی اخیر برجسته تر گردیده است. این سیستم ها در هر زمینه ای که نیاز به آمیختن اطلاعات کاری با اطلاعات مکانی باشد پا به عرصه می گذارند. هر گاه تمام یا بخشی از اطلاعات یک سازمان وابسته یا در آمیخته با اطلاعات مکانی باشد نیاز به یک سیستم اطلاعات جغرافیایی وجود خواهد داشت. صنعت برق کشور ایران نیز با احساس نیاز به استفاده از GIS به عنوان یک ابزار سعی کرده است از آن در زمینه های مخلتف استفاده نماید، هر چند تاکنون نتوانسته به طور کامل از ظرفیت های GIS استفاده نماید. واکاوی دلایل این امر مبحث مفصلی است که در این مقال نمی گنجد و شاید بحث مورد نظر یان مقاله یعنی تشکیل جایگاه سازمانی برای GIS در بطن شرکت توزیع برق خود یکی از راهگشاهای اصلی این مدخل باشد. در این مقاله با بررسی اهمیت GIS در صنعت برق با تعریف خدمات آن ، و نقد جایگاه فعلی ، ساختار و جایگاه سازمانی مشخصی برای GIS ر در شرکت توزیع تعریف می شود
شامل 14 صفحه word
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:17
فهرست و توضیحات:
اینترنت
۲ اینترنت امروزی
۳ فرهنگ اینترنت
۴ سایر موضوعات مرتبط
۵ نکات حقوقی و اخلاقی
۶ دسترسی به اینترنت۱ ساختار اینترنت
اینترنت یک مجموعه غول پیکر از میلیونها کامپیوتر است که در یک شبکه کامپیوتری به هم متصل هستند. کامپیوترهای خانگی ممکن است از طریق خط تلفن با مودم، DSL یا مودم کابلی به فراهمکننده خدمات اینترنت (ISP) متصل شود. در یک شرکت یا دانشگاه کامپیوترها به یک شبکه محلی (LAN) در داخل سازمان وصل هستند. این شبکه را میتوان از طریق یک خط تلفن سریع مثل T1 یا E1 به یک فراهمکننده خدمات اینترنت (ISP) وصل کرد. ISPها به ISPهای بزرگتر وصل میشوند و ISPهای بزرگتر یک ستون فقرات (Backbones) فیبر نوری را برای یک کشور یا ناحیه برقرار میکنند. ستونهای فقرات در سراسر دنیا از طریق کابل نوری، کابل زیر دریا یا ماهواره به هم متصل هستند.
در اینترنت به طور کلی میتوان همه کامپیوترها را به دو دسته تقسیم کرد. سرویسگیرنده / سرویسدهنده (Client / Server). سرویسدهندگان، خدماتی را (مانند وب و FTP) برای سایر سیستمها فراهم میکنند و سرویسگیرندگان، سیستمهایی که برای دستیابی به این خدمات به سرویسدهندگان وصل میشوند. یک کامپیوتر سرویسدهنده میتواند چند سرویس را فراهم کند. برای مثال روی یک سرویسدهنده، یک نرمافزار وب سرور و میل سرور نصب کنیم.
به هر رایانه در اینترنت یک (و در مواقعی چند) نشانی منحصر به فرد به نام "نشانی پروتکل اینترنت" اختصاص داده میشود که به اختصار آن را آیپی میگوییم. آیپی از چهار بخش عددی تشکیل شده که با نقطه از هم جدا میشوند (مانند 199.211.45.5). هر بخش میتواند از 0 تا 255 باشد. (۸ بیت یا ۱ بایت) پس 2 بتوان 8 آدرس مختلف داریم. هر رایانه در اینترنت آیپی یگانهای دارد (در این مورد استثناهایی وجود دارد) . سرویسدهندگان اینترنت عموما آیپیهای ثابتی دارند که تغییر نمیکند. کامپیوترهایی که با خط تلفن به اینترنت وصل میشوند آیپی پویا دارند، یعنی در هر تماس، آیپی آنها را ISP اختصاص میدهد و احتمالاً هر بار که به اینترنت وصل میشوند آیپی متفاوتی میگیرند. برای دیدن آیپی رایانه خود میتوانید از برنامه winipcfg.exe (در ویندوز ۹۵ و ۹۸ و ME) یا ipconfig.exe استفاده کنید. اگر از لینوکس یا یونیکس (یا سیستمهای مبتنی بر آنها) استفاده میکنید، از دستور ifconfig استفاده کنید. آی پیها دارای 4 کلاس هستند: